idd 1e helft was bij vlagen nog best aardig, maar 2e helft was waardeloos maar goed woensdag dan maar winnen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef planethugo het volgende:
verdiende nederlaag, ging gewoon veel te veel fout en psv stond achterin, vooral de 2de helft, gewoon goed. Met al die slordigheden was het wachten op de 2 en 3-1 helaas.
Dan maar woensdag revanche nemen
Ik heb Djoum werkelijk nog nooit een spritn zien trekken. En hij heeft maar 1 signature move. Een schaar en dan naar links kappen. Doet die elke keer weer. De faalhaas. Ik wil Stankovic zien spelen verdeuri. Daar wacht ik al 2 jaar opquote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
idd 1e helft was bij vlagen nog best aardig, maar 2e helft was waardeloos maar goed woensdag dan maar winnen.
oohja en vond sutchuin weer een drama hoor, pff lijkt echt alsof die over het veld slentert ipv rent;)
Zal hij woensdag wel op PSV wedden...Gok ik zo..quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
collega van me heeft gewed voor 5 euro dat roda wint morgen, terwijl hij een psv fan is
haha ja dan kan ie ze 5 euro weer terugwinnenquote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zal hij woensdag wel op PSV wedden...Gok ik zo..
Te beginnen met Djoum en Harm...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopen dat we Janssen in de winterstop nog voor een mooie cent aan Twente kwijt kunnen raken, wellicht nog een paar andere spelers verkopen en in de tweede seizoenshelft langzaam maar zeker jeugdspelers hun speeltijd in het eerste gunnen. We staan er in financieel opzicht dramatisch voor (lees: we zijn gewoon hartstikke failliet) en dus heb ik liever dat alles op alles gezet wordt om uit die zorgen te komen, dan dat er op "Europese play-off's" gegokt wordt. Meer toeschouwers en sponsoren kunnen we nl. helaas toch op onze buik schrijven...
pff 1e helft was op tv redelijk te zien voor een gedeelte;) prachtige goal vormer, 2e helft was er na de rode kaart van kah (lekkere schwalbe van die zweedse homo) niks meer te beleven voor de goal van psv... en 4 minuten voor tijd nog ff meulens en huysegems erin voor 2 middenvelders, wat heeft dat nog voor nut dan?quote:[..]
Te beginnen met Djoum en Harm...
Dat snap ik dus ook niet. Bodor startte al niet helemaal fit aan die wedstrijd. Hij hield zich bij bepaalde duels ook in om niet weer geblesseerd te raken... En vlak voor rust was hij alweer aan het strompelen. Als je die aanvallers meteen na rust (of na de 1-2 brengt) ga je meer van je eigen goal afspelen en krijg je ook hoogstwaarschijnlijk niet die rode kaart... Nu moest je van alle ellende Addo brengen. Vreemd contrast trouwens: voor je eigen publiek uitgefloten worden en door de tegenaanhang toegejuichd.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
en 4 minuten voor tijd nog ff meulens en huysegems erin voor 2 middenvelders, wat heeft dat nog voor nut dan?
Tuurlijk... dat hebben we 2x gezien.....staan niet voor niets 1e. En niet vaak bij de goal klopt ook niet, de 2e helft had psv nog minstens 3-4 goals kunnen makenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:47 schreef LeonH het volgende:
Kan me voorstellen dat het voor West en Oost haast niet te volgen was. Vanaf Noord waren ook veel dingen moeilijk te zien. Maja KNVB denkt er alleen maar aan of de scheids alles kan zien en niet de supporters...
Kah trekt nog zelfs zijn benen in, Toivonen gaat zich na een paar seconden pas behoorlijk aanstellen. Ben overigens niet anders gewend van PSV.
Dit PSV kon je trouwens heel makkelijk oprollen met een beetje goede wil. De effectiviteit van hun was helaas te groot. Heb ze in ieder geval niet vaak bij de goal gezien...
[..]
Te beginnen met Djoum en Harm...
100% ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef iehlaak het volgende:
Eerste shirtsponsor was Clark Jeans
[ afbeelding ]
iig NIET beaphar. Dat was pas eind jaren 80/begin 90 en toen waren er al andere geweest. Welke de eerste was weet ik ook nietquote:
Ronald Koeman en Leo Ehlen (of Degens) vanaf links?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef iehlaak het volgende:
Eerste shirtsponsor was Clark Jeans
[ afbeelding ]
hebben ze daar interesse in ?quote:
ooh hij is al binnen (gehuurd) dat verbaasd me wel, is toch gewoon een spits, tenminste bij vitesse of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef De-Hamster het volgende:
Nou Wiljan Pluim is voor een half jaar gehuurd met optie tot koop. Volgens Van Geel wordt er geen huursom of salaris betaald, dus het kost ons niets.
Breedte speler erbij + gratis + talentje + optie tot koop = win win win win.
Jonger dan Janssen ook. Ik hoop dat hij een beetje kan doorbreken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Prima vervanger voor Janssen. Misschien iets minder snel maar technisch iets vaardiger. Onbegrijpelijk.
Roda krijgt 'de afdankertjes' van Vitesse en we worden er alleen maar sterker opquote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef iehlaak het volgende:
Ik heb Pluijm een paar keer in het stadion mogen aanschouwen. Ik vond hem toen al een van de beste spelers van Vitesse. Geen loper, maar sterk, goed spelinzicht en uitstekende techniek. Ideale man voor Roda om op de 10 te spelen of als aanspeelpunt te functioneren. Hier gaat Vitesse weer eens enorme spijt van krijgen.
Al sinds 2007 niet meer, heeft daarna nog 2 seizoenen aangemodderd bij Willem 2 en is nu blijkbaar van de aardbodem verdwenen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
zit Cristiano nog daar in Basel?
Zie>>>> http://www.rodajc.nl/nieuws/?newsID=2648quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef iehlaak het volgende:
Weet iemand de opstelling tegen Basel?
Goeie zaak na het debacle de laatste wedstrijden....Alleen vreemd dat ze West niets tegenmoet komen.quote:Roda JC Kerkrade heeft in samenspraak met de lokale driehoek de regels voor de kaartverkoop verder verruimd.
Voor alle thuiswedstrijden van Roda JC geldt:
- Op een seizoenkaart kunnen 4 extra kaarten gekocht worden voor de Theo Pickée tribune of de Oost-tribune.
- Op een clubkaart kunnen 4 kaarten in totaal gekocht worden voor de Theo Pickée tribune of de Oost-tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |