De fusie-geruchten zijn, zowel vanavond op het supportersoverleg, als door Frans Timmermans via zijn twitter-account ontkracht. Als we het dan overigens over plaatsen in het stadion hebben voor de openingspost; ik sta altijd bovenaan op west 5.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:33 schreef planethugo het volgende:
wat is dat nu opeens weer voor gezeik. Denk, en hoop vooral, dat het gaat over de RJO ipv iets groters
En toch blijf ik wantrouwend. Zeker als je bedenkt dat Timmermans zich in het verleden wél voor fusie heeft uitgesproken. Overigens zou ik het volkomen belachelijk en onbegrijpelijk ( voor zover al dat fusie gebreuzel al begrijpelijk is) vinden als er weer een poging gedaan wordt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De fusie-geruchten zijn, zowel vanavond op het supportersoverleg, als door Frans Timmermans via zijn twitter-account ontkracht.
Je kunt overal wel iets achter zoeken, maar als hij voluit zegt dat er niks speelt, dan geloof ik dat. Als het antwoord was geweest "Dit bericht kan ik bevestigen noch ontkennen" dan waren de rapen gaar geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef iehlaak het volgende:
Een PvdA-politicus met ambities als voetbalbestuurder vertrouwen. Het idee alleen al.
Dat soort lui hebben een ruggengraat van gelei en zouden hun dochter nog verkopen voor een beetje meer macht. Bekijk ook het CV van dit figuur, pure horror:
• Rooms-katholiek, eerst lid van D66 en daarna van PvdA
• Geboren in Maastricht en 'Roda-fan'
• "lid Raad van Commissarissen betaalvoetbalorganisatie "Roda J(uliana) C(ombinatie)", vanaf januari 2011. Terwijl aandeelhouders het nog moeten goedkeuren.
• "Belangrijk thema van zijn beleid is het vergroten van het draagvlak voor de Europese integratie"
• lid commissie-Koole/Duivesteijn over de PvdA en Europa, 2005 (n.a.v. het referendum over de Europese Grondwet)
http://www.parlement.com/9291000/biof/02244
Ja hè?quote:
Was inderdaad een lelijke botsing. Had beroerder kunnen uitpakken.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig is tyton wel gewoon fit gebleven voor de komende weken
quote:Yulu-Matondo - Trompet - Bailleul
Jeanvion Yulu-Matondo speelt de komende jaren voor het Bulgaarse Levski Sofia. De voormalige aanvaller van Club Brugge laat het Nederlandse Roda JC na 3,5 jaar achter zich. Hij stond ook in de belangstelling van Eupen en het Griekse Panthrakikos, maar de Bulgaren konden blijkbaar betere papier voorleggen.
[..]
Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=37744
Hilarisch inderdaad! Staat die wedstrijd ergens online?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |