genau, ik heb ook echt genoten van Kah. Heerlijk hoe hij voor de volle 100% er tegenaan gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer Kah zich strikt aan zijn taak van mandekker houdt, is het ook helemaal geen verkeerde speler. Het is dat 'ie zo'n vorstelijk salaris verdient, maar wat mij betreft hoeft 'ie niet persé weg. Al is het alleen maar, omdat het zo'n cultfiguur is en er altijd vol voor gaat. Één van de weinige spelers die volgens mij oprecht in zak en as zit, wanneer er verloren wordt.
Standaard probleem bij Rodaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef De-Hamster het volgende:
Kah, Vormer, Tyton waren de beste mensen aan onze kant.
Kah was echt weer ouderwets goed. Zou hem nog graag houden nu heb je Wielaert, De Fauw, Hempte nog geen echte sliding verdediger.
Ben ik trouwens de enige die Wielaert steeds minder goed begin te vinden?
Nou Bodnar.... Die maakte nog altijd veel goed met zijn inzet. Was geen lieverdje maar ging er wel altijd voor!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Standaard probleem bij Roda
Jongens van grote clubs spelen paar goede wedstrijden maar haken dan af; Ramzi, Bodnar, Cziommer.
Zal Hadouir geweest zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Het zou mij momenteel niets verbazen als van Geel nog een jaar blijft zitten. De selectie staat al redelijk goed, komen wat nieuwe potentiele spelers bij, Harm blijft zitten en Feyenoord wil niet over de brug komen.
En dan halen wij wss ook nog europees.... Denk dat van Geel toch wel tussen wal en schip hangt nu.
Wie was eigenlijk motm gisteren?
Of Tyton.quote:
Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Kn0x het volgende:
Ik HOOP dat van Geel blijft. Hij krijgt het voor elkaar om naar Feyenoord te gaan, zonder dat Roda daar iets voor ontvangt. En dan neemt die Vormer en Tyton gelijk mee. Dus stiekem hoop ik dat die blijft en ook volgend jaar mensen kan aantrekken.
Pim Blokland heeft heel goede ervaringen met het kopen van spelers van ons dus die zal hier zeker wel de beurs voor open trekken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.
hihiquote:
adquote:Van Geel: Snelle overstap blijft onbespreekbaar
ROTTERDAM - Feyenoord wil op korte termijn met de directie van Roda JC rond de tafel om een directe overgang van technisch directeur Martin van Geel te bewerkstelligen. De beleidsbepaler van de ploeg uit Kerkrade ziet zelf een direct vertrek uit Limburg echter niet zitten, meldt het AD vandaag.
,,Dat blijft voor mij onbespreekbaar,'' zegt Van Geel. ,,Dat heb ik al eerder aangegeven en daar blijf ik bij. Ik wil mijn werk in Kerkrade op een goede manier achterlaten.''
Feyenoord is na het op non-actief stellen van Leo Beenhakker naarstig op zoek naar een nieuwe technisch directeur. Tot die tijd neemt algemeen directeur Eric Gudde de honneurs op technisch gebied waar.
Van Geel verhuist zo goed als zeker wel komende zomer naar Rotterdam. ,,Er zijn gesprekken gaande met Feyenoord over het komende seizoen, maar inhoudelijk richt ik me nu uitsluitend op Roda JC,'' zegt Van Geel. ,,Dat soort dingen moeten niet door elkaar gaan lopen. En dat gebeurt ook niet.''
hebben het inderdaad even achterwege gelaten, maar jammer dat het publiek bij ons niet helemaal mee werkt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef RD4 het volgende:
Ziet er goed uit, ik was natuurlijk wel al op de hoogte van de aktie. Toch mijn advies maar ter harte genomen en die met Dolf in de Kickoff gelaten?
zijn er wel achteraf achter gekomen dat we Eric (P)Addo vergeten waren, maar dat is niet de meest geliefde speler dus achteraf niet eens zo erg, hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Kn0x het volgende:
Zelfs Norbert en Stankov hadden een spandoek. STANKOV FTW:!
quote:Naam: insider
Tijd: 17-02-2011 15:00
Bodor is transfervrij vertrokken.
Het enigste voordeel dat roda hiermee heeft is een half jaar salaris dat nu vervalt.
Deze transfer was al enige tijd in de maak.
Door aanstaande vertrek van bodor en matondo kwam er salaris budget vrij om pluim aan te trekken.
Was voor de winterstop al het geval, Grunn verloor toen van FCTquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef TheYoung1 het volgende:
De enige/enigste club dit seizoen ongeslagen op eigen veld dit seizoen.... Ghighighighig...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef planethugo het volgende:
RodaTV.nl
meer dan 600 RJC samenvattingen
Zet de site online want hij doet het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zet de site online want hij doet het niet
post het maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef LeonH het volgende:
Google Chrome icm Mac =site!
Het enige wat ik kan toevoegen is het volkslied door Martin Hurkens eerder dit seizoen...
Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
post het maar
wtf doet dit op imdbhttp://www.imdb.com/title/tt1229003/
Die andere wedstrijden komen er ook nog op. We zijn nu gestart met de eredivisie. De rest (Europa cup & Bekerwedstrijden, soms zelfs de complete wedstrijden) volgen in de komende maandenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!
Van Geel mondeling akkoord met Feyenoord staat op VI.nl. Na dit seizoen is ie dus weg. Zonde maar wel verwacht. Nu rustig rond gaan kijken naar een hele goede vervanger!
primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
In Firefox onder Ubuntu (10.10) doet 'ie 't prima!
Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet dat het als een verrassing komt.... Wel goed dat er nu duidelijkheid is over de toekomst van MvGeel.
dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoeken
Dan kan ie nog mooi iets voor Roda betekennen. Feijenoord heeft toch geen geld...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?
Feyenoord kan wel veel willen.. Martin koopt zijn eigen contract af, hoop dat het een leuke cent gaat zijn. Maar hij heeft verder geen transfersom zoals de spelers het wel hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef planethugo het volgende:
Roda ook niet dus ze vissen in dezelfde vijver
tegen groningen-uit was er hetzelfde perspectief dus wie weetquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef iehlaak het volgende:
Uit tegen Utrecht zal het wel weer niet veel zijn. Ben er de laatste jaren vaak geweest en Roda was altijd kansloos. Aan de andere kant: Met dit in het achterhoofd winnen ze misschien met 2-6.
rodatv.nlquote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Kn0x het volgende:
1-1 kan ik goed mee leven. Ik heb de beelden niet gezien maar ik hoor positieve verhalen, zelfs met Addo
Geef 'm maar 8 wedstrijden.. Hoeven we ons daar al geen zorgen meer om te maken dat die nog in het veld komt dit seizoen...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Als de aanklager zijn gram weet te halen, gaan we een aantal wedstrijden verlost zijn van Addo....
Het zoveelste voor-onderzoek naar een vermeende elleboog.. Word er langzamerhand doodziek van
bron: Voetbalzone.nlquote:Roda JC Kerkrade heeft het vertrek van Martin van Geel inmiddels opgevangen. Marcel van den Bunder volgt de naar Feyenoord vertrekkende bestuurder op als algemeen directeur, terwijl Gerard Wielaert is gestrikt als nieuwe technisch directeur. Hij is de vader van verdediger Rob en moet ervoor gaan zorgen dat zijn zoon in het Parkstad Limburg Stadion blijft.
Rob Wielaert beschikt over een aflopend contract en zijn vader beslist dus over de toekomst van zijn zoon. Rob is bezig aan de laatste jaartjes van zijn carrière en heeft al aangegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar een interessante optie in het buitenland, zei de toekomstige td. Maar als zich niets interessants aandient, is het blijven bij Roda voor mijn zoon eveneens een reële mogelijkheid. Werktechnisch gezien ga ik daar natuurlijk met trainer Harm van Veldhoven en Toine van Mierlo (hoofd scouting in Kerkrade, red.) over spreken. Los daarvan zouden Rob en ik het natuurlijk erg leuk vinden als we bij Roda samen zouden werken.
Wielaert senior komt over van FC Twente, waar hij als scout werkzaam was. Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging, vertelt Gerard Wielaert aan Voetbal International. Al heb ik wel een paar weekjes na moeten denken. Bij Twente heb ik het ontzettend goed naar mijn zin als scout, maar de functie als technisch directeur is totaal anders en interessant.
Zoals het er nu naar uitziet, maak ik het seizoen bij Twente wel af, vervolgde Wielaert. Mijn contract daar loopt tot 30 juni, maar in de emotionele wereld van de voetballerij weet je het maar nooit. Voor 1 juli heb ik al wel contact met Martin van Geel voor een soort overdracht. Maar privé hebben wij toch al contact, dat stamt uit onze gezamenlijke periode bij Willem II.
Is menselijk toch ? Natuurlijk is die daar ook al mee bezig.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vind het zéér ongepast van van Geel, om zich nu al zo openlijk met Feyenoord bezig te houden.
Vind het niet kunnen. Valt me zwaar tegen van 'm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |