abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92757850
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer Kah zich strikt aan zijn taak van mandekker houdt, is het ook helemaal geen verkeerde speler. Het is dat 'ie zo'n vorstelijk salaris verdient, maar wat mij betreft hoeft 'ie niet persé weg. Al is het alleen maar, omdat het zo'n cultfiguur is en er altijd vol voor gaat. Één van de weinige spelers die volgens mij oprecht in zak en as zit, wanneer er verloren wordt.
genau, ik heb ook echt genoten van Kah. Heerlijk hoe hij voor de volle 100% er tegenaan gaat.

Ook geweldig hoe het stadion ontplofte toen Tyton de penalty stopte.
pi_92758538
Kah, Vormer, Tyton waren de beste mensen aan onze kant.

Kah was echt weer ouderwets goed. Zou hem nog graag houden nu heb je Wielaert, De Fauw, Hempte nog geen echte sliding verdediger.

Ben ik trouwens de enige die Wielaert steeds minder goed begin te vinden?
Of saté?
  maandag 14 februari 2011 @ 10:54:51 #203
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92759462
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef De-Hamster het volgende:
Kah, Vormer, Tyton waren de beste mensen aan onze kant.

Kah was echt weer ouderwets goed. Zou hem nog graag houden nu heb je Wielaert, De Fauw, Hempte nog geen echte sliding verdediger.

Ben ik trouwens de enige die Wielaert steeds minder goed begin te vinden?
Standaard probleem bij Roda :P
Jongens van grote clubs spelen paar goede wedstrijden maar haken dan af; Ramzi, Bodnar, Cziommer.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_92761139
hij wordt natuurlijk ook een jaartje ouder ;)
maar Wielaert is voor ons gewoon een top verdediger. Vind maareens iemand die even goed is
  maandag 14 februari 2011 @ 12:43:54 #205
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92763704
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Standaard probleem bij Roda :P
Jongens van grote clubs spelen paar goede wedstrijden maar haken dan af; Ramzi, Bodnar, Cziommer.
Nou Bodnar.... Die maakte nog altijd veel goed met zijn inzet. Was geen lieverdje maar ging er wel altijd voor!

En die De Zeeuw... Voor mij altijd de grootste ergernis als Ajax speelt. Wat een irritant ventje is dat. Altijd als eerst bij de scheids om iemand een kaart aan te naaien.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_92764151
Cziommer had tegen het einde een dipje, dat kan gebeuren maar bij Ramzi was wel erg duidelijk dat ie de laatste maanden alleen voor zichzelf (en een nieuw contract) speelde
  maandag 14 februari 2011 @ 16:10:01 #207
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_92772379
Het zou mij momenteel niets verbazen als van Geel nog een jaar blijft zitten. De selectie staat al redelijk goed, komen wat nieuwe potentiele spelers bij, Harm blijft zitten en Feyenoord wil niet over de brug komen.
En dan halen wij wss ook nog europees.... Denk dat van Geel toch wel tussen wal en schip hangt nu.

Wie was eigenlijk motm gisteren?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  maandag 14 februari 2011 @ 16:11:13 #208
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92772430
Ik HOOP dat van Geel blijft. Hij krijgt het voor elkaar om naar Feyenoord te gaan, zonder dat Roda daar iets voor ontvangt. En dan neemt die Vormer en Tyton gelijk mee. Dus stiekem hoop ik dat die blijft en ook volgend jaar mensen kan aantrekken.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_92772666
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Het zou mij momenteel niets verbazen als van Geel nog een jaar blijft zitten. De selectie staat al redelijk goed, komen wat nieuwe potentiele spelers bij, Harm blijft zitten en Feyenoord wil niet over de brug komen.
En dan halen wij wss ook nog europees.... Denk dat van Geel toch wel tussen wal en schip hangt nu.

Wie was eigenlijk motm gisteren?
Zal Hadouir geweest zijn.
★★★
  maandag 14 februari 2011 @ 16:18:17 #210
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92772783
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zal Hadouir geweest zijn.
Of Tyton.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:45:22 #211
154193 TheYoung1
pi_92774169
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Kn0x het volgende:
Ik HOOP dat van Geel blijft. Hij krijgt het voor elkaar om naar Feyenoord te gaan, zonder dat Roda daar iets voor ontvangt. En dan neemt die Vormer en Tyton gelijk mee. Dus stiekem hoop ik dat die blijft en ook volgend jaar mensen kan aantrekken.
Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.
Patat, dat is het!!
pi_92777192
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.
Pim Blokland heeft heel goede ervaringen met het kopen van spelers van ons dus die zal hier zeker wel de beurs voor open trekken. ;)

vind het wel een vaag bericht dat feyenoord niets wil betalen en dat van geel dat wel even zelf met roda regelt. Clausule of hoopt ie dat?
  maandag 14 februari 2011 @ 18:02:41 #213
154193 TheYoung1
pi_92778176
Ik zou er bijna geld op durven zetten, dat van Geel iig niét naar Feyenoord zal gaan.
Patat, dat is het!!
pi_92778260
dan zet dat geld maar bij mij neer. weet ik tenminste zeker dat ik het krijg.

feyenoord gaat zowiezo iemand halen voor die functie, dat ze nu al een tijdje met van geel praten zegt natuurlijk wel iets. Stel roda komt er zelf niet uit met van geel dan lapt blokland wel een ton ofzo bij
  maandag 14 februari 2011 @ 18:12:09 #215
154193 TheYoung1
pi_92778613
Niet alleen voor het geld, maar ook wat Martin hier nog kan bereiken...
Eigenlijk is hij nog niet klaar.

Ik hoop dat dat gevoel hem ook bezielt, want dat betekend ook dat hij volgend seizoen een hoger begrag/loon voor zichzelf kan vragen.

Met zulke mogelijkheden, de vooruitzichten en de prestaties van Roda gezien, lijkt het me een moeilijke keuze die hij moet maken.
Patat, dat is het!!
  maandag 14 februari 2011 @ 18:20:45 #216
154193 TheYoung1
pi_92779018
De wens is de vader van de gedachte of zoiets... :)
Patat, dat is het!!
pi_92780889
mwa zoveel kan ie hier niet meer bereiken. Financieel gezond maken heeft ie niet echt de hand in en als bepalende spelers verkocht worden dan is het maar de vraag of het volgend jaar beter gaat en dan wordt niet meer gezegd dat van geel roda weer opgebouwd heeft zoals de media dat nu wel doet.
pi_92781079
Kah heeft ons genekt ;(
Noot noot.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:52:23 #219
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92797597
quote:
19s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
Kah heeft ons genekt ;(
hihi
pi_92810775
Van Geel vertrekt gewoon, ik ben alleen reuze benieuwd naar de manier waarop. Feyenoord laat nl. nu al merken de zaak zonder enige scrupules op de spits te willen drijven door te weigeren voor iemand, wiens contract nog een jaar doorloopt, te betalen: "We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost met Roda JC.''

Ze kunnen in Rotterdam wel zielig lopen miepen dat ze niet bepaald goed in de slappe was zitten, voor ons geldt echter het zelfde. Willen ze van Geel hebben, dan zullen ze hoe dan ook de beurs moeten trekken. Maar ik ben bang dat dit voor de rechter gaat eindigen met ons cluppie uiteindelijk als de grote verliezer. :(
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_92811069
ik denk, zoals eerder gezegd, dat van geel gewoon een clausule in zijn contract heeft. Zo sluw is ie wel
pi_92811945
quote:
Van Geel: Snelle overstap blijft onbespreekbaar

ROTTERDAM - Feyenoord wil op korte termijn met de directie van Roda JC rond de tafel om een directe overgang van technisch directeur Martin van Geel te bewerkstelligen. De beleidsbepaler van de ploeg uit Kerkrade ziet zelf een direct vertrek uit Limburg echter niet zitten, meldt het AD vandaag.
,,Dat blijft voor mij onbespreekbaar,'' zegt Van Geel. ,,Dat heb ik al eerder aangegeven en daar blijf ik bij. Ik wil mijn werk in Kerkrade op een goede manier achterlaten.''

Feyenoord is na het op non-actief stellen van Leo Beenhakker naarstig op zoek naar een nieuwe technisch directeur. Tot die tijd neemt algemeen directeur Eric Gudde de honneurs op technisch gebied waar.

Van Geel verhuist zo goed als zeker wel komende zomer naar Rotterdam. ,,Er zijn gesprekken gaande met Feyenoord over het komende seizoen, maar inhoudelijk richt ik me nu uitsluitend op Roda JC,'' zegt Van Geel. ,,Dat soort dingen moeten niet door elkaar gaan lopen. En dat gebeurt ook niet.''
ad
pi_92815039
[youtube]<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/IHC5FWuKmCc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

zo maar wat wedstrijd momenten...
vuurwerk werd mogelijk gemaakt door de overkoepelende sfeer organisatie, Nui Offensief in samenwerking met RFI...
de banners zijn het werk van de West Side Ultras, die vanaf nu ook weer wat meer aanwezig zullen zijn in het stadion, nadat het bijna tot het 0 punt gezakt was...
De enige echte trots v/h Zuiden...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:04:03 #224
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92815236
Zelfs Norbert en Stankov hadden een spandoek. STANKOV FTW:!
pi_92818512
spandoek van stankov is zeker grijs :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')