genau, ik heb ook echt genoten van Kah. Heerlijk hoe hij voor de volle 100% er tegenaan gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer Kah zich strikt aan zijn taak van mandekker houdt, is het ook helemaal geen verkeerde speler. Het is dat 'ie zo'n vorstelijk salaris verdient, maar wat mij betreft hoeft 'ie niet persé weg. Al is het alleen maar, omdat het zo'n cultfiguur is en er altijd vol voor gaat. Één van de weinige spelers die volgens mij oprecht in zak en as zit, wanneer er verloren wordt.
Standaard probleem bij Rodaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef De-Hamster het volgende:
Kah, Vormer, Tyton waren de beste mensen aan onze kant.
Kah was echt weer ouderwets goed. Zou hem nog graag houden nu heb je Wielaert, De Fauw, Hempte nog geen echte sliding verdediger.
Ben ik trouwens de enige die Wielaert steeds minder goed begin te vinden?
Nou Bodnar.... Die maakte nog altijd veel goed met zijn inzet. Was geen lieverdje maar ging er wel altijd voor!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Standaard probleem bij Roda
Jongens van grote clubs spelen paar goede wedstrijden maar haken dan af; Ramzi, Bodnar, Cziommer.
Zal Hadouir geweest zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Het zou mij momenteel niets verbazen als van Geel nog een jaar blijft zitten. De selectie staat al redelijk goed, komen wat nieuwe potentiele spelers bij, Harm blijft zitten en Feyenoord wil niet over de brug komen.
En dan halen wij wss ook nog europees.... Denk dat van Geel toch wel tussen wal en schip hangt nu.
Wie was eigenlijk motm gisteren?
Of Tyton.quote:
Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Kn0x het volgende:
Ik HOOP dat van Geel blijft. Hij krijgt het voor elkaar om naar Feyenoord te gaan, zonder dat Roda daar iets voor ontvangt. En dan neemt die Vormer en Tyton gelijk mee. Dus stiekem hoop ik dat die blijft en ook volgend jaar mensen kan aantrekken.
Pim Blokland heeft heel goede ervaringen met het kopen van spelers van ons dus die zal hier zeker wel de beurs voor open trekken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.
hihiquote:
adquote:Van Geel: Snelle overstap blijft onbespreekbaar
ROTTERDAM - Feyenoord wil op korte termijn met de directie van Roda JC rond de tafel om een directe overgang van technisch directeur Martin van Geel te bewerkstelligen. De beleidsbepaler van de ploeg uit Kerkrade ziet zelf een direct vertrek uit Limburg echter niet zitten, meldt het AD vandaag.
,,Dat blijft voor mij onbespreekbaar,'' zegt Van Geel. ,,Dat heb ik al eerder aangegeven en daar blijf ik bij. Ik wil mijn werk in Kerkrade op een goede manier achterlaten.''
Feyenoord is na het op non-actief stellen van Leo Beenhakker naarstig op zoek naar een nieuwe technisch directeur. Tot die tijd neemt algemeen directeur Eric Gudde de honneurs op technisch gebied waar.
Van Geel verhuist zo goed als zeker wel komende zomer naar Rotterdam. ,,Er zijn gesprekken gaande met Feyenoord over het komende seizoen, maar inhoudelijk richt ik me nu uitsluitend op Roda JC,'' zegt Van Geel. ,,Dat soort dingen moeten niet door elkaar gaan lopen. En dat gebeurt ook niet.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |