Bodor kan ze wel nemen btw!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef Kn0x het volgende:
En geen vrije trappen kunnen nemen. Hadouir schiet constant in de muur, De Fauw altijd over en De Jong meestal naast. Heerlijk om te zien...
hoevaak legt ie ze er daadwerkelijk in? 2x per seizoen?quote:
Sowieso al tegen Sparta en Feyenoordquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
hoevaak legt ie ze er daadwerkelijk in? 2x per seizoen?
op het eerst gezicht een prima aankoop. idd is er geen geld aan hem te verdienen, maar daarvoor staat er al een nieuwe rechtsback volgend seizoen
is wel een linksback hequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Professional het volgende:
Bodor schiet 2 van de 50 vrije trappen erin. De rest gaat allemaal in de muur of finaal over. Maar we weten niet eens of de nieuwe gast wel zo goed erin is. Hij heeft pas 3 keer gescoord in 78 wedstrijden ofzo. Ook niet echt overtuigend.
Op het oog leek het meer in de enkel te zitten. Ik gok op ingescheurde enkelbandjes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:23 schreef RD4 het volgende:
gebroken been voor Wellenberg? niet te zien vanuit het uitvak. dat het smerig was, was wel duidelijk
Hoe kun je een verdiende 2-0 overwinning zo verzieken? In de laatste minuut op het middenveld zo'n smerige overtreding begaan. En tot overmaat van schaamteloosheid ook nog verbolgen reageren op de rode kaart.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
Hadouir moet echt minstens 6 wedstrijden krijgen voor die smerige overtreding
Ik hoop dat hij ernstig gewond raakt bij een verkeersongeluk of iets dergelijks. Ik gun hem dat nu echt. Wat een klootzak. Ik ken Niels persoonlijk, daarom dus mijn woede. Pfff.quote:
Je doet je naam nu wel eer aan hè...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ernstig gewond raakt bij een verkeersongeluk of iets dergelijks. Ik gun hem dat nu echt. Wat een klootzak. Ik ken Niels persoonlijk, daarom dus mijn woede. Pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |