'Dankjewel voor het topic openen'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef Softfeel het volgende:
ooh welke
wat voor soort corstetten?
hihi
dankjewel..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
'Dankjewel voor het topic openen'
Graag gedaan hoor.
![]()
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef Softfeel het volgende:
ooh welke
wat voor soort corstetten?
hihi
Jaaa ik krijg het er nog druk meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja...
Op naar de volgende fotoshoot
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Man rijdt met ex op motorkap
een fries negatief in het nieuws, en voor het eerst staat er 'man' in plaats van 'Fries' in de TT!Fok leert het nog wel
bedankt MPG
Is dat zo erg dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg het er nog druk mee
we hebben van de vorige al wat nette versies in ons foboquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:12 schreef Softfeel het volgende:
leuk fotoshoot krijgen we daar ook het eindresultaat van te zien?
Een paar van afgelopen weekend staan er in ons fobo....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:12 schreef Softfeel het volgende:
leuk fotoshoot krijgen we daar ook het eindresultaat van te zien?
Dat water hebben we al gedaan...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Softfeel het volgende:
Miss iets met water en vuur?
kun je mooi combineren...
shoot heb ik die gemist..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat water hebben we al gedaan...
die krijgen we vanavond als t goed is dat zijn de laatstequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat water hebben we al gedaan...
Prettyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rode zit er nog niet bij.... grmbl
[ afbeelding ]
Geen idee nog resultaat moeten we nog krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
shoot heb ik die gemist..
was die wel goed gelukt?
Diegene wat dat verzonnen heeft moet een fucking nobelprijs krijgenquote:
komt spuit 11 weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Diegene wat dat verzonnen heeft moet een fucking nobelprijs krijgen
*grinnnik*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt spuit 11 weer![]()
![]()
Hou jij S&G de komende tijd maar in de gaten
Watnou spuit 11? Het is toch zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt spuit 11 weer![]()
![]()
Hou jij S&G de komende tijd maar in de gaten
Leg uit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo wispelturig als het om kleuren gaat![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
![]()
komt er een vriendin van een vriend naar me toe ze had graag een logo gehad voor haar bedrijfje..quote:
en daarom zijn alle vrouwen zo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Softfeel het volgende:
[..]
komt er een vriendin van een vriend naar me toe ze had graag een logo gehad voor haar bedrijfje..
ze geeft zelf aan ik wil graag zacht geel en zacht blauw want dat past erbij enzo..
nou ik sociaal ik maak haar een logo omdat het toch hobbie en werk is en ja ook voor een vriend van me..
laat ik het zien ja ja leuk goed zegt ze en dan een 5 min later nee ik wil rood en roze![]()
misschien is ze kleurenblindquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Softfeel het volgende:
[..]
komt er een vriendin van een vriend naar me toe ze had graag een logo gehad voor haar bedrijfje..
ze geeft zelf aan ik wil graag zacht geel en zacht blauw want dat past erbij enzo..
nou ik sociaal ik maak haar een logo omdat het toch hobbie en werk is en ja ook voor een vriend van me..
laat ik het zien ja ja leuk goed zegt ze en dan een 5 min later nee ik wil rood en roze![]()
dacht ik ook al maar dat blijkt ze niet te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
misschien is ze kleurenblind
dan vindt ze jou gewoon leuk en bezorgt je meer werk zodat ze langer je aandacht heeft omdat appelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
dacht ik ook al maar dat blijkt ze niet te zijn
haha nee hoor daar maak ik me niet druk om haha miss vind ze het wel leuk om mij zien te denken hoe ik iets nieuws ontwerp..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan vindt ze jou gewoon leuk en bezorgt je meer werk zodat ze langer je aandacht heeft omdat appel
Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus niks gekocht in de stad, dat kan eigenlijk eeeeeeeeeeecht niet
Ik krijg een déjà vu!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus niks gekocht in de stad, dat kan eigenlijk eeeeeeeeeeecht niet
Moet je tijd makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.
De pumps die ik graag wou hadden ze dus niet meer in maat 37, alleen nog in maatje kanoquote:
Waar staat dat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
"Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben."
Wie!
het gaat over homosex, dat weet je he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat een heerlijk liedje zo als je net uit je bed bent.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.phpquote:
Niet alleen daar...quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het liwwadden topic staat eenlinkje naar een tooltje
Dat Bromance een relatie tussen twee mannen betekent weet ik wel maar dat die plaat zelf daarover gaat wist ik niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat over homosex, dat weet je he?
Als je net wakker bent dringt de tekst toch nog niet tot je doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat Bromance een relatie tussen twee mannen betekent weet ik wel maar dat die plaat zelf daarover gaat wist ik niet.
Maarja wat maakt het ook uit.
Leuk tooltjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[..]
Niet alleen daar...
ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
"Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben."
Wie!
detailfoto's voor me gemaakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:02 schreef Mss het volgende:
Baaldag. Ik voel me alsof ik onder de vrachtwagen heb geleden
Zeer verrot geslapen, enorm gezeik op mijn werk en een beetje ziekjes aan het worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
detailfoto's voor me gemaakt?![]()
flauw
Hoe komt het dan?Knuffel...
Ik zal wel moetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben geloof ik de enige hier die nooit kookt
Ik kan t gewoon niet en ik woon nog thuisquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten
Tenzij ik bij mn ouders eet natuurlijk
Klamottenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Niet komend weekend, maar weekend erna zit ik in Limburg!
Vertelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
En hele grote kans dat ik er binnenkort weer woon![]()
![]()
Moeten jullie wel allemaal naar Parkfeesten komen he, WANT IK BEN ER![]()
Heel goed Limburg is veel leuker! Want ik woon er namelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
En hele grote kans dat ik er binnenkort weer woon![]()
![]()
Moeten jullie wel allemaal naar Parkfeesten komen he, WANT IK BEN ER![]()
www.zomerparkfeest.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef Zak het volgende:
[..]
Heel goed Limburg is veel leuker! Want ik woon er namelijk![]()
Wat zijn de parkfeesten dan? Heb er wel eens van gehoord maar geen idee wat het precies is.
Nou zilver valt me wel een beetje tegen zeg. Gewoon veel oefenen en zo moeilijk is het allemaal niet. Wat heb jij trouwens kleine voeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan t gewoon niet en ik woon nog thuis
Leuk tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:22 schreef Zak het volgende:
[..]
Ja is geweldig. Heb 'm nou een week of 3 maar ik zou niet meer zonder kunnen. Erg hè?
Heb je al iets of moet je alles kopen? Ik hoef nog maar 14 weken te wachten op mijn bankquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
langzaam meubels te kopen.
Ik heb al best veel thuis staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:28 schreef Zak het volgende:
[..]
Heb je al iets of moet je alles kopen? Ik hoef nog maar 14 weken te wachten op mijn bank
Of een tijdelijke Klippan van Ikeaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al best veel thuis staan.
Allaan bank koop ik snel via marktplaats. Kan altijd nog een nieuwe bank komen![]()
Ik wil eigenlijk een hoekbank maar die zijn best deur 2de hands dus kan ik net zo goed een nieuwe kopen. Maar juist levertijd
Dus nu waarschijnlijk een 3,2,1 voor 100 piek
Die dingen zien er ook niet slecht uit !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of een tijdelijke Klippan van Ikea
Staat er hier 1tje, het is geen super top bank, maar voor tijdelijk zeker goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die dingen zien er ook niet slecht uit !
Dan zou ik nu lekker met mijn iPad op de bank liggen. Ik heb dat ging graag hier staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou echt geen Ipad willen, heb em in mijn handen gehad. Voegt voor mij niets toe, echt een hype gadget
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej Joysa, back to the roots, waar je thuis hoort!
En als er een schip met geld binnen komt komende week ga ik naar de parkfeesten
Mag ik dan een klein reddingsbootje :$ ???? hihihiihihquote:
Ja hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Mag ik dan een klein reddingsbootje :$ ???? hihihiihih
Nee hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef Poeketje het volgende:
OMG..... al 5 pagina;s in t nieuwe topic en t oude nog neit eens meer bij kunnen lezenhahahah. Heeft t nu om bij te lezen???
Gezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Dan spring ik er nu gewoon weer tussen
Klippan is echt ruk. Heb ooit een bank van de kringloopwinkel gehad. 50 euro na afdingen en dat ding was geweldig. Zat heerlijk was mooi. Zonde dat ik die heb achtergelaten. Maar nu krijg ik een bank met afstandsbediening! Wel een factor 80 duurder ook na afdingenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat er hier 1tje, het is geen super top bank, maar voor tijdelijk zeker goed
Precies. Belachelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
Het ikea bijzettafeltje van 5 euro stond voor 12euro bij de kringloop
Vol met krassen
Leuker dan...... ??? :pquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef Zak het volgende:
Zekers! Ik vind mensen met caven op de een of andere manier altijd leuker.
Ik had vroeger een cavia, ben ik dan ook leuk?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef Zak het volgende:
Zekers! Ik vind mensen met caven op de een of andere manier altijd leuker.
Nee want een cavia alleen is zielig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had vroeger een cavia, ben ik dan ook leuk?
jij snapt tquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Zak het volgende:
[..]
Nee want een cavia alleen is zielig.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Zak het volgende:
[..]
Nee want een cavia alleen is zielig.
In die kast zatn er op zijn hoogtepunt 7 ... was eigenlijk berekend op max 6, maar door omstandigheden van een lieve vriendin tijdelijk 1 van haar caafjes in een groep bvan mij gegooid en op dat hoogtepunt met nog 2 andere opvangers had ik er 11 in huis.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Zak het volgende:
Ligt eraan hoe je afbouwt en of je helemaal geen caven meer wil. Je had het over een kast dus dan heb je er Eker wel 4 of 5 gehad denk ik, minimaal. Dat hoeft van mij ook weer niet hoor. Ik heb er zelf twee en dat vind ik meer dan genoeg.
Ik mocht er niet meer van mamquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Zak het volgende:
[..]
Tss talk to the hand! Jij zielige "cavia alleen zetter"
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Iech ouch...
Denk dat ik maar ff op WoW inlog
Kom maar naar Parkfeesten, kan ik me bewijzenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:34 schreef Zak het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Joysa dan is het je vergeven. Misschien vind ik je dan toch leuk. Al zal je harder je best moeten doen dan Poeketje![]()
Sproetjes dat is jammer! Meisjes met sproetjes vind ik altijd leuk maar niet als ze niks met caven hebben natuurlijk
ik vind caven cute. maar ik kan er écht niet tegenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:34 schreef Zak het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Joysa dan is het je vergeven. Misschien vind ik je dan toch leuk. Al zal je harder je best moeten doen dan Poeketje![]()
Sproetjes dat is jammer! Meisjes met sproetjes vind ik altijd leuk maar niet als ze niks met caven hebben natuurlijk
Hossel je een meisje, en slaap je daar!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:30 schreef Zak het volgende:
Zomerparkfeesten klinkt leuk joysa maar niet echt haalbaar. Als ik naar zoiets ga wil ik wel wat drinken waardoor de auto afvalt. Trein blijft dan over en geen idee hoe laat de laatste trein gaat maar vast te vroeg
Ik loop erheen en kruip terugquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:30 schreef Zak het volgende:
Zomerparkfeesten klinkt leuk joysa maar niet echt haalbaar. Als ik naar zoiets ga wil ik wel wat drinken waardoor de auto afvalt. Trein blijft dan over en geen idee hoe laat de laatste trein gaat maar vast te vroeg
Ik fiets heen, fiets de brug op, rol de brug af naar huisquote:
18 Ouzo... Das, ehm, veeeeeel.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef .ZilveR. het volgende:
Echt veel mensen die dat niet drinken![]()
Laatste keer dag ik bij de griek was waren me met 18 man en om nou van 18 man de ouzo op te drinken
Ik was dan wel een van de weinigen die m dronk, maar 18?quote:
Ew hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:20 schreef Tassiepassie het volgende:ja was erg lekker en gezellig en ik heb van iedereen de ouzo opgedronken want die hielden er niet van
Neh... Niet echt mijn stijl.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hossel je een meisje, en slaap je daar!
absinth no way never againquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:27 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ew hou ik ook niet van.
Als je van anijs houd mag je de Absinth hier ook wel opdrinken
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
absinth no way never again![]()
ik ben nog nooit zo snel laplazerus geweest van een drankje (was ook nog eens niet te pruimen zo goor)
drink normaal bijna alleen wijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]ok dan
Mede een beter idee? Ik heb piratenbloed, kersen mede en vanille mede staan
Dat is ook wijn, honing wijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
drink normaal bijna alleen wijn![]()
Medequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]ok dan
Mede een beter idee? Ik heb piratenbloed, kersen mede en vanille mede staan
Trustequote:
De originele?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
absinth no way never again![]()
ik ben nog nooit zo snel laplazerus geweest van een drankje (was ook nog eens niet te pruimen zo goor)
Bij vriend van me potje kaarten en biertje drinken. Daarnaast de leukste platen opgezetquote:
Ik en Ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:49 schreef vosss het volgende:
Godver, er is echt geen kut meer te beleven hier.
Shoarmatent dicht, niks te doen in de kroegen hier
En thuis is mijn drank op
Wie is nog wakker en heeft nog bier in huis?
Kan ik crashen bij jou op de bank?quote:
HJ staat koud!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:49 schreef vosss het volgende:
Godver, er is echt geen kut meer te beleven hier.
Shoarmatent dicht, niks te doen in de kroegen hier
En thuis is mijn drank op
Wie is nog wakker en heeft nog bier in huis?
Ja jij woont een beetje tever weg Alexxxxx. Hoogste tijd dat je in Limburg komt wonen!quote:
Met een Delta is het niet verquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja jij woont een beetje tever weg Alexxxxx. Hoogste tijd dat je in Limburg komt wonen!
Dude, dat deed ik in de NIva nog rapper...Maar goed daarom is ie ook kapot.. maar je gaat om dez etijd tcoh geen 120 rijden op de stukken zonder trajectcontrole/quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:13 schreef vosss het volgende:
Ja fuck Alexxxx, dat is 3 uur heen en 4 uur naar tas!
1 keer per uur tanken bij lange reizenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:16 schreef vosss het volgende:
Ehmz, als ik gas geef loopt dat ding 1 op koeweit
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 keer per uur tanken bij lange reizenik ken het
soms wel, soms nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en dan nog niet eens seks
![]()
slaap lekker![]()
![]()
Een beetje kort alleen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:42 schreef Softfeel het volgende:
ooh lekker
iedereen een goede nacht gehad?
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een beetje kort alleen...
dan mis je wel al het mooie weer in het zuidenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef Sistyria het volgende:
Redelijk goed ja, de gewoonlijke 'ik word wakker omdat ik teveel denk in mn slaap' maar toch... goed
Rond 11 ur vertrek ik met mn moeder naar gelderland, ik hoop dat ik daar van iemand een pc mag ninja'en![]()
Alles op mn mobiel doen is kut.
Enige wat nog rest is je dan veel plezier wensenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:47 schreef friekin_ het volgende:
Hoi lieverds. Ik ben gedouched. Spullen zijn gepakt, mijn LL partner in crime is hier over een uurtje, drank is ingepakt, ik zie er hip uit, voel me beter en kan de wereld aan. Ik dacht, laat ik het even delen
veel plezier op LL en maak er wat van hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:47 schreef friekin_ het volgende:
Hoi lieverds. Ik ben gedouched. Spullen zijn gepakt, mijn LL partner in crime is hier over een uurtje, drank is ingepakt, ik zie er hip uit, voel me beter en kan de wereld aan. Ik dacht, laat ik het even delen
Shhhquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
dan mis je wel al het mooie weer in het zuidenhaha
De 2 collega's die ik nodig heb, zijn beide op vakantie...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen! Pff ik verveel me weer op het werk
Veel plezier!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:47 schreef friekin_ het volgende:
Je kunt het openen. Zie je zelf wel of er veel mensen reageren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:07 schreef Knevelt het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog geen Maastricht-topic open?
Is er in het verleden volgens mij wel geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:07 schreef Knevelt het volgende:
die is er wel. Alleen dood....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:07 schreef Knevelt het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:37 schreef vosss het volgende:
Koffie!!
en daarna Koffie!!!
SWJ heeft de pik om mij
probeer het nog eensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:37 schreef vosss het volgende:
Koffie!!
en daarna Koffie!!!
SWJ heeft de pik om mij
kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef vosss het volgende:
Nee. Dat vind SWJ niet tof. Dat is de kunst van het baggeren, weten wanneer je moet stoppen
Pijpsletquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn vent is vandaag jarigvanmorgen om half 6 besloot hij dat het tijd was voor zijn cadeautje en nu ben ik moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef Tassiepassie het volgende:Nee natuurlijk niet, dat is gewoon wat elke vent krijgt voor zn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Nou dat was heus niet het enige wat hij kreeg hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is gewoon wat elke vent krijgt voor zn verjaardag
En hoe pijpt Jill dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe pijpt Jill dan?
onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe doe ik dat precies?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zelf de OP aanpassen op Wiki.
je registreren op de wiki van fok en dan kun je daar je user icon toevoegenquote:
ok, dank.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:43 schreef Softfeel het volgende:
[..]
je registreren op de wiki van fok en dan kun je daar je user icon toevoegen
Feliciteer em van me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn vent is vandaag jarigvanmorgen om half 6 besloot hij dat het tijd was voor zijn cadeautje en nu ben ik moe
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee je ruikt juist erg lekker en geeft stevige knufjes
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Softfeel het volgende:
Mooi film om te zien..
vond hem ook leuk in elkaar steken..
de sate is daar zo lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe ik![]()
Straks uit eten (alweer) bij brasserie Foroxcity en daarna naar de bios
jepquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef Softfeel het volgende:
Haha das fijn
maar je hebt dan wel echt stevige schoenen die goed tegen stootjes kunnen
Zie quote.quote:
VOELE ZAKKEWESJER ICH WIL AUGquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zie quote.
ENNE TROUWENS JONG, ALLES GOOD GEK? BOH JONG, ZOATERDIG DECIBEL. HENDIG VEUL ZIN MANNE.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Normaal no problemo dat weet je,maar vanavond it´s only me and my man
Feeling ignored......quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij krijgt aandacht genoeg van me
T zou bijna kunnen! als ik niet morgen om 8u alweer op t werk moest zijn.... De ov doet t dus daar ligt t niet aanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom maar naar Leeuwarden Poeketje, gaan wij hem hier samen kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |