Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus niks gekocht in de stad, dat kan eigenlijk eeeeeeeeeeecht niet
Ik krijg een déjà vu!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus niks gekocht in de stad, dat kan eigenlijk eeeeeeeeeeecht niet
Moet je tijd makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.
De pumps die ik graag wou hadden ze dus niet meer in maat 37, alleen nog in maatje kanoquote:
Waar staat dat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
"Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben."
Wie!
het gaat over homosex, dat weet je he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat een heerlijk liedje zo als je net uit je bed bent.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.phpquote:
Niet alleen daar...quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het liwwadden topic staat eenlinkje naar een tooltje
Dat Bromance een relatie tussen twee mannen betekent weet ik wel maar dat die plaat zelf daarover gaat wist ik niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat over homosex, dat weet je he?
Als je net wakker bent dringt de tekst toch nog niet tot je doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat Bromance een relatie tussen twee mannen betekent weet ik wel maar dat die plaat zelf daarover gaat wist ik niet.
Maarja wat maakt het ook uit.
Leuk tooltjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[..]
Niet alleen daar...
ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
"Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben."
Wie!
detailfoto's voor me gemaakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:02 schreef Mss het volgende:
Baaldag. Ik voel me alsof ik onder de vrachtwagen heb geleden
Zeer verrot geslapen, enorm gezeik op mijn werk en een beetje ziekjes aan het worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
detailfoto's voor me gemaakt?![]()
flauw
Hoe komt het dan?Knuffel...
Ik zal wel moetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben geloof ik de enige hier die nooit kookt
Ik kan t gewoon niet en ik woon nog thuisquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten
Tenzij ik bij mn ouders eet natuurlijk
Klamottenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Niet komend weekend, maar weekend erna zit ik in Limburg!
Vertelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
En hele grote kans dat ik er binnenkort weer woon![]()
![]()
Moeten jullie wel allemaal naar Parkfeesten komen he, WANT IK BEN ER![]()
Heel goed Limburg is veel leuker! Want ik woon er namelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
En hele grote kans dat ik er binnenkort weer woon![]()
![]()
Moeten jullie wel allemaal naar Parkfeesten komen he, WANT IK BEN ER![]()
www.zomerparkfeest.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef Zak het volgende:
[..]
Heel goed Limburg is veel leuker! Want ik woon er namelijk![]()
Wat zijn de parkfeesten dan? Heb er wel eens van gehoord maar geen idee wat het precies is.
Nou zilver valt me wel een beetje tegen zeg. Gewoon veel oefenen en zo moeilijk is het allemaal niet. Wat heb jij trouwens kleine voeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan t gewoon niet en ik woon nog thuis
Leuk tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:22 schreef Zak het volgende:
[..]
Ja is geweldig. Heb 'm nou een week of 3 maar ik zou niet meer zonder kunnen. Erg hè?
Heb je al iets of moet je alles kopen? Ik hoef nog maar 14 weken te wachten op mijn bankquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
langzaam meubels te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |