Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus niks gekocht in de stad, dat kan eigenlijk eeeeeeeeeeecht niet
Ik krijg een déjà vu!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus niks gekocht in de stad, dat kan eigenlijk eeeeeeeeeeecht niet
Moet je tijd makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken van plan eens naar Maastricht te gaan om wat nieuwe klamotten te gaan kopen maar of ik heb geen tijd of ik lig in m'n nest tot 2 uur.
De pumps die ik graag wou hadden ze dus niet meer in maat 37, alleen nog in maatje kanoquote:
Waar staat dat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
"Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben."
Wie!
het gaat over homosex, dat weet je he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat een heerlijk liedje zo als je net uit je bed bent.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.phpquote:
Niet alleen daar...quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het liwwadden topic staat eenlinkje naar een tooltje
Dat Bromance een relatie tussen twee mannen betekent weet ik wel maar dat die plaat zelf daarover gaat wist ik niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat over homosex, dat weet je he?
Als je net wakker bent dringt de tekst toch nog niet tot je doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat Bromance een relatie tussen twee mannen betekent weet ik wel maar dat die plaat zelf daarover gaat wist ik niet.
Maarja wat maakt het ook uit.
Leuk tooltjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[..]
Niet alleen daar...
ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
"Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben."
Wie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |