Ik heb al best veel thuis staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:28 schreef Zak het volgende:
[..]
Heb je al iets of moet je alles kopen? Ik hoef nog maar 14 weken te wachten op mijn bank
Of een tijdelijke Klippan van Ikeaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al best veel thuis staan.
Allaan bank koop ik snel via marktplaats. Kan altijd nog een nieuwe bank komen![]()
Ik wil eigenlijk een hoekbank maar die zijn best deur 2de hands dus kan ik net zo goed een nieuwe kopen. Maar juist levertijd
Dus nu waarschijnlijk een 3,2,1 voor 100 piek
Die dingen zien er ook niet slecht uit !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of een tijdelijke Klippan van Ikea
Staat er hier 1tje, het is geen super top bank, maar voor tijdelijk zeker goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die dingen zien er ook niet slecht uit !
Dan zou ik nu lekker met mijn iPad op de bank liggen. Ik heb dat ging graag hier staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou echt geen Ipad willen, heb em in mijn handen gehad. Voegt voor mij niets toe, echt een hype gadget
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej Joysa, back to the roots, waar je thuis hoort!
En als er een schip met geld binnen komt komende week ga ik naar de parkfeesten
Mag ik dan een klein reddingsbootje :$ ???? hihihiihihquote:
Ja hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Mag ik dan een klein reddingsbootje :$ ???? hihihiihih
Nee hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef Poeketje het volgende:
OMG..... al 5 pagina;s in t nieuwe topic en t oude nog neit eens meer bij kunnen lezenhahahah. Heeft t nu om bij te lezen???
Gezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Dan spring ik er nu gewoon weer tussen
Klippan is echt ruk. Heb ooit een bank van de kringloopwinkel gehad. 50 euro na afdingen en dat ding was geweldig. Zat heerlijk was mooi. Zonde dat ik die heb achtergelaten. Maar nu krijg ik een bank met afstandsbediening! Wel een factor 80 duurder ook na afdingenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat er hier 1tje, het is geen super top bank, maar voor tijdelijk zeker goed
Precies. Belachelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
Het ikea bijzettafeltje van 5 euro stond voor 12euro bij de kringloop
Vol met krassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |