Pijpsletquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn vent is vandaag jarigvanmorgen om half 6 besloot hij dat het tijd was voor zijn cadeautje en nu ben ik moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef Tassiepassie het volgende:Nee natuurlijk niet, dat is gewoon wat elke vent krijgt voor zn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Nou dat was heus niet het enige wat hij kreeg hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is gewoon wat elke vent krijgt voor zn verjaardag
En hoe pijpt Jill dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe pijpt Jill dan?
onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe doe ik dat precies?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zelf de OP aanpassen op Wiki.
je registreren op de wiki van fok en dan kun je daar je user icon toevoegenquote:
ok, dank.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:43 schreef Softfeel het volgende:
[..]
je registreren op de wiki van fok en dan kun je daar je user icon toevoegen
Feliciteer em van me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn vent is vandaag jarigvanmorgen om half 6 besloot hij dat het tijd was voor zijn cadeautje en nu ben ik moe
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee je ruikt juist erg lekker en geeft stevige knufjes
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Softfeel het volgende:
Mooi film om te zien..
vond hem ook leuk in elkaar steken..
de sate is daar zo lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe ik![]()
Straks uit eten (alweer) bij brasserie Foroxcity en daarna naar de bios
jepquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef Softfeel het volgende:
Haha das fijn
maar je hebt dan wel echt stevige schoenen die goed tegen stootjes kunnen
Zie quote.quote:
VOELE ZAKKEWESJER ICH WIL AUGquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zie quote.
ENNE TROUWENS JONG, ALLES GOOD GEK? BOH JONG, ZOATERDIG DECIBEL. HENDIG VEUL ZIN MANNE.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Normaal no problemo dat weet je,maar vanavond it´s only me and my man
Feeling ignored......quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij krijgt aandacht genoeg van me
T zou bijna kunnen! als ik niet morgen om 8u alweer op t werk moest zijn.... De ov doet t dus daar ligt t niet aanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom maar naar Leeuwarden Poeketje, gaan wij hem hier samen kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |