Pijpsletquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn vent is vandaag jarigvanmorgen om half 6 besloot hij dat het tijd was voor zijn cadeautje en nu ben ik moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef Tassiepassie het volgende:Nee natuurlijk niet, dat is gewoon wat elke vent krijgt voor zn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Nou dat was heus niet het enige wat hij kreeg hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is gewoon wat elke vent krijgt voor zn verjaardag
En hoe pijpt Jill dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe pijpt Jill dan?
onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe doe ik dat precies?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zelf de OP aanpassen op Wiki.
je registreren op de wiki van fok en dan kun je daar je user icon toevoegenquote:
ok, dank.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:43 schreef Softfeel het volgende:
[..]
je registreren op de wiki van fok en dan kun je daar je user icon toevoegen
Feliciteer em van me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn vent is vandaag jarigvanmorgen om half 6 besloot hij dat het tijd was voor zijn cadeautje en nu ben ik moe
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee je ruikt juist erg lekker en geeft stevige knufjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |