die krijgen we vanavond als t goed is dat zijn de laatstequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat water hebben we al gedaan...
Prettyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rode zit er nog niet bij.... grmbl
[ afbeelding ]
Geen idee nog resultaat moeten we nog krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
shoot heb ik die gemist..
was die wel goed gelukt?
Diegene wat dat verzonnen heeft moet een fucking nobelprijs krijgenquote:
komt spuit 11 weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Diegene wat dat verzonnen heeft moet een fucking nobelprijs krijgen
*grinnnik*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt spuit 11 weer![]()
![]()
Hou jij S&G de komende tijd maar in de gaten
Watnou spuit 11? Het is toch zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt spuit 11 weer![]()
![]()
Hou jij S&G de komende tijd maar in de gaten
Leg uit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo wispelturig als het om kleuren gaat![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
![]()
komt er een vriendin van een vriend naar me toe ze had graag een logo gehad voor haar bedrijfje..quote:
en daarom zijn alle vrouwen zo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Softfeel het volgende:
[..]
komt er een vriendin van een vriend naar me toe ze had graag een logo gehad voor haar bedrijfje..
ze geeft zelf aan ik wil graag zacht geel en zacht blauw want dat past erbij enzo..
nou ik sociaal ik maak haar een logo omdat het toch hobbie en werk is en ja ook voor een vriend van me..
laat ik het zien ja ja leuk goed zegt ze en dan een 5 min later nee ik wil rood en roze![]()
misschien is ze kleurenblindquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Softfeel het volgende:
[..]
komt er een vriendin van een vriend naar me toe ze had graag een logo gehad voor haar bedrijfje..
ze geeft zelf aan ik wil graag zacht geel en zacht blauw want dat past erbij enzo..
nou ik sociaal ik maak haar een logo omdat het toch hobbie en werk is en ja ook voor een vriend van me..
laat ik het zien ja ja leuk goed zegt ze en dan een 5 min later nee ik wil rood en roze![]()
dacht ik ook al maar dat blijkt ze niet te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
misschien is ze kleurenblind
dan vindt ze jou gewoon leuk en bezorgt je meer werk zodat ze langer je aandacht heeft omdat appelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
dacht ik ook al maar dat blijkt ze niet te zijn
haha nee hoor daar maak ik me niet druk om haha miss vind ze het wel leuk om mij zien te denken hoe ik iets nieuws ontwerp..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan vindt ze jou gewoon leuk en bezorgt je meer werk zodat ze langer je aandacht heeft omdat appel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |