true...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tas zegt dat ook altijd en klinkt wat leuker
Ik heb me daar toch vrij snel overheen weten te zetten. Postcount kan me sowieso niet echt boeien. Enige is dat je de herkenbaarheid verliest.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde dus zou zonde zijn ok zomaar te verdwijnen
Sommige zijn inderdaad wel heeeel erg oudquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Zak het volgende:
Oude garde.... Mwah... Mijn kloon is nog 3 jaar langer actief dan jou.
Genoeg mensen die hier al een hele reputatie opgebouwd hebben over de jaren. Ik geloof daar niet zo in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Poeketje het volgende:
och jee... dat zou ook wereldramp zijn hahahahah![]()
En dat valt ook wel mee. Andere naam hoeft niet een andere UI te betekenen. Als ik onder Uiruru post dan herkennen mensen mij ook als Zak.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb me daar toch vrij snel overheen weten te zetten. Postcount kan me sowieso niet echt boeien. Enige is dat je de herkenbaarheid verliest.
Tis maar net wat voor betekenis je daar zelf aan hangt... een echte rep die maakt makkelijk een nieuwequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier al een hele reputatie opgebouwd hebben over de jaren. Ik geloof daar niet zo in.
Denk dat ze je dan evengoed zo teruggevonden hebben. Je hebt een nogal kenmerkende hobby waardoor je wel te herkennen bentquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een reputatie. Das de reden dat mn volgende account al klaar staat voor als ik geen zin meer heb in deze.
Yvonne weet me er ook altijd weer uit te pikken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Zak het volgende:
Precies. Als je niet teveel een faker bent dan hebben mensen vlug door wie je bent.
Voor velen een herkenbaar probleemquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gister heb ik tijdens het uitgaan gezondigd. Had mezelf voorgenomen geen contact meer te hebben met 'n soort van ex van me, maar ze heeft toch een tijd bij me gestaan. Kreeg net 'n smsje dat ze het erg leuk vond.
Ik had net een PM waarin stond dt ik het daar niet meer zo veel over mag hebben dus dat scheeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze je dan evengoed zo teruggevonden hebben. Je hebt een nogal kenmerkende hobby waardoor je wel te herkennen bent
Goh, hij beurt me helemaal opquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe sig?
Ik vind het juist wel mooi te zien dat iemand een bepaalde passie heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had net een PM waarin stond dt ik het daar niet meer zo veel over mag hebben dus dat scheeltEn met mn andere account heb ik het uiteraard niet over die hobby
![]()
en yvonne post nog gewoon
Bekendheid is wel fijn. Toch wel paar leukr contacten gehad door de jaren heen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier al een hele reputatie opgebouwd hebben over de jaren. Ik geloof daar niet zo in.
moet je mod worden, zijn vrouwen die dan spontaan met je naar bed willenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bekendheid is wel fijn. Toch wel paar leukr contacten gehad door de jaren heen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je mod worden, zijn vrouwen die dan spontaan met je naar bed willen
ze maken elke mongool mod joh, ben het ook 4,5 jaar of zo geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mod zal er voor mij nooit in zitten..eergister hebben ze mij dat even duidelijk gemaakt onde de nachtbagger
Zie je maar weer dat ik geen mongool benquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze maken elke mongool mod joh, ben het ook 4,5 jaar of zo geweest
whehequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat ik geen mongool benVroeger had ik het wel willen worden maar nooit van gekomen
Ik was vervelend en mijn post gedrag had er mee te maken.. was ik blijkbaar toch niet geschikt op 1 of andere manierquote:
dat zeiden ze ook tegen biogarde en rumlolquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was vervelend en mijn post gedrag had er mee te maken.. was ik blijkbaar toch niet geschikt op 1 of andere manier
In mijn tijd was alleen biogarde een echte bagger boy. Maar volgens mij viel dat ook wel mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook tegen biogarde en rumlol
Ik twijfel nog. ook voor die 4 sep meet twijfel ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
Hey gaat iemand van de limburgers hier op fok naar die meet op de 11de september bij Oksel thuis?
ik ben gestopt met grote meetingsquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
Hey gaat iemand van de limburgers hier op fok naar die meet op de 11de september bij Oksel thuis?
Ik denk dat ik er niet bij ben, maar zou wel willen.. ik zie het nog wel want ik heb nog 2 weken om te beslissenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:58 schreef vosss het volgende:
Ik ga in elk geval naar die 11 september meet, en ik heb eventueel nog 2 plaatsen vrij als ik er niet al te ver voor moet omrijden zegmaar
Zo groot is die toch niet?? Ik denk als er uiteindelijk een mannetje of 40 komen dat het al veel isquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben gestopt met grote meetings
meer dan 10 is een grote meeting is een no goquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo groot is die toch niet?? Ik denk als er uiteindelijk een mannetje of 40 komen dat het al veel is
40 man is een kleine meeting?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo groot is die toch niet?? Ik denk als er uiteindelijk een mannetje of 40 komen dat het al veel is
Ik heb geen idee, ik doe normaal niet aan meets en heb 2 mensen van fok irl ontmoet in de tijd dat ik hier zit.quote:
Dat is ook niet veel. Ik al minstens 6.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik doe normaal niet aan meets en heb 2 mensen van fok irl ontmoet in de tijd dat ik hier zit.
Allebei goed bevallen overigens
ik ruim 200quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:12 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Ik al minstens 6.Maar nog meer als je de mensen erbij optelt die dankzij mij users zijn geworden.
ik kan mezelf niet bijhudenquote:
ik zit hier al 8 jaar, en ben bij heel veel minimeetings geweest met 2-10 personenquote:
maikuuul is zo 2006quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeste bekendheid heeft toch maikuuul en dat zonder zoveel meets
Ik ken hem persoonlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeste bekendheid heeft toch maikuuul en dat zonder zoveel meets
Hendig sjiek!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:13 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijkal jaren trouwens, woonde tegenover hem. Onze ouders zijn bevriend
Ja zwaar irritant, moest van de week ook al in Hoensbroek en Heerlen zijn. Ben er niet echt bekend dus dat was ff stressenquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:46 schreef Zak het volgende:
Lekker begin van de week weer. Stadsautoweg Heerlen is nog verder afgesloten dan ik dacht. Eerst dus een heel stuk binnendoor en ik was al wat laat. Dus met 190 over de snelweg naar Weert om nog op tijd te zijn. Maar nou zit ik dus hier en is er nog niemand komen opdagen.
Hier is het vaak hetzelfde verhaal. Af en toe kom ik niet echt aan het werk toe dat ik graag wil doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:12 schreef Zak het volgende:
Na een vergadering komt er altijd iets bij. De dag dat mijn planning van 's ochtends blijft staan moet nog plaatsvinden. Gaat ook niet in mijn vakgebied: Facility management. Altijd wel een adhoc ding dat er tussendoor fietst.
ind dat uurtje trekt helemaal al zo lang om te wachten,quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah, nog een uurtje nutteloze tijd...om 11 uur de deur uit om te gaan werken
Die maandag trekt zich altijd zooooo lang
Ik vrees echt voor de combi ik+ov+chipkaartquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:05 schreef Poeketje het volgende:
Bijna wakker.... zo naar de AH voor verse broodjes om mee te nemen naar t werk en ook ov-ding proberen te activeren. En dan werken van 12-18... ff thuis eten en dan sporten!!
Ik verheug me minder op morgen... om 8u beginnen met werken... Dat betekend om 7.15 in de oto....
herkenbaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju ik kan eindelijk opstaan.
Mijn kat was bovenop mij komen liggen om te knuffelen dus ik ben een paar uur extra blijven liggen
zo dik?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan dat beest dan echt niet van mij af gooien.
whehequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee vind het gewoon zielig dat hij dan op moet staan.. en hij valt me aan als ik het probeer
Ik heb lang geleden 2 pasfoto's verstuurd voor dat ding, nooit gekregen maja, ik hoef em ook niet meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mijn 2e ov chipkaart al weer... eerste speciaal gekocht om dat ik wel moest, bussen en trams in amsterdam en zomaar die was binnen een week gestolen
en toen weer een omdat mijn rijbewijs ook gestolen was, en ik dus geen huurauto mee kreeg, en dus met de trein naar huis moest
Makkelijk excuusquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe
"nee, ik doe niet aan automutulatie, dat heeft de kat gedaan!"
Goed idee! Krijg een inzinking met dit grauwe weerquote:
Zo das gaaf je zult wel helemaal happy zijn niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:
stonden mn ouders net hier in mn appartement met een sleuteltje te bungelen...
staat er ineens een te vette ROZE (oke met zwart) met bloemetjes fiets hier beneden in de gang
mn pa gaat er ook heel oldskool zo'n rek voorop monterenbest parents evaaahhh
Lolquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:
staat er ineens een te vette ROZE (oke met zwart) met bloemetjes fiets hier beneden in de gang
die van mij zijn toffer, die hebben boodschappen met me gedaa net op hun kosten omdat mijn geld op isquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:
hoezo ben jij heks?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van mij zijn toffer, die hebben boodschappen met me gedaa net op hun kosten omdat mijn geld op is
En ze accepteren dat ik heks ben, ze lieten doorschemeren dat ze het wisten(na 10 jaar
)
heet dan niet wiccah of pagan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat dat de religie is waar ik in geloof?
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef Poeketje het volgende:
hier heel eenzaam op t werk. alleen in t andere gebouw nog mensen. had trouwens gelezen dat je de ov als student ook in en uit moet checken. stond in mijn info folder.
nog ruim een half uur vervelen en dan mag ik naar huis!
pagan is een correctere benaming in mijn geval jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
heet dan niet wiccah of pagan?
saai dusquote:
fk!silverquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef solaire het volgende:
wat heb ik nu dan voor layout aan m;'n fiets hangen?
T was best hectisch vandaag :S... alleen om 17u is t afgelopen veelal en toen moest ik nog een uur uitzitten... Das saaiquote:
Nog even flink doorlessen en kun je met de auto gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef .ZilveR. het volgende:
![]()
Pff nu pas thuis door dat hendige kutte ov
Als t goed is uiterlijk half september 1e poging rijexamenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nog even flink doorlessen en kun je met de auto gaan
Ik had er drie keer voor nodigquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als t goed is uiterlijk half september 1e poging rijexamen
Hier alles de eerste keer goed gegaan. Uiteindelijk heb je ook een beetje geluk nodig dat alles goed verloopt en je examinator een beetje goede zin heeft.quote:
Vrijdag naar de 90's party ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb warempel eens geen plannen voor het weekenddat is lang geleden
Nachtbaggeren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrijdag naar de 90's party ?
Zo effe lekker douchen en dan join ik me bij jullie
Ah ok, ik hoef pas om 15u te werken morgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
11 uur moet ik in Den Bosch zijn dus ik maak het niet te laat.
Nu douchen en soep maken
nee, tomatensoep en aardbeien gegetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je er verf in gedaan ?
Uhm... dat hoor je niet te eten met je baard.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, tomatensoep en aardbeien gegeten
je weet hoe ik knoei....quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Uhm... dat hoor je niet te eten met je baard.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga vannacht al met je in de modder spelen?
Als ik geld had was ik gegaan, en was ik via de 'verkeerde kant van het IJsselmeer' gereden om naar Venlo toe...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Joysa het volgende:
Wie gaat er naar Parkfeesten in Venlo volgend weekend?
disco fever oppe mert!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb warempel eens geen plannen voor het weekenddat is lang geleden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, tomatensoep en aardbeien gegeten
ik leef gezonder tegenwoordig, ik hoef niet per se voor mn 30e doodquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je helemaal geen groente of fruit eet ? aardbeien wel zeker ?
goed voornemen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik leef gezonder tegenwoordig, ik hoef niet per se voor mn 30e dood
Omdat ik niet wil dat joysa zich genegert voelt alsnog een antwoord: nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Joysa het volgende:
Wie gaat er naar Parkfeesten in Venlo volgend weekend?
beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik leef gezonder tegenwoordig, ik hoef niet per se voor mn 30e dood
vanaf nu nog maar een uur fok per dag voor jou!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb volgens mij al rsi van die laptop
Vet hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef sproetjes het volgende:
zo ik kom even binnenvallen met mn fiets
[ afbeelding ]
check ook het jip en janneke zadelhoesje(zadel eronder is roze)
tadaaanu nog een roze bak en eventueel kekke fietstassen voor achterop
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef sproetjes het volgende:
zo ik kom even binnenvallen met mn fiets
[ afbeelding ]
check ook het jip en janneke zadelhoesje(zadel eronder is roze)
tadaaanu nog een roze bak en eventueel kekke fietstassen voor achterop
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee mijn sociale levenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vanaf nu nog maar een uur fok per dag voor jou!
het kan altijd erger: De 24e kansloze nerd...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
![]()
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee mijn sociale leven![]()
Nee, jij kijkt altijd filmsquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch iets
Ik kijk nooit tv
Het heeft iets te maken met Limburg, Bio, SWJ en ONZ.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat heeft die uitgespookt ?
Kan hij mooi mijn topic weer open makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met Limburg, Bio, SWJ en ONZ.Ga zelf maar kijken.
de vuilakkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
Ik heb heul geen rechten, alleen maar een kleurtje
sterkte!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
die pet past iedereenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:21 schreef sproetjes het volgende:
mij hopelijk wel
maar das een weer een iets andere soort blauw
Hoe stylishquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik krijg een hipper hoedjegeen lelijke pet
en naamtopicsquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
walker texas rangerquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil dan meteen zo'n cowboy hoed.
die dingen zijn ook nog t duurste uit t hele kledingpakket ook, heb ik me laten vertellenquote:
ik kom nog uit de periode van 50 post per pagina, en ben zelf terug gegaan naar 25. Blijkbaar heb ik danny daar mee geïnspireerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:47 schreef Gezicht het volgende:
Alex, na 7 jaar nog steeds de pagina-layout op 25 posts per pagina?
Zoon, ik ben teleurgesteld.
vertel mij watquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:50 schreef Gezicht het volgende:
Dan mag je wel eens een nieuwe PC aanschaffen.
Vrijdag 90's party. Gaan we ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ik maak het ook maar niet te laatdenk ik
Ik had ook honger en nog een pizza in huis.quote:
Ik vind het ook zo kut om nu nog iets te laten bezorgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had ook honger en nog een pizza in huis.
Nu heb ik alleen nog honger
Hoezo? Je betaalt er toch gewoon voor en het is die mensen hun werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo kut om nu nog iets te laten bezorgen.
hmmm klinkt wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrijdag 90's party. Gaan we ?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb juist weer heel veel in huis
maar nu slapen
Mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmmm klinkt wel goed eigenlijkik zal het eens voorstellen hier
Mijn mams ligt te pitten... En die wordt geheid wakker van de bel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo? Je betaalt er toch gewoon voor en het is die mensen hun werk
Slaap lekker Alexxxxx
Daar is het nogal een weer voor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
Je kan toch gewoon buiten gaan posten als hij bijna komt?
proostquote:
Dat 6 uur slaap wat weinig is ben ik inmiddels ook al achterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
6 uurtjes slaap is net wat te weinig
maar nu wat eten en een bak koffie
Jij hebt vrij dus je kan relaxenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat 6 uur slaap wat weinig is ben ik inmiddels ook al achter
Dan krijg je wel wat terug voor dat niet-relaxen hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij hebt vrij dus je kan relaxen![]()
Als ik de sleutel heb kan ik de komende dagen het woord relax wel vergeten
Ik ga naar Den Bosch
Ja ik wil de zomer terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:14 schreef Tassiepassie het volgende:
werk ze!
Brrr heb het koudvies snertweer
![]()
En goedemorgen allemaal![]()
Wie niet..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja ik wil de zomer terug![]()
Goeiemorgen
Niks in de planning, kzal wel wat in het huis gaan opruimen ofzo....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:25 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wie niet..
iedereen denk ik wel
verder nog wat leuks op de planning?
*wijst met een vinger naar België*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef Softfeel het volgende:
Ooh nou ik probeer te werken nu maar het is uitermate rustig dus alle tijd om wat voor mezelf te doen en vanavond eens wat sight seeing doen door limburg om een plaats te zoeken voor een fotoshoot die ik zelf ga doen voor een vriend van me...
verder lekker rustig aan..
dan zal je huisje wel opgeruimd zijn na vandaag, niet dan
ja dat was ik zo stiekem ook al aan het denken en denk ook dat het dat gaat worden..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
*wijst met een vinger naar België*
Locaties daar zijn veel leuker
Nah hoever ik kom weet ik niet, ben nogal makkelijk afgeleid
Ik raak het overzicht snel kwijt en weet niet waar ik moet beginnen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:55 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja dat was ik zo stiekem ook al aan het denken en denk ook dat het dat gaat worden..
alleen twijfel ik nog waar maar dat zien we wel hij moet uiteindelijk beslissen... voor zijn foto's...
hoezo afgeleid??
Ohh Sorry dat wist ik niet sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik raak het overzicht snel kwijt en weet niet waar ik moet beginnen....
Dan zie ik wat en wordt weer afgeleid van het gene wat ik aan het doen was.
Leuk, Asperger...
Ik heb dus ook wekelijks een hulp.
Hoeft toch geen sorry te zeggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:09 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ohh Sorry dat wist ik niet sorry
ja sommige mensen die dat hebben vinden het vervelend om aan te halen vandaar,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hoeft toch geen sorry te zeggen?
Ik wist het ook niet tot kort geleden
Het werd door iemand op het werk herkend, haar vriend heeft het ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja sommige mensen die dat hebben vinden het vervelend om aan te halen vandaar,
hoe ben je erachter gekomen dan?![]()
(als ik dat mag vragen)
ja ind dan is dat wel fijn..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Het werd door iemand op het werk herkend, haar vriend heeft het ook.
Na wat praten bleek dat ik de vrouwelijke versie van hem ben hehe.
Ben erover gaan lezen, testen gedaan etc...
Eindelijk valt alles op zijn plek. Dat is wel fijn
Dat word binnenkort gedaan.... naja.... november. Leuk die wachtlijst bij het Riagg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja ind dan is dat wel fijn..
maar niet te behoefte gehad om je te laten testen om het even zo te noemen?
en niemand in jou prive omgeving die dat ontdekt heeft?
Ja die wachtlijst weet ik alles van grrr...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:52 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat word binnenkort gedaan.... naja.... november. Leuk die wachtlijst bij het Riagg.
Ik wist zelf wel altijd dat er iets aan de hand was maar wist niet precies wat. Datzelfde had mn moeder dus ook, Ze wist dat er iets was maar wist niet wat.
De huisarts vond het wel duidelijk genoeg eigenlijk met alle kenmerken die ik heb maar wilde me toch doorsturen naar het Riagg.
Ik zit voorlopig nog wel ff thuis, en het weer is ook niet uitnodigend om naar buiten te gaan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ja die wachtlijst weet ik alles van grrr...
achja
wel nog andere dingen verder op de planning of gewoon de hele dag lekker rustig thuis?
ja het weer is totaal klote..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig nog wel ff thuis, en het weer is ook niet uitnodigend om naar buiten te gaan...
Begin het werk nu wel te missen eigenlijk, naja de sociale contacten dan
Ik ben nu echt weg... hoop ik... was opvouwen enzo![]()
Ik zit op een accountantskantoor, niks sociale contacten.. Accountants zijn niet gezelligquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja het weer is totaal klote..
precies de sociale contacten.. altijd gezellig
doe ik ook altijd of nieuwe contacten zoeken is altijd leuk haha
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef Softfeel het volgende:
Hahah dat is helemaal gezellig dan
maar ik neem aan dat je dan wel andere sociale contacten hebt..
Nog wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welke, ik heb nog gewoon de bagger layout.
Mede vanwege de saaiheid heb ik van de opleiding Accountancy afgezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zit op een accountantskantoor, niks sociale contacten.. Accountants zijn niet gezellig![]()
Maja wij op de salaris cluster hebben het wel gezellig
Ik had er na 2 jaar genoeg vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mede vanwege de saaiheid heb ik van de opleiding Accountancy afgezien
Mij hoor je ook niet klagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef .ZilveR. het volgende:
Uhu, al is het salaris niet vervelend
Slaapkop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef vosss het volgende:
KUT GODVER
Wéér te laat wakker voor goeiemorgen!
Ach jaquote:
jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
En er is weer een Limburgse single bij
welkom bij de club zal ik dan maar zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Watskeburt? Je was toch helemaal hoteldebotel en alles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Heeft hij het uitgemaakt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Maar soms is de timing verkeerd. En dan heb ik het niet over mij.
That's the spiritquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef friekin_ het volgende:
Ach, ik ga gewoon lekker een feestje bouwen op Lowlands. Single zijn is niets mis mee. Het is gewoon vervelend dat het niet werkte tussen hem en mij.
Ow? Dan kom ik steeds verkeerde tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef solaire het volgende:
je weet het! hier in Limburg zijn de mannen toch veel leuker en knapper!
Mooi toch. Niet te lang bij de pakken neerzitten. Helaas, jammer, het werkte niet, volgende keer beterquote:
miss een andere plek in onze provincie ontdekken hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:11 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ow? Dan kom ik steeds verkeerde tegen
Idd. Daar heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi toch. Niet te lang bij de pakken neerzitten. Helaas, jammer, het werkte niet, volgende keer beter
Het leven is veel te kort om lang treurig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |