true...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tas zegt dat ook altijd en klinkt wat leuker
Ik heb me daar toch vrij snel overheen weten te zetten. Postcount kan me sowieso niet echt boeien. Enige is dat je de herkenbaarheid verliest.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde dus zou zonde zijn ok zomaar te verdwijnen
Sommige zijn inderdaad wel heeeel erg oudquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Zak het volgende:
Oude garde.... Mwah... Mijn kloon is nog 3 jaar langer actief dan jou.
Genoeg mensen die hier al een hele reputatie opgebouwd hebben over de jaren. Ik geloof daar niet zo in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Poeketje het volgende:
och jee... dat zou ook wereldramp zijn hahahahah![]()
En dat valt ook wel mee. Andere naam hoeft niet een andere UI te betekenen. Als ik onder Uiruru post dan herkennen mensen mij ook als Zak.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb me daar toch vrij snel overheen weten te zetten. Postcount kan me sowieso niet echt boeien. Enige is dat je de herkenbaarheid verliest.
Tis maar net wat voor betekenis je daar zelf aan hangt... een echte rep die maakt makkelijk een nieuwequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier al een hele reputatie opgebouwd hebben over de jaren. Ik geloof daar niet zo in.
Denk dat ze je dan evengoed zo teruggevonden hebben. Je hebt een nogal kenmerkende hobby waardoor je wel te herkennen bentquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een reputatie. Das de reden dat mn volgende account al klaar staat voor als ik geen zin meer heb in deze.
Yvonne weet me er ook altijd weer uit te pikken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Zak het volgende:
Precies. Als je niet teveel een faker bent dan hebben mensen vlug door wie je bent.
Voor velen een herkenbaar probleemquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gister heb ik tijdens het uitgaan gezondigd. Had mezelf voorgenomen geen contact meer te hebben met 'n soort van ex van me, maar ze heeft toch een tijd bij me gestaan. Kreeg net 'n smsje dat ze het erg leuk vond.
Ik had net een PM waarin stond dt ik het daar niet meer zo veel over mag hebben dus dat scheeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze je dan evengoed zo teruggevonden hebben. Je hebt een nogal kenmerkende hobby waardoor je wel te herkennen bent
Goh, hij beurt me helemaal opquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe sig?
Ik vind het juist wel mooi te zien dat iemand een bepaalde passie heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had net een PM waarin stond dt ik het daar niet meer zo veel over mag hebben dus dat scheeltEn met mn andere account heb ik het uiteraard niet over die hobby
![]()
en yvonne post nog gewoon
Bekendheid is wel fijn. Toch wel paar leukr contacten gehad door de jaren heen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier al een hele reputatie opgebouwd hebben over de jaren. Ik geloof daar niet zo in.
moet je mod worden, zijn vrouwen die dan spontaan met je naar bed willenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bekendheid is wel fijn. Toch wel paar leukr contacten gehad door de jaren heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |