Slaapkop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef vosss het volgende:
KUT GODVER
Wéér te laat wakker voor goeiemorgen!
Ach jaquote:
jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
En er is weer een Limburgse single bij
welkom bij de club zal ik dan maar zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Watskeburt? Je was toch helemaal hoteldebotel en alles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Heeft hij het uitgemaakt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Maar soms is de timing verkeerd. En dan heb ik het niet over mij.
That's the spiritquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef friekin_ het volgende:
Ach, ik ga gewoon lekker een feestje bouwen op Lowlands. Single zijn is niets mis mee. Het is gewoon vervelend dat het niet werkte tussen hem en mij.
Ow? Dan kom ik steeds verkeerde tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef solaire het volgende:
je weet het! hier in Limburg zijn de mannen toch veel leuker en knapper!
Mooi toch. Niet te lang bij de pakken neerzitten. Helaas, jammer, het werkte niet, volgende keer beterquote:
miss een andere plek in onze provincie ontdekken hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:11 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ow? Dan kom ik steeds verkeerde tegen
Idd. Daar heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi toch. Niet te lang bij de pakken neerzitten. Helaas, jammer, het werkte niet, volgende keer beter
Het leven is veel te kort om lang treurig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |