herkenbaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju ik kan eindelijk opstaan.
Mijn kat was bovenop mij komen liggen om te knuffelen dus ik ben een paar uur extra blijven liggen

zo dik?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan dat beest dan echt niet van mij af gooien.

whehequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee vind het gewoon zielig dat hij dan op moet staan.. en hij valt me aan als ik het probeer

Ik heb lang geleden 2 pasfoto's verstuurd voor dat ding, nooit gekregen maja, ik hoef em ook niet meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mijn 2e ov chipkaart al weer... eerste speciaal gekocht om dat ik wel moest, bussen en trams in amsterdam en zomaar die was binnen een week gestolen
en toen weer een omdat mijn rijbewijs ook gestolen was, en ik dus geen huurauto mee kreeg, en dus met de trein naar huis moest

Makkelijk excuusquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe
"nee, ik doe niet aan automutulatie, dat heeft de kat gedaan!"

best parents evaaahhh
 best parents evaaahhh

Goed idee! Krijg een inzinking met dit grauwe weerquote:

Zo das gaaf je zult wel helemaal happy zijn niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:
stonden mn ouders net hier in mn appartement met een sleuteltje te bungelen...
staat er ineens een te vette ROZE (oke met zwart) met bloemetjes fiets hier beneden in de gang
mn pa gaat er ook heel oldskool zo'n rek voorop monterenbest parents evaaahhh

Lolquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:
staat er ineens een te vette ROZE (oke met zwart) met bloemetjes fiets hier beneden in de gang
 foto van de bike?
 foto van de bike?  

woensdag er ff boodschappen mee doen...
 woensdag er ff boodschappen mee doen...  
  sales & pump geven (vandaag geen zin)
 sales & pump geven (vandaag geen zin)

die van mij zijn toffer, die hebben boodschappen met me gedaa net op hun kosten omdat mijn geld op isquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:

(na 10 jaar
 (na 10 jaar  )
 )

hoezo ben jij heks?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van mij zijn toffer, die hebben boodschappen met me gedaa net op hun kosten omdat mijn geld op is
En ze accepteren dat ik heks ben, ze lieten doorschemeren dat ze het wisten(na 10 jaar
)

heet dan niet wiccah of pagan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat dat de religie is waar ik in geloof?

wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef Poeketje het volgende:
hier heel eenzaam op t werk. alleen in t andere gebouw nog mensen. had trouwens gelezen dat je de ov als student ook in en uit moet checken. stond in mijn info folder.
nog ruim een half uur vervelen en dan mag ik naar huis!

pagan is een correctere benaming in mijn geval jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
heet dan niet wiccah of pagan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |