quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je mod worden, zijn vrouwen die dan spontaan met je naar bed willen
ze maken elke mongool mod joh, ben het ook 4,5 jaar of zo geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mod zal er voor mij nooit in zitten..eergister hebben ze mij dat even duidelijk gemaakt onde de nachtbagger
Zie je maar weer dat ik geen mongool benquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze maken elke mongool mod joh, ben het ook 4,5 jaar of zo geweest
whehequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat ik geen mongool benVroeger had ik het wel willen worden maar nooit van gekomen
Ik was vervelend en mijn post gedrag had er mee te maken.. was ik blijkbaar toch niet geschikt op 1 of andere manierquote:
dat zeiden ze ook tegen biogarde en rumlolquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was vervelend en mijn post gedrag had er mee te maken.. was ik blijkbaar toch niet geschikt op 1 of andere manier
In mijn tijd was alleen biogarde een echte bagger boy. Maar volgens mij viel dat ook wel mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook tegen biogarde en rumlol
Ik twijfel nog. ook voor die 4 sep meet twijfel ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
Hey gaat iemand van de limburgers hier op fok naar die meet op de 11de september bij Oksel thuis?
ik ben gestopt met grote meetingsquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
Hey gaat iemand van de limburgers hier op fok naar die meet op de 11de september bij Oksel thuis?
Ik denk dat ik er niet bij ben, maar zou wel willen.. ik zie het nog wel want ik heb nog 2 weken om te beslissenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:58 schreef vosss het volgende:
Ik ga in elk geval naar die 11 september meet, en ik heb eventueel nog 2 plaatsen vrij als ik er niet al te ver voor moet omrijden zegmaar
Zo groot is die toch niet?? Ik denk als er uiteindelijk een mannetje of 40 komen dat het al veel isquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben gestopt met grote meetings
meer dan 10 is een grote meeting is een no goquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo groot is die toch niet?? Ik denk als er uiteindelijk een mannetje of 40 komen dat het al veel is
40 man is een kleine meeting?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo groot is die toch niet?? Ik denk als er uiteindelijk een mannetje of 40 komen dat het al veel is
Ik heb geen idee, ik doe normaal niet aan meets en heb 2 mensen van fok irl ontmoet in de tijd dat ik hier zit.quote:
Dat is ook niet veel. Ik al minstens 6.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik doe normaal niet aan meets en heb 2 mensen van fok irl ontmoet in de tijd dat ik hier zit.
Allebei goed bevallen overigens
ik ruim 200quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:12 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Ik al minstens 6.Maar nog meer als je de mensen erbij optelt die dankzij mij users zijn geworden.
ik kan mezelf niet bijhudenquote:
ik zit hier al 8 jaar, en ben bij heel veel minimeetings geweest met 2-10 personenquote:
maikuuul is zo 2006quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeste bekendheid heeft toch maikuuul en dat zonder zoveel meets
Ik ken hem persoonlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeste bekendheid heeft toch maikuuul en dat zonder zoveel meets
Hendig sjiek!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:13 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijkal jaren trouwens, woonde tegenover hem. Onze ouders zijn bevriend
Ja zwaar irritant, moest van de week ook al in Hoensbroek en Heerlen zijn. Ben er niet echt bekend dus dat was ff stressenquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:46 schreef Zak het volgende:
Lekker begin van de week weer. Stadsautoweg Heerlen is nog verder afgesloten dan ik dacht. Eerst dus een heel stuk binnendoor en ik was al wat laat. Dus met 190 over de snelweg naar Weert om nog op tijd te zijn. Maar nou zit ik dus hier en is er nog niemand komen opdagen.
Hier is het vaak hetzelfde verhaal. Af en toe kom ik niet echt aan het werk toe dat ik graag wil doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:12 schreef Zak het volgende:
Na een vergadering komt er altijd iets bij. De dag dat mijn planning van 's ochtends blijft staan moet nog plaatsvinden. Gaat ook niet in mijn vakgebied: Facility management. Altijd wel een adhoc ding dat er tussendoor fietst.
ind dat uurtje trekt helemaal al zo lang om te wachten,quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah, nog een uurtje nutteloze tijd...om 11 uur de deur uit om te gaan werken
Die maandag trekt zich altijd zooooo lang
Ik vrees echt voor de combi ik+ov+chipkaartquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:05 schreef Poeketje het volgende:
Bijna wakker.... zo naar de AH voor verse broodjes om mee te nemen naar t werk en ook ov-ding proberen te activeren. En dan werken van 12-18... ff thuis eten en dan sporten!!
Ik verheug me minder op morgen... om 8u beginnen met werken... Dat betekend om 7.15 in de oto....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |