ik zit hier al 8 jaar, en ben bij heel veel minimeetings geweest met 2-10 personenquote:
maikuuul is zo 2006quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeste bekendheid heeft toch maikuuul en dat zonder zoveel meets
Ik ken hem persoonlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeste bekendheid heeft toch maikuuul en dat zonder zoveel meets
Hendig sjiek!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:13 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijkal jaren trouwens, woonde tegenover hem. Onze ouders zijn bevriend
Ja zwaar irritant, moest van de week ook al in Hoensbroek en Heerlen zijn. Ben er niet echt bekend dus dat was ff stressenquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:46 schreef Zak het volgende:
Lekker begin van de week weer. Stadsautoweg Heerlen is nog verder afgesloten dan ik dacht. Eerst dus een heel stuk binnendoor en ik was al wat laat. Dus met 190 over de snelweg naar Weert om nog op tijd te zijn. Maar nou zit ik dus hier en is er nog niemand komen opdagen.
Hier is het vaak hetzelfde verhaal. Af en toe kom ik niet echt aan het werk toe dat ik graag wil doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:12 schreef Zak het volgende:
Na een vergadering komt er altijd iets bij. De dag dat mijn planning van 's ochtends blijft staan moet nog plaatsvinden. Gaat ook niet in mijn vakgebied: Facility management. Altijd wel een adhoc ding dat er tussendoor fietst.
ind dat uurtje trekt helemaal al zo lang om te wachten,quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah, nog een uurtje nutteloze tijd...om 11 uur de deur uit om te gaan werken
Die maandag trekt zich altijd zooooo lang
Ik vrees echt voor de combi ik+ov+chipkaartquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:05 schreef Poeketje het volgende:
Bijna wakker.... zo naar de AH voor verse broodjes om mee te nemen naar t werk en ook ov-ding proberen te activeren. En dan werken van 12-18... ff thuis eten en dan sporten!!
Ik verheug me minder op morgen... om 8u beginnen met werken... Dat betekend om 7.15 in de oto....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |