Hoeft toch geen sorry te zeggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:09 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ohh Sorry dat wist ik niet sorry
ja sommige mensen die dat hebben vinden het vervelend om aan te halen vandaar,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hoeft toch geen sorry te zeggen?
Ik wist het ook niet tot kort geleden
Het werd door iemand op het werk herkend, haar vriend heeft het ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja sommige mensen die dat hebben vinden het vervelend om aan te halen vandaar,
hoe ben je erachter gekomen dan?![]()
(als ik dat mag vragen)
ja ind dan is dat wel fijn..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Het werd door iemand op het werk herkend, haar vriend heeft het ook.
Na wat praten bleek dat ik de vrouwelijke versie van hem ben hehe.
Ben erover gaan lezen, testen gedaan etc...
Eindelijk valt alles op zijn plek. Dat is wel fijn
Dat word binnenkort gedaan.... naja.... november. Leuk die wachtlijst bij het Riagg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja ind dan is dat wel fijn..
maar niet te behoefte gehad om je te laten testen om het even zo te noemen?
en niemand in jou prive omgeving die dat ontdekt heeft?
Ja die wachtlijst weet ik alles van grrr...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:52 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat word binnenkort gedaan.... naja.... november. Leuk die wachtlijst bij het Riagg.
Ik wist zelf wel altijd dat er iets aan de hand was maar wist niet precies wat. Datzelfde had mn moeder dus ook, Ze wist dat er iets was maar wist niet wat.
De huisarts vond het wel duidelijk genoeg eigenlijk met alle kenmerken die ik heb maar wilde me toch doorsturen naar het Riagg.
Ik zit voorlopig nog wel ff thuis, en het weer is ook niet uitnodigend om naar buiten te gaan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ja die wachtlijst weet ik alles van grrr...
achja
wel nog andere dingen verder op de planning of gewoon de hele dag lekker rustig thuis?
ja het weer is totaal klote..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig nog wel ff thuis, en het weer is ook niet uitnodigend om naar buiten te gaan...
Begin het werk nu wel te missen eigenlijk, naja de sociale contacten dan
Ik ben nu echt weg... hoop ik... was opvouwen enzo![]()
Ik zit op een accountantskantoor, niks sociale contacten.. Accountants zijn niet gezelligquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja het weer is totaal klote..
precies de sociale contacten.. altijd gezellig
doe ik ook altijd of nieuwe contacten zoeken is altijd leuk haha
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef Softfeel het volgende:
Hahah dat is helemaal gezellig dan
maar ik neem aan dat je dan wel andere sociale contacten hebt..
Nog wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welke, ik heb nog gewoon de bagger layout.
Mede vanwege de saaiheid heb ik van de opleiding Accountancy afgezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zit op een accountantskantoor, niks sociale contacten.. Accountants zijn niet gezellig![]()
Maja wij op de salaris cluster hebben het wel gezellig
Ik had er na 2 jaar genoeg vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mede vanwege de saaiheid heb ik van de opleiding Accountancy afgezien
Mij hoor je ook niet klagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef .ZilveR. het volgende:
Uhu, al is het salaris niet vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |