Had je maar zelf een nieuwe moeten openenquote:
dan was het een narcistische TT gewordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had je maar zelf een nieuwe moeten openen
Boeiendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:56 schreef solaire het volgende:
[..]
dan was het een narcistische TT geworden
Ivo ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Tassiepassie het volgende:
zo ff pauze... al van 7 uur op om de beestenboel te verzorgen en sindsdien vrienden aan het om verhuizen in Buchten
Vanavond nog stappen dus morgen komt Tassie niet meer recht lol
Gezelligquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ivo ook niet, ga nu snel douche, naar Heerlen, eff 3 voetbalwedstrijden voetballen
en erna naar Tassie
ffe bikkelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Tassiepassie het volgende:
zo ff pauze... al van 7 uur op om de beestenboel te verzorgen en sindsdien vrienden aan het om verhuizen in Buchten
Vanavond nog stappen dus morgen komt Tassie niet meer recht lol
Loop jij mij te stalken in mijn straatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
oh oh oh mijn arme lijf![]()
Maarja alles staat al in nieuwe huis, net met honden gewandeld, schildpadden en vogel bij andere tante ook nog gaan voeren (bij Kev in de straat) en nu echt eventjes zitten voor ik naar de winkel ga
![]()
Ik ga straks naar mijn eigen huis om te douchen en verkleden voor vanavond en vanaf 21.00u zijn jullie welkom herendus ik zie jullie wel verschijnen
Nee schat ik stalk je niet , anders had ik wel aangebeldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Loop jij mij te stalken in mijn straat
Oke 21 uur that is.
Weet ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee schat ik stalk je niet , anders had ik wel aangebeld![]()
Ik moest beessies verzorgen
Oke even wat uploadenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:58 schreef Joysa het volgende:
TLK, gooi eens London foto's in het topic hier
Begrijp ik, doe ik ook niet graag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had nog veel meer foto's kunnen maken maar ik hou er niet van om met een camera de hele dag en overal rond te lopen
Ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Begrijp ik, doe ik ook niet graag.
Maar oeh wat ik wil er weer graag heen
Is echt wauwquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook eens meemaken !
Bus,boot was wel te doen maar volgende keer vliegtuig. Bus is leuk voor 1 keerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:39 schreef Joysa het volgende:
Hoe ben je gegaan eigenlijk?
trein, boot, vliegtuig?
What happened?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:47 schreef .ZilveR. het volgende:
![]()
Vandaag alweer een fantastische dag, als je collega's je in de steek laten
Ennequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:47 schreef .ZilveR. het volgende:![]()
Vandaag alweer een fantastische dag, als je collega's je in de steek laten
Klinkt lekker !quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Maarja, that's life..
Gelukkig heb ik nu een Martini Rosso
mooi he. limburgquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2010 21:10:37 ]
Wil je erover praten?quote:
teveel drinken --> misselijk --> kotsen??quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al verwerkt en ik had het gewoon van tevoren kunnen weten.
Neuh, daar heb ik nooit last vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:51 schreef solaire het volgende:
[..]
teveel drinken --> misselijk --> kotsen??
Inbox vol? Wat is dat nou weer?quote:
quote:Hmm tis niet eens meer gezellig alles draait in het forum om de mensen die het vol spammen. Zelfs een fries. Tis geen Limburg topic meeR!
oh nee gewoon zomaar omdat het een hangdag is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Langer slapen zoals ik heb gedaan
Of gaat het over argo ?
Ik was opeens helemaal kapot moe vandaar dat ik opeens naar huis ging.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh nee gewoon zomaar omdat het een hangdag is.
Ik ben al lang op hooren ik lag er later in dan jij denk ik
Je stond daar al te gapen op het laatste ja, maar je had ook een drukke week gehad en dan valt zelfs wijn zwaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was opeens helemaal kapot moe vandaar dat ik opeens naar huis ging.
Thuis kleren over de grond en in bed gevallen.. heb zelfs geslapen met het licht aan
Zondag is altijd een hangdagquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh nee gewoon zomaar omdat het een hangdag is.
En dan al zo vroeg eruitquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je stond daar al te gapen op het laatste ja, maar je had ook een drukke week gehad en dan valt zelfs wijn zwaar![]()
Ik heb nog met Mieke zitten kleppen toen Michel alvast naar t andere huis ging..en daarna heb ik nog met hem tot 5 uur opgezeten
Uhu, is ook echt de enige dag in de week dat ik nooit wat te doen heb, gewoon ff helemaal niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
meestal wel ja.. tijd voor een filmpje daar is de zondag goed voor
Ik ben paar uur slaap en vroeg opstaan gewend dus ja ik werd nu eenmaal wakker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan al zo vroeg eruit
Ik had ook wel het gevoel dat ik teveel door elkaar heb gedronken
Ik kan zondag nog weleens actief zijn ! Maar vandaag weer eens een echte rustdagquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, is ook echt de enige dag in de week dat ik nooit wat te doen heb, gewoon ff helemaal niks
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben paar uur slaap en vroeg opstaan gewend dus ja ik werd nu eenmaal wakker.
Zo weer door je straat wandelen
Echttttt nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koffie is ook lekker maar ik vind het daar een beetje te laat voor.
Niet zo verwendquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Starbucks koffie niet nee
Vroeger was ik echt koffie addict maar nu valt het wel meequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Veel plezier alvastIs nog bijna een week maargoed...
Ik ben weg![]()
Ik zal mn beste fake-smile opzettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
veel fun met de geweldige grapjes
tja stappen met Tassie is erg vermoeiendquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ik ben kapot moe... Toen ik gisteravond in bed lag kreeg ik kramp in mijn kuiten[ afbeelding ]
Maja om 10 uur stond ik op en naar et voetbalveld, facking 2 uur lange, zware conditie training gehad![]()
Ik kreeg zelfs een bronchitis aanval welke ik al een jaar of 8 niet meer had gehad
Ik ga wat tv kijken en dan pitten![]()
![]()
Ik ben nu de foto's aan het bestellen via internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef postmortum het volgende:
hey tlk , schrijf eens wat over london ipv plaatjes
Kroegen heb je overal wel maar dat is wel erg extreem daar nu ik de foto's ziequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:58 schreef postmortum het volgende:
je hebt camden town dus niet gezien ? daar liggen al de kroegen haha
Gardameer ziet er mooi uit op google !quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef nattermann het volgende:
Mooi verhaal, TLK
Ik ben net aan't kijken voor een weekje naar het Gardameer in September. Zo rond de 500 euro PP in September, mooie prijs dacht ik zo
klopt , maar ik had het gevoel dat ik door een musuem liep de 1st x in londonquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kroegen heb je overal wel maar dat is wel erg extreem daar nu ik de foto's zie![]()
Volgende keer
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
klopt , maar ik had het gevoel dat ik door een musuem liep de 1st x in londonnu ik 2x per jaar ga erger ik me aan de toeristen
Iedereen ergert zich aan de iPad layout en is al naar bed? Ik wel iig.quote:
Redelijk, er waren er een paar waar ik echt om moest lachen, maar de meesten had ik al 10x gehoordquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Zak het volgende:
[..]
Iedereen ergert zich aan de iPad layout en is al naar bed? Ik wel iig.
Hoe waren de slechte grappen zilver?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Nou komt ie dan he..
Die gast werkt dus bij de politie, is even belangrijk om de grap te snappen
Hij: ''Er zitten 4 marokkanen in een Ford Focus, wie rijd er?''
Ik: ''Geen flauw idee''
Hij: ''Ik natuurlijk''
Heerlijk, met een goede pot bier en bitterballenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Ja echt he en dat de hele avond lang aan moeten horen
Ik denk dat iedereen die wel kent alleen dan op een andere manierquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Nou komt ie dan he..
Die gast werkt dus bij de politie, is even belangrijk om de grap te snappen
Hij: ''Er zitten 4 marokkanen in een Ford Focus, wie rijd er?''
Ik: ''Geen flauw idee''
Hij: ''Ik natuurlijk''
Maar dan wel gezellig ouwehoeren hequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk, met een goede pot bier en bitterballen![]()
Zo kan ik het wel een avondje volhouden.
Daarom was het natuurlijk ook de allerslechtste grap van de avondquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel kent alleen dan op een andere manier
Mensen die lachen om hun eigen grapquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Daarom was het natuurlijk ook de allerslechtste grap van de avond![]()
En dan ook nog zelf er keihard om moeten lachen![]()
Blijvenz e toch nog een dagje extra pittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Lekker voor de Solar-mensen die nog met de trein naar het zuiden moeten. Half uurtje geleden volop brandweer te horen, ambulance, lees ik nu op NS.nl dat er eentje de trein geraakt heeft
Misschien had hij zin om de NS even terug te pakkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Echt lekker sociaal als je op die manier probeert jezelf van kant te maken
Nou, dan had ik al heel vaak voor de trein gelegenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien had hij zin om de NS even terug te pakken
Ik denk dat wij allemaal de NS wel kunnen schietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nou, dan had ik al heel vaak voor de trein gelegen
Ja idd.. waarom de treinquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef nattermann het volgende:
Als je zelfmoord wil plegen, is dat nog daaraantoe. Maar doe het dan op een andere manier, een manier waar je niemand anders mee treft
En dan ga ik hoogstens 2x per jaar met de trein, wil me er geen voorstelling van maken wat een ellende het is als je elke dag met de trein moetquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal de NS wel kunnen schieten
JA het is zo erg met de NS he.. ga je 1 keer in het jaar met de trein dan gaat er ergens gewoon wat fout. Als ze nu eens goedkoop waren geweest dan had ik gezegt:oke. Maar ze zijn gewoon duurder dan een autorit wat meestal ook nog eens sneller is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En dan ga ik hoogstens 2x per jaar met de trein, wil me er geen voorstelling van maken wat een ellende het is als je elke dag met de trein moet
Preciesquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En dan heb je geen last van je stinkende, asociale medereizigers
Ja retour maastricht was paar jaar geloof ik al 8 euroquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef nattermann het volgende:
Ben drie maanden dagelijks met de trein naar Eindhoven gegaan. Vanaf toen probeer ik de trein zoveel mogelijk te vermijden. Wat een kutsysteem om iemand te vervoeren, en de prijs van die kaartjes ook![]()
! 16 euro voor een retourtje. Met de auto is goedkoper.
Met school naar Amsterdam, fakking 5 uur vertragingquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JA het is zo erg met de NS he.. ga je 1 keer in het jaar met de trein dan gaat er ergens gewoon wat fout. Als ze nu eens goedkoop waren geweest dan had ik gezegt:oke. Maar ze zijn gewoon duurder dan een autorit wat meestal ook nog eens sneller is.
't leuke is dat ik die drie maanden gewoon NOOIT gecontroleerd ben. Het is dat ik 100% reiskostenvergoeding kreeg, anders had het me een berg geld gekost.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja retour maastricht was paar jaar geloof ik al 8 euroPure diefstal
Maar dan toch fucking 5 uur moeten wachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Met school naar Amsterdam, fakking 5 uur vertraging![]()
Wel het geld terug gekregen![]()
Ja men veel beterquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Ondanks ov ga ik gewoon met de auto naar school
Ik deed vroeger weleens zomertoer. De hele dag door meestal zo op het laatste komt je ze tegenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
't leuke is dat ik die drie maanden gewoon NOOIT gecontroleerd ben. Het is dat ik 100% reiskostenvergoeding kreeg, anders had het me een berg geld gekost.
Vooral dat sneller, ik kan heel slecht tegen getreuzelquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan toch fucking 5 uur moeten wachten
[..]
Ja men veel beterlekker muziekje erbij
en sneller natuurlijk
Ik ook niet.. ik kan er al niet tegen als ik een oude oma voor me heb in de rij van de kassaquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Vooral dat sneller, ik kan heel slecht tegen getreuzel
Dat gaat me zo op mn zenuwen....
whaha jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef .ZilveR. het volgende:
Jah, en dan is het zo lastig om geen kutopmerking te maken
Dankje en hetzelfdequote:Op maandag 9 augustus 2010 07:25 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen! Ik wens jullie een hele fijne dag!
Die dingen zijn zo overrated...quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:09 schreef Tassiepassie het volgende:
goedemorgen mensjes
al lekker met honden gelopen en nu eet ik chocopops
Ja of nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
I know! maar om het zeker te weten kun je me ook ff komen helpen ze er af te sporten
ah ok dan lig maar achterover en laat mij het werk maar doen !quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja of niet
Ik heb net de hele nacht gewerkt gek, ik ga zo naar bed!
toen ik er pas melk op had en die krengen nog hard waren was het erg lekker,maar op t laatst waren ze glibberig en zacht en dat heb ik laten staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Alleen al het idee dat er melk over die dingen moet staat me tegen
Ik probeer me hier even een mental image van te maken, maar in weke pose ben jij bezig?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ah ok dan lig maar achterover en laat mij het werk maar doen !
Dat bedoel ik, maar ik dacht ik hou mn mond voor het geval ze ze nog aan het eten isquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
toen ik er pas melk op had en die krengen nog hard waren was het erg lekker,maar op t laatst waren ze glibberig en zacht en dat heb ik laten staan
Jij lust geen melk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Alleen al het idee dat er melk over die dingen moet staat me tegen
Alleen melk in de koffie of heel af en toe als het ijskoud isquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij lust geen melk?
Melk is samen met bier en koffie een van de weinige dingen die ik nagenoeg altijd in huis heb.
Ow en Cayennepeper, die heb ik ook altijd in huis, maar dat kan je niet drinken natuurlijk
reversed cowgirl natuurlijk! Jeweettogquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik probeer me hier even een mental image van te maken, maar in weke pose ben jij bezig?
Ik kom eraan!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
reversed cowgirl natuurlijk! Jeweettog
dancequote:
+ kunstquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah je vind de muziek niet leuk en dat maakt het overrated.
Gelukkig blijft het droogquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet mijn tent zo weer op gaan zetten, die kan ik natuurlijk niet nat in de verpakking laten zitten.
Gelukkig heb ik vandaag en morgen wel vrij kan ik weer beetje tot rust komen.
Succes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga me zo klaar maken voor sollicitatie
Veel succes, waarvoor ga je solliciteren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga me zo klaar maken voor sollicitatie
Auto?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik moet morgen naar Duiven om een ratje naar een vriendin te brengen daar en Mieke gaat gezellig mee.
Nu is het alleen zo'n chaos dat we heel veel met bussen moeten gaan doen,omdat station Arnhem gesloopt is en er ook werkzaamheden zijn om en nabij Utrecht
Echt vervelend altijd dat openbaar vervoer.. gisteren waren we er ook al over bezig in dit topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik moet morgen naar Duiven om een ratje naar een vriendin te brengen daar en Mieke gaat gezellig mee.
Nu is het alleen zo'n chaos dat we heel veel met bussen moeten gaan doen,omdat station Arnhem gesloopt is en er ook werkzaamheden zijn om en nabij Utrecht
nee als het met bussen lukt dan ga ik er niemand mee lastig vallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijker dan... Iemand vragen die dat wel heeft?
trein en fiets?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee als het met bussen lukt dan ga ik er niemand mee lastig vallen
Dan wens ik jullie een leuk dagje bussen toe, kan ook heel gezellig zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee als het met bussen lukt dan ga ik er niemand mee lastig vallen
Lijkt me niet te doen ik heb een dier bij me en een grote tas met spullen die ik aan die vriendin wilde geven voor haar opvangdierenquote:
ja ik straks ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Tassiepassie het volgende:
En nu ga ik lekker spaghetti eten![]()
Ik heb een stijve nekquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja echt he, volgens mij zijn ze allemaal schijndood.
Ik kan juist alleen maar slapen op een dik kussen, zelfs 2 op elkaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb een stijve nekheb gister op de bank gelegen met een te dik kussen
![]()
Doet Ivo dus niet meer.
Als ze zacht zijn ja, maar de leuning van onze bank is er wat te hard voor blijktquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan juist alleen maar slapen op een dik kussen, zelfs 2 op elkaar
Je moet ook niet op de bank slapen slimmequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als ze zacht zijn ja, maar de leuning van onze bank is er wat te hard voor blijkt
Ach ja, op onze vorige bank was dat nooit een probleem, bij deze dus wel, naar rechts kijken is moeilijk en pijnlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de bank slapen slimme
gewoon naar links kijken danquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, op onze vorige bank was dat nooit een probleem, bij deze dus wel, naar rechts kijken is moeilijk en pijnlijk
Dus ook geen pjin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Tism het volgende:
Ik heb net mijn teen kei-hard gestoten, zag het gebeuren..I
Ik voel niets..
iets gaan stelen vind ik dus altijd weer zo kansloosquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iemand betrappen op diefstal maakt mijn dag altijd goed
it wasn't mequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iemand betrappen op diefstal maakt mijn dag altijd goed
Leuk wil ik het niet noemen. Maar ik weet gewoon al 3 jaar dat dat meisje niet deugt en nu heb ik het eindelijk kunnen bewijzenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iets gaan stelen vind ik dus altijd weer zo kansloosVoor jou wel een leuk moment natuurlijk
Hebben jullie van die alarm poortjes of heb je echt dat persoon spullen in haar tas zien stoppen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Leuk wil ik het niet noemen. Maar ik weet gewoon al 3 jaar dat dat meisje niet deugt en nu heb ik het eindelijk kunnen bewijzen
Ik geloof dat het een personeelslid wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hebben jullie van die alarm poortjes of heb je echt dat persoon spullen in haar tas zien stoppen ?
Ik zag het haar doen, maar ik wist dat die spullen niet gelabeld waren, poortje zou dus niet afgaan.. Dus ik heb een alarmlabel in mn broekzak gedaan en heb zelf het poortje laten afgaan toen ze naar buiten wou lopen. Toen 'moesten' we natuurlijk wel haar tas controleren, die had ze dus inderdaad volgestouwdquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hebben jullie van die alarm poortjes of heb je echt dat persoon spullen in haar tas zien stoppen ?
Haha, hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een personeelslid was
lolquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zag het haar doen, maar ik wist dat die spullen niet gelabeld waren, poortje zou dus niet afgaan.. Dus ik heb een alarmlabel in mn broekzak gedaan en heb zelf het poortje laten afgaan toen ze naar buiten wou lopen. Toen 'moesten' we natuurlijk wel haar tas controleren, die had ze dus inderdaad volgestouwd
Heel knap gedaan ! Meesten zijn zo druk bezig dat het ze niet eens opvalt. Deed ze ook meteen bekennen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zag het haar doen, maar ik wist dat die spullen niet gelabeld waren, poortje zou dus niet afgaan.. Dus ik heb een alarmlabel in mn broekzak gedaan en heb zelf het poortje laten afgaan toen ze naar buiten wou lopen. Toen 'moesten' we natuurlijk wel haar tas controleren, die had ze dus inderdaad volgestouwd
Nee, maar ze komt al 3 jaar regelmatig in de winkelquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik omdat je haar al 3 jaar kon en niet vertrouwdevandaar dat ik dat dacht.
Als jij voor 50 euro in je tas heb geduwd, valt er niet veel te ontkennenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel knap gedaan ! Meesten zijn zo druk bezig dat het ze niet eens opvalt. Deed ze ook meteen bekennen ?
Dat is waar maar je hebt van die slimme mensen die het toch proberenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als jij voor 50 euro in je tas heb geduwd, valt er niet veel te ontkennen
Met die echt slechte kun je wel nog lachenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Mensen hebben tegenwoordig echt voor alles een slap smoesje
ja de meesten zijn al 100 keer gebruiktquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef .ZilveR. het volgende:
Ja ok, als ze een beetje origineel zijn wel
Nou ja, een fles kan bij mij nogal verkeerd vallen. Ik was ook een bietje bang dat ik een kater zou hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:53 schreef vosss het volgende:
Een hele fles wijn klinkt altijd of het veel is vind ik, maar eik stelt dat geen klote voor.
Die maak ik zo ook nog meester voor ik naar bed ga denk ik.
Wat was je verrassing?
Ja. Dat vond ik ook van mezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |