Auto?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik moet morgen naar Duiven om een ratje naar een vriendin te brengen daar en Mieke gaat gezellig mee.
Nu is het alleen zo'n chaos dat we heel veel met bussen moeten gaan doen,omdat station Arnhem gesloopt is en er ook werkzaamheden zijn om en nabij Utrecht
Echt vervelend altijd dat openbaar vervoer.. gisteren waren we er ook al over bezig in dit topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik moet morgen naar Duiven om een ratje naar een vriendin te brengen daar en Mieke gaat gezellig mee.
Nu is het alleen zo'n chaos dat we heel veel met bussen moeten gaan doen,omdat station Arnhem gesloopt is en er ook werkzaamheden zijn om en nabij Utrecht
nee als het met bussen lukt dan ga ik er niemand mee lastig vallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijker dan... Iemand vragen die dat wel heeft?
trein en fiets?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee als het met bussen lukt dan ga ik er niemand mee lastig vallen
Dan wens ik jullie een leuk dagje bussen toe, kan ook heel gezellig zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee als het met bussen lukt dan ga ik er niemand mee lastig vallen
Lijkt me niet te doen ik heb een dier bij me en een grote tas met spullen die ik aan die vriendin wilde geven voor haar opvangdierenquote:
ja ik straks ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Tassiepassie het volgende:
En nu ga ik lekker spaghetti eten![]()
Ik heb een stijve nekquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja echt he, volgens mij zijn ze allemaal schijndood.
Ik kan juist alleen maar slapen op een dik kussen, zelfs 2 op elkaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb een stijve nekheb gister op de bank gelegen met een te dik kussen
![]()
Doet Ivo dus niet meer.
Als ze zacht zijn ja, maar de leuning van onze bank is er wat te hard voor blijktquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan juist alleen maar slapen op een dik kussen, zelfs 2 op elkaar
Je moet ook niet op de bank slapen slimmequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als ze zacht zijn ja, maar de leuning van onze bank is er wat te hard voor blijkt
Ach ja, op onze vorige bank was dat nooit een probleem, bij deze dus wel, naar rechts kijken is moeilijk en pijnlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de bank slapen slimme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |