Dankje en hetzelfdequote:Op maandag 9 augustus 2010 07:25 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen! Ik wens jullie een hele fijne dag!
Die dingen zijn zo overrated...quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:09 schreef Tassiepassie het volgende:
goedemorgen mensjes
al lekker met honden gelopen en nu eet ik chocopops
Ja of nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
I know! maar om het zeker te weten kun je me ook ff komen helpen ze er af te sporten
ah ok dan lig maar achterover en laat mij het werk maar doen !quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja of niet
Ik heb net de hele nacht gewerkt gek, ik ga zo naar bed!
toen ik er pas melk op had en die krengen nog hard waren was het erg lekker,maar op t laatst waren ze glibberig en zacht en dat heb ik laten staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Alleen al het idee dat er melk over die dingen moet staat me tegen
Ik probeer me hier even een mental image van te maken, maar in weke pose ben jij bezig?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ah ok dan lig maar achterover en laat mij het werk maar doen !
Dat bedoel ik, maar ik dacht ik hou mn mond voor het geval ze ze nog aan het eten isquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
toen ik er pas melk op had en die krengen nog hard waren was het erg lekker,maar op t laatst waren ze glibberig en zacht en dat heb ik laten staan
Jij lust geen melk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Alleen al het idee dat er melk over die dingen moet staat me tegen
Alleen melk in de koffie of heel af en toe als het ijskoud isquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij lust geen melk?
Melk is samen met bier en koffie een van de weinige dingen die ik nagenoeg altijd in huis heb.
Ow en Cayennepeper, die heb ik ook altijd in huis, maar dat kan je niet drinken natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |