klopt , maar ik had het gevoel dat ik door een musuem liep de 1st x in londonquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kroegen heb je overal wel maar dat is wel erg extreem daar nu ik de foto's zie![]()
Volgende keer
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
klopt , maar ik had het gevoel dat ik door een musuem liep de 1st x in londonnu ik 2x per jaar ga erger ik me aan de toeristen
Iedereen ergert zich aan de iPad layout en is al naar bed? Ik wel iig.quote:
Redelijk, er waren er een paar waar ik echt om moest lachen, maar de meesten had ik al 10x gehoordquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Zak het volgende:
[..]
Iedereen ergert zich aan de iPad layout en is al naar bed? Ik wel iig.
Hoe waren de slechte grappen zilver?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Nou komt ie dan he..
Die gast werkt dus bij de politie, is even belangrijk om de grap te snappen
Hij: ''Er zitten 4 marokkanen in een Ford Focus, wie rijd er?''
Ik: ''Geen flauw idee''
Hij: ''Ik natuurlijk''
Heerlijk, met een goede pot bier en bitterballenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Ja echt he en dat de hele avond lang aan moeten horen
Ik denk dat iedereen die wel kent alleen dan op een andere manierquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Nou komt ie dan he..
Die gast werkt dus bij de politie, is even belangrijk om de grap te snappen
Hij: ''Er zitten 4 marokkanen in een Ford Focus, wie rijd er?''
Ik: ''Geen flauw idee''
Hij: ''Ik natuurlijk''
Maar dan wel gezellig ouwehoeren hequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk, met een goede pot bier en bitterballen![]()
Zo kan ik het wel een avondje volhouden.
Daarom was het natuurlijk ook de allerslechtste grap van de avondquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel kent alleen dan op een andere manier
Mensen die lachen om hun eigen grapquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Daarom was het natuurlijk ook de allerslechtste grap van de avond![]()
En dan ook nog zelf er keihard om moeten lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |