Blijvenz e toch nog een dagje extra pittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Lekker voor de Solar-mensen die nog met de trein naar het zuiden moeten. Half uurtje geleden volop brandweer te horen, ambulance, lees ik nu op NS.nl dat er eentje de trein geraakt heeft
Misschien had hij zin om de NS even terug te pakkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Echt lekker sociaal als je op die manier probeert jezelf van kant te maken
Nou, dan had ik al heel vaak voor de trein gelegenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien had hij zin om de NS even terug te pakken
Ik denk dat wij allemaal de NS wel kunnen schietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nou, dan had ik al heel vaak voor de trein gelegen
Ja idd.. waarom de treinquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef nattermann het volgende:
Als je zelfmoord wil plegen, is dat nog daaraantoe. Maar doe het dan op een andere manier, een manier waar je niemand anders mee treft
En dan ga ik hoogstens 2x per jaar met de trein, wil me er geen voorstelling van maken wat een ellende het is als je elke dag met de trein moetquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal de NS wel kunnen schieten
JA het is zo erg met de NS he.. ga je 1 keer in het jaar met de trein dan gaat er ergens gewoon wat fout. Als ze nu eens goedkoop waren geweest dan had ik gezegt:oke. Maar ze zijn gewoon duurder dan een autorit wat meestal ook nog eens sneller is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En dan ga ik hoogstens 2x per jaar met de trein, wil me er geen voorstelling van maken wat een ellende het is als je elke dag met de trein moet
Preciesquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En dan heb je geen last van je stinkende, asociale medereizigers
Ja retour maastricht was paar jaar geloof ik al 8 euroquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef nattermann het volgende:
Ben drie maanden dagelijks met de trein naar Eindhoven gegaan. Vanaf toen probeer ik de trein zoveel mogelijk te vermijden. Wat een kutsysteem om iemand te vervoeren, en de prijs van die kaartjes ook![]()
! 16 euro voor een retourtje. Met de auto is goedkoper.
Met school naar Amsterdam, fakking 5 uur vertragingquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JA het is zo erg met de NS he.. ga je 1 keer in het jaar met de trein dan gaat er ergens gewoon wat fout. Als ze nu eens goedkoop waren geweest dan had ik gezegt:oke. Maar ze zijn gewoon duurder dan een autorit wat meestal ook nog eens sneller is.
't leuke is dat ik die drie maanden gewoon NOOIT gecontroleerd ben. Het is dat ik 100% reiskostenvergoeding kreeg, anders had het me een berg geld gekost.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja retour maastricht was paar jaar geloof ik al 8 euroPure diefstal
Maar dan toch fucking 5 uur moeten wachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Met school naar Amsterdam, fakking 5 uur vertraging![]()
Wel het geld terug gekregen![]()
Ja men veel beterquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Ondanks ov ga ik gewoon met de auto naar school
Ik deed vroeger weleens zomertoer. De hele dag door meestal zo op het laatste komt je ze tegenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
't leuke is dat ik die drie maanden gewoon NOOIT gecontroleerd ben. Het is dat ik 100% reiskostenvergoeding kreeg, anders had het me een berg geld gekost.
Vooral dat sneller, ik kan heel slecht tegen getreuzelquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan toch fucking 5 uur moeten wachten
[..]
Ja men veel beterlekker muziekje erbij
en sneller natuurlijk
Ik ook niet.. ik kan er al niet tegen als ik een oude oma voor me heb in de rij van de kassaquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Vooral dat sneller, ik kan heel slecht tegen getreuzel
Dat gaat me zo op mn zenuwen....
whaha jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef .ZilveR. het volgende:
Jah, en dan is het zo lastig om geen kutopmerking te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |