quote:
Ik ben nu de foto's aan het bestellen via internet

Maar eerste dag dus lange reis, avond een mooie wandeling door het centrum van het shop gebied

Chinatown,picadilly ,regen street en oxford street gezien.
2de dag bus rondleiding door de stad dus alle belangrijke gebouwen gezien. Daarna boottocht over de thames en daar wat andere mensen zitten kletsen

Daarna lunchen en naar tower of london. Hier heb ik de kroonjuwelen gezien en middeleeuws harnas van bv Henry 8 enz wapens, staf etc

In de avond bus tour London at night en die was mooi

3de dag naar windsor castle in het plaatsje windsor. Hier ook kerk gezien en kamer van koningin en vele schilderijen. Wisseling van de wacht gezien wat ik maar ruk vond. Was wel mooi maar niet echt mijn ding dus was al snel buiten. Vond het maar een kut plaats vergeleken met London

daarna naar madame tussauds wat ook niet mijn ding was. Maar topch leuk voor even gezien te hebben. Hierna ben ik met iemand gaan wandelen in regent park Wat ook weer zeer mooi is. In de avond heb ik wandeling alleen gemaakt waar ik dus verdwaald was

Ik kwam 2 maal terug op hetzelfde punt waar ik eerder dus de verkeerde afslag heb genomen

maar je moet verdwalen om veel te kunnen zien en ik had me Mp3 bij me

Dag 4 daar de st.paul en dat is echt een meesterwerk ! Prachtig bouwwerk en ook helemaal naar boven geweest ! Daarna weer wisseling van de wacht kijken.. niet mijn ding en daarna even op de koffie in downing street maar daar kom je natuurlijk niet binnen

zelfs ik niet ! Daarna ben ik naar British museum geweest en de hele avond naar de stad. Starbucks geweest bij covent garden en pizza tent. Leuk gebied met die straat artiesten
dag 5 terugreis.
Ik heb dus alle belangrijke gebouwen gezien in het centrum. Niet overal naar binnen geweest want daar had ik geen tijd voor. Geweldige stad waar ik nogmaals zo snel mogelijk heen wil.