gewoon naar links kijken danquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, op onze vorige bank was dat nooit een probleem, bij deze dus wel, naar rechts kijken is moeilijk en pijnlijk
Dus ook geen pjin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Tism het volgende:
Ik heb net mijn teen kei-hard gestoten, zag het gebeuren..I
Ik voel niets..
iets gaan stelen vind ik dus altijd weer zo kansloosquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iemand betrappen op diefstal maakt mijn dag altijd goed
it wasn't mequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iemand betrappen op diefstal maakt mijn dag altijd goed
Leuk wil ik het niet noemen. Maar ik weet gewoon al 3 jaar dat dat meisje niet deugt en nu heb ik het eindelijk kunnen bewijzenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iets gaan stelen vind ik dus altijd weer zo kansloosVoor jou wel een leuk moment natuurlijk
Hebben jullie van die alarm poortjes of heb je echt dat persoon spullen in haar tas zien stoppen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Leuk wil ik het niet noemen. Maar ik weet gewoon al 3 jaar dat dat meisje niet deugt en nu heb ik het eindelijk kunnen bewijzen
Ik geloof dat het een personeelslid wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hebben jullie van die alarm poortjes of heb je echt dat persoon spullen in haar tas zien stoppen ?
Ik zag het haar doen, maar ik wist dat die spullen niet gelabeld waren, poortje zou dus niet afgaan.. Dus ik heb een alarmlabel in mn broekzak gedaan en heb zelf het poortje laten afgaan toen ze naar buiten wou lopen. Toen 'moesten' we natuurlijk wel haar tas controleren, die had ze dus inderdaad volgestouwdquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hebben jullie van die alarm poortjes of heb je echt dat persoon spullen in haar tas zien stoppen ?
Haha, hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een personeelslid was
lolquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zag het haar doen, maar ik wist dat die spullen niet gelabeld waren, poortje zou dus niet afgaan.. Dus ik heb een alarmlabel in mn broekzak gedaan en heb zelf het poortje laten afgaan toen ze naar buiten wou lopen. Toen 'moesten' we natuurlijk wel haar tas controleren, die had ze dus inderdaad volgestouwd
Heel knap gedaan ! Meesten zijn zo druk bezig dat het ze niet eens opvalt. Deed ze ook meteen bekennen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zag het haar doen, maar ik wist dat die spullen niet gelabeld waren, poortje zou dus niet afgaan.. Dus ik heb een alarmlabel in mn broekzak gedaan en heb zelf het poortje laten afgaan toen ze naar buiten wou lopen. Toen 'moesten' we natuurlijk wel haar tas controleren, die had ze dus inderdaad volgestouwd
Nee, maar ze komt al 3 jaar regelmatig in de winkelquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik omdat je haar al 3 jaar kon en niet vertrouwdevandaar dat ik dat dacht.
Als jij voor 50 euro in je tas heb geduwd, valt er niet veel te ontkennenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel knap gedaan ! Meesten zijn zo druk bezig dat het ze niet eens opvalt. Deed ze ook meteen bekennen ?
Dat is waar maar je hebt van die slimme mensen die het toch proberenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als jij voor 50 euro in je tas heb geduwd, valt er niet veel te ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |