quote:Hmm tis niet eens meer gezellig alles draait in het forum om de mensen die het vol spammen. Zelfs een fries. Tis geen Limburg topic meeR!
oh nee gewoon zomaar omdat het een hangdag is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Langer slapen zoals ik heb gedaan
Of gaat het over argo ?
Ik was opeens helemaal kapot moe vandaar dat ik opeens naar huis ging.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh nee gewoon zomaar omdat het een hangdag is.
Ik ben al lang op hooren ik lag er later in dan jij denk ik
Je stond daar al te gapen op het laatste ja, maar je had ook een drukke week gehad en dan valt zelfs wijn zwaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was opeens helemaal kapot moe vandaar dat ik opeens naar huis ging.
Thuis kleren over de grond en in bed gevallen.. heb zelfs geslapen met het licht aan
Zondag is altijd een hangdagquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh nee gewoon zomaar omdat het een hangdag is.
En dan al zo vroeg eruitquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je stond daar al te gapen op het laatste ja, maar je had ook een drukke week gehad en dan valt zelfs wijn zwaar![]()
Ik heb nog met Mieke zitten kleppen toen Michel alvast naar t andere huis ging..en daarna heb ik nog met hem tot 5 uur opgezeten
Uhu, is ook echt de enige dag in de week dat ik nooit wat te doen heb, gewoon ff helemaal niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
meestal wel ja.. tijd voor een filmpje daar is de zondag goed voor
Ik ben paar uur slaap en vroeg opstaan gewend dus ja ik werd nu eenmaal wakker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan al zo vroeg eruit
Ik had ook wel het gevoel dat ik teveel door elkaar heb gedronken
Ik kan zondag nog weleens actief zijn ! Maar vandaag weer eens een echte rustdagquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, is ook echt de enige dag in de week dat ik nooit wat te doen heb, gewoon ff helemaal niks
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben paar uur slaap en vroeg opstaan gewend dus ja ik werd nu eenmaal wakker.
Zo weer door je straat wandelen
Echttttt nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koffie is ook lekker maar ik vind het daar een beetje te laat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |