Had je maar zelf een nieuwe moeten openenquote:
dan was het een narcistische TT gewordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had je maar zelf een nieuwe moeten openen
Boeiendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:56 schreef solaire het volgende:
[..]
dan was het een narcistische TT geworden
Ivo ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Tassiepassie het volgende:
zo ff pauze... al van 7 uur op om de beestenboel te verzorgen en sindsdien vrienden aan het om verhuizen in Buchten
Vanavond nog stappen dus morgen komt Tassie niet meer recht lol
Gezelligquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ivo ook niet, ga nu snel douche, naar Heerlen, eff 3 voetbalwedstrijden voetballen
en erna naar Tassie
ffe bikkelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Tassiepassie het volgende:
zo ff pauze... al van 7 uur op om de beestenboel te verzorgen en sindsdien vrienden aan het om verhuizen in Buchten
Vanavond nog stappen dus morgen komt Tassie niet meer recht lol
Loop jij mij te stalken in mijn straatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
oh oh oh mijn arme lijf![]()
Maarja alles staat al in nieuwe huis, net met honden gewandeld, schildpadden en vogel bij andere tante ook nog gaan voeren (bij Kev in de straat) en nu echt eventjes zitten voor ik naar de winkel ga
![]()
Ik ga straks naar mijn eigen huis om te douchen en verkleden voor vanavond en vanaf 21.00u zijn jullie welkom herendus ik zie jullie wel verschijnen
Nee schat ik stalk je niet , anders had ik wel aangebeldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Loop jij mij te stalken in mijn straat
Oke 21 uur that is.
Weet ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee schat ik stalk je niet , anders had ik wel aangebeld![]()
Ik moest beessies verzorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |