Soul eater is erg goed. Ook de actie is geweldig geanimeerd.(omdat bonesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef ValHallen het volgende:
Een behoorlijke anime noob hier![]()
Is de serie Soul eater iets? Ik heb begrepen dat deze serie het vooral van de humor moet hebben maar zit er ook een leuk verhaaltje doorheen geweven?
Thanks!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Soul eater is erg goed. Ook de actie is geweldig geanimeerd.(omdat bones)
Alleen jammer dat het een anime-only ending heeft en het eind dus wat tegenvalt. De 1e 40 afleveringen zijn er goed. En je kan SE rekenen tot de betere shonen battle.
Als het goed is wordt er via tomodachi een goede batch gehost die een vriend van mij heeft geperfectioneerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ben op dit moment alles aan het binnehalen, had ook al een stukje gepreviewd op de stream en ik denk dat het wel een serie voor mij isNa Elfen lied en Death note weer eens wat luchtigs
Is dat beter dan FMA zelf? Het staat in ieder geval op mijn verlanglijstje voor later, samen met Samurai champloo, samurai 7 en code geass.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als het goed is wordt er via tomodachi een goede batch gehost die een vriend van mij heeft geperfectioneerd.
Haal ook direct FMA:B binnen. De beste battle shonen ooit(verstopt zich)
Souleater is erg goed gedaan. En ja, het leunt op humor maar het verhaal is ook aardig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef ValHallen het volgende:
Een behoorlijke anime noob hier![]()
Is de serie Soul eater iets? Ik heb begrepen dat deze serie het vooral van de humor moet hebben maar zit er ook een leuk verhaaltje doorheen geweven?
FMA:B jaagt door FMA heen in een paar episodes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dat beter dan FMA zelf? Het staat in ieder geval op mijn verlanglijstje voor later, samen met Samurai champloo, samurai 7 en code geass.
Ga eens ergens anders trollen werkschuwe langharige wannebe-hippie nep aziaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef zquing het volgende:
Vrijwel alle shonen is sowieso toch kut
er is niks mis met shonenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef zquing het volgende:
Vrijwel alle shonen is sowieso toch kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:19 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde iets interessants... BNN gaat anime doen vanaf september? En dan wel een serie wat al bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja... zal wel weer verneukt worden door nasynchronisatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niets mis is met shounen? Dat het gericht is op dertienjarigen is niet genoeg? Oké, dat is het niet... FMA was immers ook een shounen. Het probleem is dat veel mangaka/regisseurs er van uit gaan dat de fanbase zwakbegaafd is wat in veel gevallen voor het overgrote deel van sommige (Naruto, One Piece en tot mijn ergernis ook Soul Eater zijn voorbeelden) fans triest genoeg waar is ook. Maar dat is nog steeds geen excuus voor de waardeloze kwaliteit van bepaalde ontwikkelingen die je in sommige shounen tegen komt.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Had ik al ooit gezegd dat Neon Genesis Evangelion een goede serie is?"Those unforgettable days, for them I live"![]()
weet iemand trouwens hoe 't zit met die nieuwe black lagoon?"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:01 schreef zquing het volgende:
weet iemand trouwens hoe 't zit met die nieuwe black lagoon?
Kutserie.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
zojuist de final van Death Note gezien.
1 van de beste anime series die ik ken.
Very funny Scotty, now beam down my clothes.![]()
Het 1e deel was inderdaad 1 van de beste ooit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef Jacov904 het volgende:
1 van de beste anime series die ik ken.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
dat heeft tenminste nog smaak, die camel natural flavourquote:
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
dan ken je er niet zoveel ben ik bangquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef Jacov904 het volgende:
1 van de beste anime series die ik ken.
Is er een nieuwe serie van Black Lagoon!?!?
Ik heb de eerste serie maar gedeeltelijk gezien (de eerste 6-7 afleveringen ofzo), maar vond het erg leuk.
Ik vind het alleen moeilijk om tegenwoordig anime in goede kwaliteit te vinden via torrents, dus het is erg moeilijk om op de hoogte te blijven helaas...![]()
er komt een ova van als 't goed isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
Is er een nieuwe serie van Black Lagoon!?!?
Ik heb de eerste serie maar gedeeltelijk gezien (de eerste 6-7 afleveringen ofzo), maar vond het erg leuk.
Ik vind het alleen moeilijk om tegenwoordig anime in goede kwaliteit te vinden via torrents, dus het is erg moeilijk om op de hoogte te blijven helaas..."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Je hebt het onthoudenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef zquing het volgende:
[..]
dat heeft tenminste nog smaak, die camel natural flavour![]()
Roken deed je m wel vuige aziaat
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
-blablabla- .. hier stond het plot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef zquing het volgende:
[..]
dan ken je er niet zoveel ben ik bang
Very funny Scotty, now beam down my clothes.![]()
't is net als bier, dat gooi je toch ook niet wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden![]()
Roken deed je m wel vuige aziaat
Bier met sigaretten vergelijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:31 schreef zquing het volgende:
[..]
't is net als bier, dat gooi je toch ook niet weg
wrm ben jij nog blauw?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
waarom niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bier met sigaretten vergelijken
wrm ben jij nog blauw?"Those unforgettable days, for them I live"![]()
De eerste aflevering is al tijden uit...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:26 schreef zquing het volgende:
[..]
er komt een ova van als 't goed is
De tweede laat nog eff op zich wachten.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
die ga ik idd zo ff kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De eerste aflevering is al tijden uit...De tweede laat nog eff op zich wachten.
jawel, ik gooi er soms een slotje tegenaan. En ik ben pas net terug van vakantiequote:"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Idd een goeie, alleen het (originele) eind verneukte het een beetje vond ik. Je moet echt End of Evangelion kijken om er een beetje een tevreden gevoel aan over te houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:57 schreef zquing het volgende:
Had ik al ooit gezegd dat Neon Genesis Evangelion een goede serie is?
De TT zuigt. Sorry Asc, maar ik had beter verwacht.![]()
Binnenkort maar eens aan een nieuwe serie beginnen. Dat Soul Eater lijkt me wel wat en moet denk ik ook maar eens aan Death Note beginnen. K zal er tijdens het boodschappen doen eens over mediteren
EDIT: ow en ik las laatst ook iets over een serie die Black Cat heette. Kan iemand mij zeggen of daar iets aan is?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
NGE is kut ouwe, rahxephon is 6 x zo goed"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
ik vond die tjick met die haarband zo leuk, voelde me echt een pervert toen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mij geweldig vinden beschouw ik als normaal"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mooi, ga ik die kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:49 schreef gniffie het volgende:
NGE is kut ouwe, rahxephon is 6 x zo goed
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
maar het is gewoon leuk vermaak of het nu simpel is of nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er is niets mis is met shounen? Dat het gericht is op dertienjarigen is niet genoeg? Oké, dat is het niet... FMA was immers ook een shounen. Het probleem is dat veel mangaka/regisseurs er van uit gaan dat de fanbase zwakbegaafd is wat in veel gevallen voor het overgrote deel van sommige (Naruto, One Piece en tot mijn ergernis ook Soul Eater zijn voorbeelden) fans triest genoeg waar is ook. Maar dat is nog steeds geen excuus voor de waardeloze kwaliteit van bepaalde ontwikkelingen die je in sommige shounen tegen komt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Wie kent er ichigo 100% nog, en dat er toen op allerlei fora hevig werd gedissieerd wie het lekkerst was
Edit: ik heb de manga 2 a 3 keer gelezen
Zozo.. heb een tijdje niet gereageerd hier![]()
Werd weer eens tijd
Ik ga beginnen aan rahxephon![]()
Bedankt gniffie!
Edit: Joepiedepoepie! Ik zie net dat die ook van Bonesis!
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2010 15:24:01 ]![]()
Hoezo kennen jullie rahxephon nietallemaal neeps
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef gniffie het volgende:
Wie kent er ichigo 100% nog, en dat er toen op allerlei fora hevig werd gedissieerd wie het lekkerst was
Edit: ik heb de manga 2 a 3 keer gelezen![]()
![]()
![]()
Ik heb het gezien en echt minder dan een maand geleden de OVA.![]()
Zijn hier ook mensen die Veritas lezen?Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
RahXephon is goed, maar niet beter dan NGEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:49 schreef gniffie het volgende:
NGE is kut ouwe, rahxephon is 6 x zo goed"Those unforgettable days, for them I live"![]()
ik ga er binnenkort achterkomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef zquing het volgende:
[..]
RahXephon is goed, maar niet beter dan NGE
En net Howl's Moving Castle gezien, goeie film!Maar dat wist bijna iedereen van jullie vast al
ANIMEES.
- Scamp![]()
Dank je.quote:Wat een kut leugenaar ben je ook. Je drinkt zeker Heineken?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:![]()
Als je gedronken hebt moet je nooit het eerste roepen dat in je opkomt. Kan je hoop problemen besparen
Iemand anders ook al sinds gisteravond problemen om op tokyotoshokan te komen?ANIMEES.
- Scamp![]()
Alsof ik jullie serieus neem
En ik was niet dronken, want ik heb geen typfouten gemaakt.
In vond bier vies gisterenavond en toch heb ik er 10 achterover geslagen. Laat mij.
Jullie zijn gewoon saai. Niet eens om half 5 willen slowchatten.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
De anime van Ichigo 100% is een typisch voorbeeld van haastwerk imo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef gniffie het volgende:
Edit: ik heb de manga 2 a 3 keer gelezen![]()
Heel het verhaal van de manga in een serie van 13 eps plus een handje vol OVA proppen terwijl er genoeg verhaal is om er makkelijk 26 episodes mee in te vullen. De anime serie vond ik daardoor maar tegenvallen vergeleken met de manga. Hier hadden ze zeer zeker beter werk van kunnen maken imho.
Ik had er eerst niet zo'n weet van omdat ik eerst de anime serie heb gezien en dan pas de manga heb gelezen.
Maar ik vind het verschil echt groot, Ichigo 100% was voor mij dan ook de aanzet om wat meer manga te gaan lezen. Hiervoor had ik nooit zoveel interesse in manga en keek ik hoofdzakelijk anime.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
En wie vond jij het leukstquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
De anime van Ichigo 100% is een typisch voorbeeld van haastwerk imo...
Heel het verhaal van de manga in een serie van 13 eps plus een handje vol OVA proppen terwijl er genoeg verhaal is om er makkelijk 26 episodes mee in te vullen. De anime serie vond ik daardoor maar tegenvallen vergeleken met de manga. Hier hadden ze zeer zeker beter werk van kunnen maken imho.
Ik had er eerst niet zo'n weet van omdat ik eerst de anime serie heb gezien en dan pas de manga heb gelezen.
Maar ik vind het verschil echt groot, Ichigo 100% was voor mij dan ook de aanzet om wat meer manga te gaan lezen. Hiervoor had ik nooit zoveel interesse in manga en keek ik hoofdzakelijk anime.
Asc valt op getekende figuurtjes!!!![]()
Dit draadje zit vol met freaks
Ik dacht dat je 't over de kroeg gisterenavond had
Ik heb gister de hele dag in de regen naar een stel dansende homo's zitten kijken terwijl ik tegelijkertijd op de lesbiennes zat te gijlen. Wetende dat ik nooit, maar dan ook nooit echt nooi een kans zal maken bij de meeste van hen (behalve als ze bi zijn). Ik heb wel een paar lekkere tieten gezien, maar ook een paar veel minder lekkere.
Dus jah, het spijt me dat ik geen zin hem om om half 5 's nachts op FOK! te kijken of er iemand is om mee te slowchatten. Het spijt me dat ik saai ben.
En gek!
En@ mijzelf
[ Bericht 19% gewijzigd door Repelsteeltju op 08-08-2010 11:57:57 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
bij die anime-meet waar jij heen ging zitten geen tjikkiesquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat je 't over de kroeg gisterenavond had"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Sorry, maar:quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hallo, ik heb gister de hele dag in de regen naar een stel dansende homo's zitten kijken terwijl ik tegelijkertijd op de lesbiennes zat te gijlen. Wetende dat ik nooit, maar dan ook nooit echt nooi een kans zal maken bij de meeste van hen (behalve als ze bi zijn). Ik heb wel een paar lekkere tieten gezien, maar ook een paar veel minder lekkere.
Dus jah, het spijt me dat ik geen zin hem om om half 5 's nachts op FOK! te kijken of er iemand is om mee te slowchatten. Het spijt me dat ik saai ben._!
En dat weet jij omdat... Je erbij was?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
bij die anime-meet waar jij heen ging zitten geen tjikkies
*adoreert gniffie zoals de TT beveelt*
Toppa Tengen!Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---![]()
Zoals ik al zei... Het spijt me dat ik: "quote:" waardig ben.
wat is de nieuwe GitS:SAC van het komende seizoen of het afgelopen seizoen?Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---![]()
wat is dit allemaal voor homofiel gezeik"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tis niet homofiel en ook niet homofoob. Al zien sommige potten er wel lekker uit.
Wat is er homofiel? Ik ga niet naar de gay pride.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:02 schreef gniffie het volgende:
wat is dit allemaal voor homofiel gezeikIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
jij rijdt wel iedere dag een blokje om , zodat je even op je favoriete parking een broodje worst kan etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er homofiel? Ik ga niet naar de gay pride.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij rijdt wel iedere dag een blokje om , zodat je even op je favoriete parking een broodje worst kan eten
Ik kom vandaag waarschijnlijk alleen buiten om te roken, dus nee.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Iets als episch als GitS: SAC hebben we al een tijdje niet meer gehad. Al waren Durarara FMA: Brotherhoood en House of Five Leaves van een paar seizoentjes terug wel redelijk goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef PhalanX het volgende:
wat is de nieuwe GitS:SAC van het komende seizoen of het afgelopen seizoen?
lekker druk hier zegen Asc, wij hebben er vrede mee waarom jij ook niet?
Hikikomori die je bent... :'Dquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik kom vandaag waarschijnlijk alleen buiten om te roken, dus nee.
Ben tegenwoordig ook al homo als je sommige lesbiennes er lekker uit vind zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef gniffie het volgende:
lekker druk hier zegen Asc, wij hebben er vrede mee waarom jij ook niet?
vrouwen zijn lesbisch omdat ze mijn goddelijke lichaam nog nooit hebben gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je homo als je lesbiennes er lekker uit vind zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik wist niet eens dat ze speelden, maar nu ik weet dat ze spelen zal ik waarschijnlijk wel gaan kijken.quote:
Ik wil hier niet eens meer op reageren... Ik heb dit topic wel genoeg ondergespamd voor nu.“An interesting thing is a good thing.”![]()
De alcohol is wel uitgewerkt dus ik ben bang dat ik teveel zinnigs ga zeggen.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
De alcohol is wel uitgewerkt dus ik ben bang dat ik teveel zinnigs ga zeggen.dan ga je toch weer gewoon aan 't bier
een alcholist in spé
waneer word er een AA-meet opgezet voor fok
anoniem zijn we toch al, en alchoholisten ook welquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:06 schreef gniffie het volgende:
een alcholist in spé
waneer word er een AA-meet opgezet voor fok
"Those unforgettable days, for them I live"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: