En dat weet jij omdat... Je erbij was?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
bij die anime-meet waar jij heen ging zitten geen tjikkies
Zoals ik al zei... Het spijt me dat ik: "quote:
Wat is er homofiel? Ik ga niet naar de gay pride.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:02 schreef gniffie het volgende:
wat is dit allemaal voor homofiel gezeik
jij rijdt wel iedere dag een blokje om , zodat je even op je favoriete parking een broodje worst kan etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er homofiel? Ik ga niet naar de gay pride.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij rijdt wel iedere dag een blokje om , zodat je even op je favoriete parking een broodje worst kan eten
Iets als episch als GitS: SAC hebben we al een tijdje niet meer gehad. Al waren Durarara FMA: Brotherhoood en House of Five Leaves van een paar seizoentjes terug wel redelijk goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef PhalanX het volgende:
wat is de nieuwe GitS:SAC van het komende seizoen of het afgelopen seizoen?
Hikikomori die je bent... :'Dquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik kom vandaag waarschijnlijk alleen buiten om te roken, dus nee.
Ben tegenwoordig ook al homo als je sommige lesbiennes er lekker uit vind zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef gniffie het volgende:
lekker druk hier zegen Asc, wij hebben er vrede mee waarom jij ook niet?
vrouwen zijn lesbisch omdat ze mijn goddelijke lichaam nog nooit hebben gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je homo als je lesbiennes er lekker uit vind zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ik wist niet eens dat ze speelden, maar nu ik weet dat ze spelen zal ik waarschijnlijk wel gaan kijken.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
De alcohol is wel uitgewerkt dus ik ben bang dat ik teveel zinnigs ga zeggen.
anoniem zijn we toch al, en alchoholisten ook welquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:06 schreef gniffie het volgende:
een alcholist in spé
waneer word er een AA-meet opgezet voor fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |