Het 1e deel was inderdaad 1 van de beste ooit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef Jacov904 het volgende:
zojuist de final van Death Note gezien.
1 van de beste anime series die ik ken.
dat heeft tenminste nog smaak, die camel natural flavourquote:
dan ken je er niet zoveel ben ik bangquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:23 schreef Jacov904 het volgende:
zojuist de final van Death Note gezien.
1 van de beste anime series die ik ken.
er komt een ova van als 't goed isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
Is er een nieuwe serie van Black Lagoon!?!?
Ik heb de eerste serie maar gedeeltelijk gezien (de eerste 6-7 afleveringen ofzo), maar vond het erg leuk.
Ik vind het alleen moeilijk om tegenwoordig anime in goede kwaliteit te vinden via torrents, dus het is erg moeilijk om op de hoogte te blijven helaas...
Je hebt het onthoudenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef zquing het volgende:
[..]
dat heeft tenminste nog smaak, die camel natural flavour
-blablabla- .. hier stond het plot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef zquing het volgende:
[..]
dan ken je er niet zoveel ben ik bang
't is net als bier, dat gooi je toch ook niet wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden![]()
Roken deed je m wel vuige aziaat
Bier met sigaretten vergelijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:31 schreef zquing het volgende:
[..]
't is net als bier, dat gooi je toch ook niet weg
waarom niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bier met sigaretten vergelijken
wrm ben jij nog blauw?
De eerste aflevering is al tijden uit...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:26 schreef zquing het volgende:
[..]
er komt een ova van als 't goed is
die ga ik idd zo ff kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De eerste aflevering is al tijden uit...De tweede laat nog eff op zich wachten.
jawel, ik gooi er soms een slotje tegenaan. En ik ben pas net terug van vakantiequote:
Idd een goeie, alleen het (originele) eind verneukte het een beetje vond ik. Je moet echt End of Evangelion kijken om er een beetje een tevreden gevoel aan over te houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:57 schreef zquing het volgende:
Had ik al ooit gezegd dat Neon Genesis Evangelion een goede serie is?
Mooi, ga ik die kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:49 schreef gniffie het volgende:
NGE is kut ouwe, rahxephon is 6 x zo goed
maar het is gewoon leuk vermaak of het nu simpel is of nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er is niets mis is met shounen? Dat het gericht is op dertienjarigen is niet genoeg? Oké, dat is het niet... FMA was immers ook een shounen. Het probleem is dat veel mangaka/regisseurs er van uit gaan dat de fanbase zwakbegaafd is wat in veel gevallen voor het overgrote deel van sommige (Naruto, One Piece en tot mijn ergernis ook Soul Eater zijn voorbeelden) fans triest genoeg waar is ook. Maar dat is nog steeds geen excuus voor de waardeloze kwaliteit van bepaalde ontwikkelingen die je in sommige shounen tegen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |