abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:54:30 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_83540225
Voor al uw vragen en opmerkingen met betrekking tot moderatie
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:44:17 #2
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_83571335
Ja, ik heb er één.

Wat betekenen al die titels als [oranjefan], [groene modorator] en [weblogger]? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen zijn het functie's?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_83573929
oranjefan kan je ergens aanvragen en de rest zijn functies.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:00:35 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_83577069
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef TomLievense het volgende:
Ja, ik heb er één.

Wat betekenen al die titels als [oranjefan], [groene modorator] en [weblogger]? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen zijn het functie's?

Oranjefan kan je aanvragen, de rest is voor 99% FOK!crew. Moderator is van het forum, weblogger van de weblog, dan heb je ook nog redactie games/sport/FrontPage(FP) of developer.
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:33:01 #5
295457 TomLievense
pi_83590502
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oranjefan kan je aanvragen, de rest is voor 99% FOK!crew. Moderator is van het forum, weblogger van de weblog, dan heb je ook nog redactie games/sport/FrontPage(FP) of developer.
Bedankt!
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_83706591
Voorspel hier de zetelaantallen
Mag in de TT dat de uitslagen nu berekend zijn? Dat heb ik namelijk gedaan
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83711609
Bij dezen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_83750322
Danke!
I can wait, I can wait
I can wait forever
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:37:58 #9
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84010374
Mag dit forum geen subforum worden van POL in plaats van sluiten? Er zijn altijd wel verkiezingen op komst, provinciale staten in maart, gemeenteraadsverkiezingen van enkele gemeentes in november of zo, en in andere landen zijn ook altijd wel ergens verkiezingen. En dit forum is veel gezelliger en luchtiger Veel leukere discussies dan in POL.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:40:14 #10
297168 Kikopuz
I like goats
pi_84048740
Dat mods VKZ-onwaardige posts gewoon moeten verwijderen ipv door dominante gedrag te vertonen en de post te editen en nog onwaardiger maken.
pi_84048876
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Kikopuz het volgende:
Dat mods VKZ-onwaardige posts gewoon moeten verwijderen ipv door dominante gedrag te vertonen en de post te editen en nog onwaardiger maken.
Je doelt op je plaatje van Wilders met Hitler-snor en -kapsel dat je gister postte? Ja, dat editten we gewoon weg en dan maken we gewoon duidelijk dat dat soort "leuke" plaatjes ongewenst zijn, ook naar andere users toe. En dat gaat moeilijk als we die post verwijderen. Heel simpel.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_84051748
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Mag dit forum geen subforum worden van POL in plaats van sluiten? Er zijn altijd wel verkiezingen op komst, provinciale staten in maart, gemeenteraadsverkiezingen van enkele gemeentes in november of zo, en in andere landen zijn ook altijd wel ergens verkiezingen. En dit forum is veel gezelliger en luchtiger Veel leukere discussies dan in POL.
Ik weet niet of die verkiezingen zoveel publiek zouden trekken en zoveel topics zou genereren dat een apart subsubforum gerechtvaardigd zou zijn. Ook heb ik het idee dat VKZ toch wel een ander (breder) publiek trekt dan POL (en de eventuele subfora daarvan). Wat m.i. ook het verschil in sfeer verklaart.
pi_84057025
Wel jammer dat je een relevante post van mij weg sodemietert omdat de inhoud je niet aanstaat.
pi_84057115
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef du_ke het volgende:
Wel jammer dat je een relevante post van mij weg sodemietert omdat de inhoud je niet aanstaat.

Iemand voor troll uitmaken is not done, en blijft dat ook. Net als elke andere vorm van op de man spelen.
pi_84057977
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Iemand voor troll uitmaken is not done, en blijft dat ook. Net als elke andere vorm van op de man spelen.
Oh dus feitelijk gedrag mag niet meer benoemd worden?

Overigens ging dit over mijn opmerking over het kloon zijn van iemand .
pi_84058083
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh dus feitelijk gedrag mag niet meer benoemd worden?
Wat volgens jou feitelijk gedrag is.
quote:
Overigens ging dit over mijn opmerking over het kloon zijn van iemand .

En dat soort reacties zijn ook totaal niet relevant.
pi_84058378
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wat volgens jou feitelijk gedrag is.
[..]

En dat soort reacties zijn ook totaal niet relevant.
Wel degelijk, al was het maar om te duiden met wat voor types we in discussie zijn
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:07:50 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84058444
PVV terecht geen gesprekspartner meer.

Iemand die correct de geschiedenis weergeeft wegzetten als antisemiet omdat de boodschap je niet aanstaat lijkt me lichtelijk not-done.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:11:56 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84058678
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PVV terecht geen gesprekspartner meer.

Iemand die correct de geschiedenis weergeeft wegzetten als antisemiet omdat de boodschap je niet aanstaat lijkt me lichtelijk not-done.

Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
Laffe huichelaar
pi_84058830
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
Op die manier stimuleer je hem natuurlijk wel om maar vooral met trollen door te gaan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:15:46 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_84058880
quote:

[..]

Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:

Kijk als iemand een PVV 'er een fascist noemt, gewoon zonder onderbouwing, is dat een mening. Dat je die laat staan, prima. Maartena citeert letterlijk wiki over het feit dat er wel degelijk Joodse terroristen zijn geweest. Dat wordt toegegeven en ondersteund vanuit de gehele historische wereld, zelfs door die uit Israel. Om dan uitgemaakt te worden voor antisemiet is echt totaal van de pot gerukt.

Overigens: Als ik de PVV een fascistenpartij noem, onderbouw ik dat. Het is ook te onderbouwen, dus terecht dat je dat laat staan. Iemand die correct de geschiedenis weergeven laten uitmaken voor antisemiet is niet helemaal hetzelfde.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:19:01 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84059051
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:

Kijk als iemand een PVV 'er een fascist noemt, gewoon zonder onderbouwing, is dat een mening. Dat je die laat staan, prima. Maartena citeert letterlijk wiki over het feit dat er wel degelijk Joodse terroristen zijn geweest. Dat wordt toegegeven en ondersteund vanuit de gehele historische wereld, zelfs door die uit Israel. Om dan uitgemaakt te worden voor antisemiet is echt totaal van de pot gerukt.

Overigens: Als ik de PVV een fascistenpartij noem, onderbouw ik dat. Het is ook te onderbouwen, dus terecht dat je dat laat staan. Iemand die correct de geschiedenis weergeven laten uitmaken voor antisemiet is niet helemaal hetzelfde.

Een domme, domme mening blijft een mening. Al moet ik inderdaad toegeven dat de betreffende user me vaker negatief opvalt.

Ik ben er ook een weekje uit geweest, dus ik zal Ferdo's mening even afwachten.
Laffe huichelaar
pi_84059178
quote:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:21:09 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_84059180
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een domme, domme mening blijft een mening. Al moet ik inderdaad toegeven dat de betreffende user me vaker negatief opvalt.

Ik ben er ook een weekje uit geweest, dus ik zal Ferdo's mening even afwachten.
Hallo? Contact? Iemand wordt uitgemaakt voor antisemiet voor het correct weergeven van vaststaande, gecontroleerde en bewezen feiten. Er lijkt me geen Commissie van Wijze Mannen voor nodig om dat even te editten, hoor.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:38:03 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84060122
quote:
Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.

Maar goed, vrije meningsuiting kent weinig grenzen op FOK! natuurlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_84060236
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.

En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:41:58 #27
66444 Lord_Vetinari
pi_84060330
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.
Heer Gilette baseert zijn mening echter niet op uitlatingen van maartena, maar op bewezen historische feiten, die toevallig door maartena worden weergegeven. Als je dat accepteert, accepteer je dat in feite elke historicus die over deze periode schrijft en aangeeft dat er Joodse terroristen waren, een antisemiet is.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:44:02 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84060440
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Ferdo het volgende:
Doch moet ik het wel weer eens zijn met LV, dat mij een "Jodenhater" noemen als ik wat historische feiten opnoem.....toch wel weer iets teveel van het goede is natuurlijk.

Die user valt me trouwens wel vaker op met redelijk hatelijke opmerkingen jegens moslims trouwens. Maar dat terzijde.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:44:53 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84060488
quote:

[..]

Evenals jij mag zeggen dat hij xenofoob is, mag hij zeggen dat iemand antisemiet is.
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heer Gilette baseert zijn mening echter niet op uitlatingen van maartena, maar op bewezen historische feiten, die toevallig door maartena worden weergegeven. Als je dat accepteert, accepteer je dat in feite elke historicus die over deze periode schrijft en aangeeft dat er Joodse terroristen waren, een antisemiet is.

Nee, dan accepteer ik dat hij dat denkt.
Laffe huichelaar
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:45:37 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_84060533
Zucht

Jullie worden gegeseld als je een keer toegeeft dat je ernaast zit, of zo?
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:51:26 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84060836
Nou goed, het schept in ieder geval wat meer duidelijkheid in het FOK! beleid, dat is natuurlijk ook wat.
-
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:53:22 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_84060951
Geeft wel de vrijheid om eindelijk PVV'ers te benoemen voor wat ze werkelijk zijn
pi_84061384
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geeft wel de vrijheid om eindelijk PVV'ers te benoemen voor wat ze werkelijk zijn
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten. Dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:02:39 #34
66444 Lord_Vetinari
pi_84061430
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten.

Overigens is de letterlijke tekst die tegen maartena gebruikt wordt: JIJ komt antisemitisch over. Er staat niet: Ik vind JOUW MENING antisemitisch. Je mag users dus benoemen. Kijk maar in het topic, en in dit topic. Jullie vinden het goed.
pi_84061731
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Overigens is de letterlijke tekst die tegen maartena gebruikt wordt: JIJ komt antisemitisch over. Er staat niet: Ik vind JOUW MENING antisemitisch. Je mag users dus benoemen. Kijk maar in het topic, en in dit topic. Jullie vinden het goed.
Nog altijd is dat niet hetzelfde als iemand expliciet een antisemiet noemen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:33:34 #36
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84062952
quote:

[..]

de heer Gilette_M5
Psst het is Gillette_M5. Dus 2x L en 2x T. Zo moeilijk is dat toch niet? Over feiten gesproken.

http://www.gillette.com/nl-NL/ Als voorbeeld.

Scheer je weg!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:41:47 #37
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84063344
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Psst het is Gillette_M5. Dus 2x L en 2x T. Zo moeilijk is dat toch niet? Over feiten gesproken.

http://www.gillette.com/nl-NL/ Als voorbeeld.

Sterke verdediging!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:43:43 #38
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84063448
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Sterke verdediging!
Alsof ik me aangesproken voel om me te gaan mengen in wijvengezeik van 2 users die menen hier hun gram te moeten halen omdat ze niet tegen mijn verdediging kunnen inderdaad. Kom zeg

Genoeg gezegd, ik heb hier in dit topic even niets te zoeken. Doei.
Scheer je weg!
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:07:54 #39
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84071004
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Ferdo het volgende:
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten. Dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
Wel zou je de vraag kunnen stellen dat als de holocaust niet ontkent mag worden, mag de geschiedenis van het joodse volk van voor 1948 wel ontkent worden? Het enige wat ik neer gezet heb is een stukje letterlijke geschiedenis, wat dan bestempeld werd als Jodenhaat.

Het blijft een "thin red line" natuurlijk, dat wel.

Moeilijk.
-
pi_84071146
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nog altijd is dat niet hetzelfde als iemand expliciet een antisemiet noemen.
Je bent jezelf nu wel heel erg in vreemde bochten aan het wringen
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:10:41 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84071178
/SC

Klaar nu, FB gegeven, niet nodig er nog een nachtje over te bitchen. Als ik ergens geen zin in heb is het wel morgenochtend een pagina modder teruglezen.
Laffe huichelaar
pi_84198441
Waarom mag ik de PVV geen enge club noemen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 juli 2010 @ 14:39:15 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84198490
Mensen een kankergezwel noemen, dat mag je niet.
Laffe huichelaar
  zondag 18 juli 2010 @ 17:23:50 #44
66444 Lord_Vetinari
pi_84203408
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef timmmmm het volgende:
Mensen een kankergezwel noemen, dat mag je niet.
Mensen een antisemiet noemen mag wel, anders. Wat is het verschil?
  zondag 18 juli 2010 @ 17:26:12 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84203495
Zeg, L_V, weet je wat een goed idee zou zijn? Als jij je eens niet overal mee bemoeid in FB. Dit heeft niets met jou te maken.
Laffe huichelaar
pi_84209360
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, L_V, weet je wat een goed idee zou zijn? Als jij je eens niet overal mee bemoeid in FB. Dit heeft niets met jou te maken.
Bemoeit
  zondag 18 juli 2010 @ 20:38:19 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84209387
Laffe huichelaar
  zondag 18 juli 2010 @ 20:40:44 #48
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84209494
Tja, mods gaan wijzen op taalfouten. Je maakt er indruk mee.
Scheer je weg!
pi_84209628
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
Tja, mods gaan wijzen op taalfouten. Je maakt er indruk mee.
Het is mijn bedoeling om indruk te maken? Op een fucking forum? Op mensen die ik niet eens ken? Tuurlijk, scheermes.
  zondag 18 juli 2010 @ 20:45:40 #50
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84209707
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is mijn bedoeling om indruk te maken? Op een fucking forum? Op mensen die ik niet eens ken? Tuurlijk, scheermes.
In de zin van: U maakt zich er niet geliefd mee. Meer als attentie bedoeld. Tenslotte zie ik (hoe maf het in jouw oren ook mag klinken) je niet graag verdwijnen van fok. Tegengas houdt het forum in leven.
Scheer je weg!
pi_84209776
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

In de zin van: U maakt zich er niet geliefd mee. Meer als attentie bedoeld. Tenslotte zie ik (hoe maf het in jouw oren ook mag klinken) je niet graag verdwijnen van fok. Tegengas houdt het forum in leven.
Ach, maak je maar geen zorgen. Ze kicken mij toch niet van FOK! Daarvoor gedraag ik mij over het algemeen veel te netjes
  zondag 18 juli 2010 @ 20:47:38 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84209800
Okay, liefjes, genoeg gelachen. Koos, je hebt je FB.

Nu weer klaar met bitchen
Laffe huichelaar
pi_84219476
Wordt het zo onderhand niet eens tijd om VKZ gewoon te sluiten en de actieve topics in POL verder te laten gaan? In beide subfora kom je ongeveer dezelfde onderwerpen tegen. De verkiezingen liggen al meer dan vijf weken achter ons.
pi_84220206
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:42 schreef Boldface het volgende:
Wordt het zo onderhand niet eens tijd om VKZ gewoon te sluiten en de actieve topics in POL verder te laten gaan? In beide subfora kom je ongeveer dezelfde onderwerpen tegen. De verkiezingen liggen al meer dan vijf weken achter ons.
Maar de formatie is nog in volle gang. Bovendien zijn VKZ en POL niet zonder meer vergelijkbaar.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:51:10 #55
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84244162
Mochten de modjes nog actief zijn. L_V heeft zijn gejank inmiddels verplaatst naar POL, en probeert nu daar zijn gram te halen na eerdere discussie hier (zie POL FB).
Scheer je weg!
  maandag 19 juli 2010 @ 18:54:10 #56
66444 Lord_Vetinari
pi_84244260
=troll=

[ Bericht 95% gewijzigd door Ferdo op 19-07-2010 18:57:53 ]
pi_84244382
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
Mochten de modjes nog actief zijn. L_V heeft zijn gejank inmiddels verplaatst naar POL, en probeert nu daar zijn gram te halen na eerdere discussie hier (zie POL FB).
Daar buigen de POL-mods zich wel over.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:30:24 #58
297168 Kikopuz
I like goats
pi_84271863
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je doelt op je plaatje van Wilders met Hitler-snor en -kapsel dat je gister postte? Ja, dat editten we gewoon weg en dan maken we gewoon duidelijk dat dat soort "leuke" plaatjes ongewenst zijn, ook naar andere users toe. En dat gaat moeilijk als we die post verwijderen. Heel simpel.
Alsof ze het verschil zien tussen =[getroll van mod hier]= of een verwijderde post.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:33:42 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84276775
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Alsof ze het verschil zien tussen =[getroll van mod hier]= of een verwijderde post.

En nu? Wat kan ik hiermee, wat is hier FB aan?
Laffe huichelaar
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:55:00 #60
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84289586
Iets misgegaan met TT: PI 'Paars Plus is kiezersbedrog' #2 'PI' moet er voor weg. Iemand die dit kan fixen? Thnx
Scheer je weg!
pi_84289643
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
Iets misgegaan met TT: 'Paars Plus is kiezersbedrog' #2 'PI' moet er voor weg. Iemand die dit kan fixen? Thnx
Bij dezen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:58:09 #62
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84289773
Da's snel, thnx
Scheer je weg!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 juli 2010 @ 22:47:24 #63
862 Arcee
Look closer
pi_84295494
Formatiepoging Paars-plus gestrand

Kan iemand hier #2 achter zetten?

Brekend: Formatie Paars+ gaat niet door is namelijk deel 1.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84295674
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Arcee het volgende:
Formatiepoging Paars-plus gestrand #2

Kan iemand hier #2 achter zetten?

Brekend: Formatie Paars+ gaat niet door is namelijk deel 1.
Ja hoor.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:47:07 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_84298105

Het is nuttig om direct met woorden als fascist te strooien?
pi_84298351
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Het is nuttig om direct met woorden als fascist te strooien?
Weggehaald.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:16:37 #67
66444 Lord_Vetinari
pi_84378263
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:19:31 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84378501
Ik twijfel serieus of het een troll is, of dat betreffende user werkelijk zo dom is.

Ik acht het allebei waarschijnlijk. Even zijn reactie afwachten.
Laffe huichelaar
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:47:38 #69
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84430857
Lubbers wil gesprekken VVD/PVV/CDA

Kan er wat aan die Killders gedaan worden? Ik krijg niet de indruk dat hij hier zit voor het voeren van een serieuze discussie.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:13:49 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84444568
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:47 schreef Sachertorte het volgende:
Lubbers wil gesprekken VVD/PVV/CDA

Kan er wat aan die Killders gedaan worden? Ik krijg niet de indruk dat hij hier zit voor het voeren van een serieuze discussie.

Nee.
Laffe huichelaar
  zondag 25 juli 2010 @ 11:42:42 #71
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84462296
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee.
Waarom?

Deze Killders grossiert alleen maar in ad hominems, stromannen, en geeft er ook overigens continu blijk van geen discussie te willen voeren. Wat voegt dat toe?
pi_84462350
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom?

Deze Killders grossiert alleen maar in ad hominems, stromannen, en geeft er ook overigens continu blijk van geen discussie te willen voeren. Wat voegt dat toe?
Goh, meid eindelijk een spiegel gevonden?
  zondag 25 juli 2010 @ 11:51:27 #73
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84462489
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, want als ik een minder serieuze post doe is dat met een knipoog. Die Killders is haatgedreven, ik word door liefde gedreven. :P
pi_84466175
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is je bekend dat dit topic bedoeld is voor communicatie tussen crew en users? Dat is juist om dit soort "bijdragen" te besparen.
pi_84467019
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het is je bekend dat dit topic bedoeld is voor communicatie tussen crew en users? Dat is juist om dit soort "bijdragen" te besparen.
:')

Dan maar even een vraag. Wanneer gaat dit subforum dicht? Het is nu wel heel erg veel dubbelop met andere fora en of het nu nog erg nuttig is om voor elke scheet een eigen topic te hebben?
pi_84470187
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

:')
Dank voor de input. Daar kunnen we wel wat mee.
quote:

Dan maar even een vraag. Wanneer gaat dit subforum dicht? Het is nu wel heel erg veel dubbelop met andere fora en of het nu nog erg nuttig is om voor elke scheet een eigen topic te hebben?
Zolang dit forum nog redelijk loopt gaat het in elk geval niet dicht, Ga er maar vanuit dat het nog wel openblijft tot we een regering hebben.
  zondag 25 juli 2010 @ 16:31:04 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84470945
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom?

Alleen omdat een mening afwijkt van de jouwe betekent dat niet dat hij hier niet geventileerd mag worden. Hetzelfde geldt voor meningen die minder welbespraakt geformuleerd worden.
Laffe huichelaar
  zondag 25 juli 2010 @ 17:28:00 #78
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84472776
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Alleen omdat een mening afwijkt van de jouwe betekent dat niet dat hij hier niet geventileerd mag worden. Hetzelfde geldt voor meningen die minder welbespraakt geformuleerd worden.
Dat hij een andere mening heeft interesseert me werkelijk geen reet, anders zou ik ook niet met graagte discussieren met users als du_ke/ethiraseth/KoosVogels usw. Even wat citaatjes.

quote:
discriminatie naar geloof, ras en afkomst is inherent aan het gedachtengoed van Wilders, en van jou, en niet van de VVD

Bovendien: De SGP discrimineert vrouwen, maar dat soort discriminatie vindt je blijkbaar okee.

Nee hoor, je bent een fascist die doet ontkent dat ze een PVVer is door te doen alsof ze een VVDer is.

Zie daar de kortzichtige, die denkt dat wetten voor anderen gelden, en niet voor hem. Als je dit afschaft, geef je een vrijbrief aan iedereen die Joden en homos tot minderwaardig wilt verklaren, evenals blonde meisjes wil beschrijven als neukvee (Het is overigens wel te begrijpen dat jouw zusters of andere vrouwelijke familie liever met een interessante allochtoon willen zijn, dan met een saaie uit de klei getrokken boerenlul met melkboerenhondenhaar, maar dat is geheel jouw probleem)

En natuurlijk vind je dat wel best, want van joden en homos moeten doorsnee VVDers ook niks hebben, maar wat als je over een paar jaar de minderheid bent? Nu maakt het je niets uit wat mensen van de witten vinden, want je bent de meerderheid, maar over een paar jaar is dat niet meer zo, wat dan? En als je denkt dat het niet kan, ga eens naar Washington.
Hij beschuldigt me continu volkomen ongefundeerd van het zijn van fascist/racist en weet ik veel wat, gelardeerd met de ene na de andere onbeschoftheid, en dat zonder enige vorm van scherts (dan zou ik er nog om kunnen lachen). Ik denk niet dat Fok! blij moet zijn met zulke bijdragen. Hierbij gevoegd de bespottelijke naam (Killders), alsmede een onderschrift waar de AIVD vast niet blij van wordt (Aanslag=Zelfverdediging), kan de conclusie wel getrokken worden dat we hier met een abject figuur te maken hebben. Dat dient m.i. niet gefaciliteerd te worden.
  zondag 25 juli 2010 @ 17:31:05 #79
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84472882
Okay, je hebt gelijk, hij is wel erg persoonlijk. Ik zal hem erop aanspreken.
Laffe huichelaar
  zondag 25 juli 2010 @ 23:43:35 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84488541
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:31 schreef timmmmm het volgende:
Okay, je hebt gelijk, hij is wel erg persoonlijk. Ik zal hem erop aanspreken.
???
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 25 juli 2010 @ 23:44:24 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84488571
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

???
Je gaat iemand gelijk geven die ZELF altijd de persoonlijke aanval kiest???

zondag 25 juli 2010 @ 23:55:14 #82
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84488945
Goed gezien. Hoe Sachertorte reageert, hoort niets te maken te hebben met de reacties van Killders. Die selectie quotes kunnen gewoon niet. wie ze ook plaatst. sachertorte zit ook vaak op de grens, mar dit gaat er ver overheen.
Laffe huichelaar
  zondag 25 juli 2010 @ 23:57:37 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84489019
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef timmmmm het volgende:
Goed gezien. Hoe Sachertorte reageert, hoort niets te maken te hebben met de reacties van Killders. Die selectie quotes kunnen gewoon niet. wie ze ook plaatst. sachertorte zit ook vaak op de grens, mar dit gaat er ver overheen.
Ok, dat is jouw oordeel en jouw beslissing
  maandag 26 juli 2010 @ 12:25:03 #84
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84499548
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, dat is jouw oordeel en jouw beslissing
Ik beschuldig mensen weleens van links zijn, en ik laat me geregeld negatief uit over de PvdA (maar daar is niets persoonlijks aan), overigens meestal met een knipoog. Nogal een evrschil met iemand van alles in de mond leggen zonder grond, zonder enige vorm van humor continu beschuldigen van fascisme/racisme etc, nietwaar?
  maandag 26 juli 2010 @ 12:27:17 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84499613
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik beschuldig mensen weleens van links zijn, en ik laat me geregeld negatief uit over de PvdA (maar daar is niets persoonlijks aan), overigens meestal met een knipoog. Nogal een evrschil met iemand van alles in de mond leggen zonder grond, zonder enige vorm van humor continu beschuldigen van fascisme/racisme etc, nietwaar?
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Laffe huichelaar
  maandag 26 juli 2010 @ 12:36:28 #86
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84499951
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Ok, maar een verduidelijking leek me wel op z'n plaats. Dat schept ook helderheid voor de andere users. Het lijkt me niet onbelangrijk te weten dat een heleboel van die 'persoonlijke aanvallen' richting usual suspects als du_ke/ethiraseth/KoosVogels gaan, die dat ook gewoon met gelijke munt terugbetalen. Dat is een beetje dollen, lijkt me niks mis mee.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:38:27 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84687718
Dat zou kunnen ja. Maar als ik 2 goedlopende topics heb, terwijl dit forum al zo traag gaat als dikke stront door een trechter, ga ik er niet 1 van sluiten.
Laffe huichelaar
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:57:29 #89
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84688549
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Dat zou kunnen ja. Maar als ik 2 goedlopende topics heb, terwijl dit forum al zo traag gaat als dikke stront door een trechter, ga ik er niet 1 van sluiten.
:?

Het gaat hier gewoon lekker snel.... vandaag in ieder geval nergens problemen. :)
-
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:03:39 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_84713099
De VVD prominenten. Lijkt me geen topic wat hier hoort.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:18:19 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84713670
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De VVD prominenten. Lijkt me geen topic wat hier hoort.
Och, waarom niet?
Laffe huichelaar
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:39:30 #92
66444 Lord_Vetinari
pi_84762041
Doekle de Dhimmie: Kauft nicht bei Wilders Mag hier een TT aan die de lading dekt? In plaats van dit soort insinuerende geneuzel?
pi_84784452
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 07:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doekle Terpstra wil niet over rechts Mag hier een TT aan die de lading dekt? In plaats van dit soort insinuerende geneuzel?
Ja hoor.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:33:22 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84792260
timmmmm, blijf eens met je fikken van mijn post af als daar geen reden voor is. Dankje. :).
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:36:00 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84792361
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Ringo het volgende:
timmmmm, blijf eens met je fikken van mijn post af als daar geen reden voor is. Dankje. :).
Als jij normaal over anderen kan praten, zal ik van je posts afblijven.
Laffe huichelaar
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:38:16 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84792477
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als jij normaal over anderen kan praten, zal ik van je posts afblijven.
Je bent moderator, geen kleuterjuf. Users kunnen dat soort zaken prima onderling uitvechten.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:40:42 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84792602
Ik ga een goedlopend topic niet laten vernaaien omdat jij zonodig de drang voelt op de man te spelen. Ik ben liever ook geen kleuterjuf, maar als je je als een kleuter gedraagd, is het helaas toch nodig.
Laffe huichelaar
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:50:50 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84793184
Dan vraag ik me af welk topic jij voor je hebt. En wat voor 'vernaaiïng' jou voor ogen staat.
Maar goed, jij bent de baas, geloof ik. Dus daar moeten we het dan mee doen. :').
pi_84793250
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef timmmmm het volgende:
een goedlopend topic
In VKZ ? Waar ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:40:41 #100
862 Arcee
Look closer
pi_84799772
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:06:00 #101
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84830993
Scheer je weg!
pi_84831734
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Kan dit topic: Waarom is er geen verontwaardiging bij Wilders aanhangers? dicht? Is hetzelfde als dit: Een topic voor de PVVers.
Ja hoor.
pi_84842272
Mijn post (en die van andere) in dit topic: Mag de emotie de volgende keer weer gewoon weg?

Het is de laatste tijd een stuk minder leuk in VKZ. Veel getroll en op de man spelen. En ik heb het idee dat er meer users zijn die dit gevoel hebben. Misschien een lieve oproep doen aan de users? Of (nog) strenger modereren (wat jammer zou zijn).

Just my 2 cents.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:03:38 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84860999
Tja. Ik weet niet echt wat ik er aan kán doen. Er wordt (helaas) vanaf het begin al veel getrollt en gezogen. Ik zie niet echt een toename, en ik weet niet goed hoe ik het af kan doen nemen. Een lieve oproep kan ik net zo goed mijn achterste inschuiven, en daarna in de fik steken. Dat heeft evenveel effect namelijk als wanneer ik hem post. Strenger modden kan niet zonder naast het trollen ook de vrijheid van meningsuiting in te perken.

Jij een idee, collegamod?
Laffe huichelaar
pi_84861124
Wanneer gaat de discussie eigenlijk verder in POL? Als de formatie voorbij is? Soms zie je nu al dubbeltopics?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:18:04 #106
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84861467
De troll maakt onderdeel uit van het politieke discours. Daar helpt geen moedertjelief aan. Nederlanders leven nogal eens in de veronderstelling dat de politiek van emotie gevrijwaard moet zijn en het debat gebaat bij een ernstige toon; dat is nu eenmaal onze calvinistische aard. De troll is een reactie op die wijdverbreide misvattingen. Ik zou zeggen: laat je uit je tent lokken, laat zien wie je bent. Een oefening in zelfspot en assertiviteit.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:19:16 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84861526
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Ringo het volgende:
De troll maakt onderdeel uit van het politieke discours. Daar helpt geen moedertjelief aan. Nederlanders leven nogal eens in de veronderstelling dat de politiek van emotie gevrijwaard moet zijn en het debat gebaat bij een ernstige toon; dat is nu eenmaal onze calvinistische aard. De troll is een reactie op die wijdverbreide misvatting. Ik zou zeggen: laat je uit je tent lokken, laat zien wie je bent. Een oefening in zelfspot en assertiviteit.
Stiekem ben ik het hier ook wel een beetje veel mee eens. Elkaar een beetje opfokken hoort erbij.
Laffe huichelaar
pi_84861840
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Toad het volgende:
Wanneer gaat de discussie eigenlijk verder in POL? Als de formatie voorbij is? Soms zie je nu al dubbeltopics?
Want POL en VKZ zijn hetzelfde?
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Tja. Ik weet niet echt wat ik er aan kán doen. Er wordt (helaas) vanaf het begin al veel getrollt en gezogen. Ik zie niet echt een toename, en ik weet niet goed hoe ik het af kan doen nemen. Een lieve oproep kan ik net zo goed mijn achterste inschuiven, en daarna in de fik steken. Dat heeft evenveel effect namelijk als wanneer ik hem post. Strenger modden kan niet zonder naast het trollen ook de vrijheid van meningsuiting in te perken.

Jij een idee, collegamod?
Het zou al een stuk schelen als sommige mensen (en ja, die posten hier ook mee) zich de kunst van zelfreflectie eigen maken. Het is vrij logisch dat als je je als gaat gedragen en je users op grond van hun mening naar hartelust uitscheldt, voor dom uitmaakt, voor nazi, communist etc., anderen dat gedrag uiteindelijk wel overnemen, om te beginnen tegen jezelf.

Gelukkig zijn er ook heus wel users die een stevige mening hebben, maar altijd beschaafd blijven.

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stiekem ben ik het hier ook wel een beetje veel mee eens. Elkaar een beetje opfokken hoort erbij.
En echt, het is mogelijk, een stevige discussie, maar zonder te schelden of op een andere manier je medemensen hier in de zeik te zetten. Én met de nodige ruimte om je mening te uiten.
pi_84861960
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Euh nee. Maar wat wil je ermee zeggen?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:39:14 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84862295
quote:

[...]

Gelukkig zijn er ook heus wel users die een stevige mening hebben, maar altijd beschaafd blijven.

En echt, het is mogelijk, een stevige discussie, maar zonder te schelden of op een andere manier je medemensen hier in de zeik te zetten. Én met de nodige ruimte om je mening te uiten.
Zo erg is het toch niet, om eens flink in de zeik gezet te worden? Een debat of discussie is een spel dat je hard mag spelen, je woord is je wapen. Ik snap dat mods hier de arbiters zijn, altijd op zoek naar de middenweg. Maar daar hoef je je als user niet per se bij neer te leggen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:46:28 #111
177885 JoaC
Het is patat
pi_84862565
VKZ is POL2 geworden
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:49:38 #112
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84862675
Tot aan de presentatie van het nieuwe kabinet: VKZ.
Alles na de bordesscène en alles dat niet met de actuele Nederlandse politiek te maken heeft: POL.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:25:57 #113
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84878975
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Ringo het volgende:
De troll maakt onderdeel uit van het politieke discours. Daar helpt geen moedertjelief aan. Nederlanders leven nogal eens in de veronderstelling dat de politiek van emotie gevrijwaard moet zijn en het debat gebaat bij een ernstige toon; dat is nu eenmaal onze calvinistische aard. De troll is een reactie op die wijdverbreide misvattingen. Ik zou zeggen: laat je uit je tent lokken, laat zien wie je bent. Een oefening in zelfspot en assertiviteit.
Juist. Overdrijving etc etc, het hoort er allemaal bij.
pi_84879765
Het gaat ook om de mate waarin het gebeurt. En de mate waarin het nu gebeurt nodigt niet meer uit tot een goede discussie.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:53:54 #115
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84879962
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:48 schreef Toad het volgende:
Het gaat ook om de mate waarin het gebeurt. En de mate waarin het nu gebeurt nodigt niet meer uit tot een goede discussie.
Ik zie een heleboel goede discussies lopen. En gek genoeg vaak eerder in de topics die wat minder genuanceerd zijn gestart. Vast iets met piketpaaltjes slaan.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:11:33 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_84883304
pi_84884811
quote:

[..]

[..]

Het zou al een stuk schelen als sommige mensen (en ja, die posten hier ook mee) zich de kunst van zelfreflectie eigen maken. Het is vrij logisch dat als je je als gaat gedragen en je users op grond van hun mening naar hartelust uitscheldt, voor dom uitmaakt, voor nazi, communist etc., anderen dat gedrag uiteindelijk wel overnemen, om te beginnen tegen jezelf.

[..]

QFT.

En inderdaad. Het is lastig om hier op te modereren zonder dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt. Maar dat 'schelden' op elkaar en het omschrijven van politici als 'die loopse teef' of 'die geblondeerde josti' zou op zich wel een toontje lagen moeten kunnen toch?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:35:58 #118
66444 Lord_Vetinari
pi_84968374
pi_84968430
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De eerste is dicht.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:47:42 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85105830
Dit forum blijft nog wel een tijdje op he??
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:50:18 #121
66444 Lord_Vetinari
pi_85105939
Ja, ik denk dat het na de formatie de moeite niet is om het te sluiten voor er nieuwe verkiezingen zijn.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:51:33 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85105998
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik denk dat het na de formatie de moeite niet is om het te sluiten voor er nieuwe verkiezingen zijn.
Hoe bedoel je?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:01:59 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85106432
Ga met deze discussie maar lekker verder over de PM, of open er een topic over. ik ben het trouwens met L_V eens.
Laffe huichelaar
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:04:51 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85106552
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Ga met deze discussie maar lekker verder over de PM, of open er een topic over. ik ben het trouwens met L_V eens.
He hu wat doe ik verkeerd?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:05:46 #125
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85106579
Sowieso zijn er in maart weer verkiezingen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:06:52 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85106629
Nog niets. Maar het is evident waar dit op uit gaat draaien. L_V gaat zeggen dat het gedoogkabinet het nog geen maand uithoudt, daar ga jij tegenin, en dan hebben we een hele discussie lopen die ik hier niet wil. Dus nu al, doe het niet.
Laffe huichelaar
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:10:43 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85106787
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Nog niets. Maar het is evident waar dit op uit gaat draaien. L_V gaat zeggen dat het gedoogkabinet het nog geen maand uithoudt, daar ga jij tegenin, en dan hebben we een hele discussie lopen die ik hier niet wil. Dus nu al, doe het niet.
O zo, daarom vroeg ik ook nog eens expliciet wat hij bedoelde aangezien ik die discussie juist hier niet wilde. Maar daarom hoef jij nog niet meteen zo fel te reageren :)
pi_85153887
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef JoaC het volgende:
VKZ is POL2 geworden
Vind ik niet.
Als ik me wil inlezen over de formatie, ga ik toch naar VKZ!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:08:14 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85165115
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Als ik me wil inlezen over de formatie, ga ik toch naar VKZ!
Ik denk dat ze qua "zuurtegraad" bedoelen.. Al wisselt die nogal ;)
pi_85217418
Op welke leeftijd worden mensen verstandig en stemmen links?
Dit topic leidt niet tot inhoudelijke discussie, alleen tot rechts-gebash en links-gebash over en weer. Daarvan hebben we al voldoende gehad in VKZ, denk ik zo...
I can wait, I can wait
I can wait forever
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:08:59 #131
66444 Lord_Vetinari
pi_85249886
Ik hoor niks meer van de PvdA Nutteloos zoveelste bash- en janktopic.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:12:09 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85250055
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 04:01 schreef ViaRegnum het volgende:
Op welke leeftijd worden mensen verstandig en stemmen links?
Dit topic leidt niet tot inhoudelijke discussie, alleen tot rechts-gebash en links-gebash over en weer. Daarvan hebben we al voldoende gehad in VKZ, denk ik zo...
Nee man, ik heb wel zin in een potje TS bashen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:13:18 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85250107
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik hoor niks meer van de PvdA Nutteloos zoveelste bash- en janktopic.
Daar heeft Ferdo al gepost. Ik ben er een heel stuk minder, dus Ferdo weet wat beter of er inderdaad zo verschrikkelijk veel bashtopics over de PvdA zijn, dat deze overbodig is. Ik laat hem even open
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:18:29 #134
66444 Lord_Vetinari
pi_85250365
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar heeft Ferdo al gepost. Ik ben er een heel stuk minder, dus Ferdo weet wat beter of er inderdaad zo verschrikkelijk veel bashtopics over de PvdA zijn, dat deze overbodig is. Ik laat hem even open
Laat ik het eens anders vragen: Wat doen jullie hier eigenlijk? Alles wordt toegestaan, niets wordt aangepast of wat dan ook. Ik verkeerde toch in de veronderstelling dat dit een lichtelijk serieus forum moest voorstellen, maar blijkbaar is dat niet het geval. Dit topic voegt totaal niks toe en als je een beetje de posthistorie van de TS bekijkt zul je dat ook inzien. Het ius gewoon het zoveelste stokpaardje van de TS-topic. Hij verwoordt die gedachten al in elk topic (waarbij ik moet aangeven dat ik nog steeds niet weet wat 'herschapen' van Nederland is).
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:22:43 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85250555
Je hebt ok wel gelijk.
Laffe huichelaar
pi_85259926
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee man, ik heb wel zin in een potje TS bashen.
Ik heb het idee dat het weer eens een kloon van scanman zou kunnen zijn :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:36:33 #137
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85260074
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het weer eens een kloon van scanman zou kunnen zijn :')
idd, geregistreerd op: vrijdag 13 augustus 2010 @ 02:36 's nachts geregged. Dus een werkloos iemand net als scanman, en natuurlijk ontzettend anti Wilders.
Scheer je weg!
pi_85260293
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

idd, geregistreerd op: vrijdag 13 augustus 2010 @ 02:36 's nachts geregged. Dus een werkloos iemand net als scanman, en natuurlijk ontzettend anti Wilders.
Precies. En zijn manier van posten is ook te vergelijken met die van Scanman. Links is sociaal, rechts is asociaal :')
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:17:05 #139
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85264672
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Precies. En zijn manier van posten is ook te vergelijken met die van Scanman. Links is sociaal, rechts is asociaal :')
Linkerrijtje maar dan andersom ;)
pi_85272316
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Linkerrijtje maar dan andersom ;)
Idd ;)
Porcupine Tee - Normal
pi_85450048
:|W

[ Bericht 16% gewijzigd door -Strawberry- op 18-08-2010 20:57:18 (foutje) ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 augustus 2010 @ 16:54:08 #142
862 Arcee
Look closer
pi_85736120
pi_85950591
Het is een zooi hier. Ik tel vijf topics die over het beoogde VVD-CDA-kabinet gaan.
pi_85956365
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef Sloggi het volgende:
Het is een zooi hier. Ik tel vijf topics die over het beoogde VVD-CDA-kabinet gaan.
En het probleem is?

Je hoeft ze heus niet alle vijf bij te houden.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:56:07 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85957743
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:05 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En het probleem is?

Je hoeft ze heus niet alle vijf bij te houden.
Jullie zijn ECHT lui geworden he? ;)
pi_85957853
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar als we echt alles gaan centraliseren verliezen users echt het overzicht. ;)
pi_85957966
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als er iemand ijverig is, is het Ferdo wel ^O^.
Dus dat 'lui' is volkomen misplaatst.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:14:17 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85958463
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als er iemand ijverig is, is het Ferdo wel ^O^.
Dus dat 'lui' is volkomen misplaatst.
Ferdo weet heus wel dat ik het niet serieus bedoel..
  woensdag 1 september 2010 @ 23:43:07 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_85970680
timmmmm is vervangen door Lavenderr als VKZ-mod, zie Modwissel op VKZ
  woensdag 1 september 2010 @ 23:43:45 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85970692
Ze zal het vast (weer) goed doen!
Laffe huichelaar
pi_85979393
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:43 schreef timmmmm het volgende:
Ze zal het vast (weer) goed doen!
En dat baseer je op .. ?
pi_85982726
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat baseer je op .. ?
Het feit dat ze terug is gehaald, misschien?
  donderdag 2 september 2010 @ 13:45:29 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85983783
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat baseer je op .. ?
Vorige ervaringen.

Lavenderr ^O^
Laffe huichelaar
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 september 2010 @ 17:42:15 #154
862 Arcee
Look closer
pi_86030221
Imformatiepoging mislukt

Kan iemand de TT wijzigen in Informatiepoging VVD/PVV/CDA mislukt? :s)
pi_86094777
Waarom wordt iemand met deze nick en ondertitel niet gebanned?

Killders
  zondag 5 september 2010 @ 17:57:21 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86094806
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:56 schreef Boekenwurm het volgende:
Waarom wordt iemand met deze nick en ondertitel niet gebanned?

Killders
'Rare' usernames en ondertitels
Laffe huichelaar
pi_86109774
En inmiddels is die al pleite.
pi_86201551
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:09 schreef Toad het volgende:
Kunnen we niet gewoon hier verder??

VVD, CDA en PVV onderhandelen #10: Tjeenk Willink adviseert
Ik vond het wel een nieuwe topic waard, omdat het nog niet zeker is dat VVD, CDA en PVV verder gaan onderhandelen.
pi_86208880
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik vond het wel een nieuwe topic waard, omdat het nog niet zeker is dat VVD, CDA en PVV verder gaan onderhandelen.
Dat blijkt toch ook wel uit de TT van het topic waar Toad naar verwees? Dat we (weer eens :') ) in het adviserende stadium zitten. :)
pi_86214145
Lavenderr, de OP hier is niet van een wezenlijk ander niveau dan die in dat topic dat je net gesloten hebt SP'er Roemer wil ook met informateur praten prima om zoiets dicht te gooien maar waarom met twee maten meten?
pi_86214341
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef du_ke het volgende:
Lavenderr, de OP hier is niet van een wezenlijk ander niveau dan die in dat topic dat je net gesloten hebt SP'er Roemer wil ook met informateur praten prima om zoiets dicht te gooien maar waarom met twee maten meten?
Zal gaan kijken, heb dat topic nog niet gelezen. Dus van meten met twee maten is geen sprake.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:19:38 #162
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86214391
Is dan ook een topic van juni. Een beetje lam daar nu nog over te gaan zaniken, du_ke
Laffe huichelaar
pi_86214556
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Is dan ook een topic van juni. Een beetje lam daar nu nog over te gaan zaniken, du_ke
Tja ik pakte gewoon een willekeurig topic van een gekende gebruiker van dergelijke taal. Boeit me verder ook niet of zo'n topic open blijft of gesloten word (lijkt me niet nodig), het stond toevallig hoog in de lijst momenteel.
Probleem is echter dat je zou mogen verwachten dat de moderatie een beetje consequent is in dergelijke gevallen...
  woensdag 8 september 2010 @ 19:27:04 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86214726
Persoonlijk zie ik het verschil wel tussen Roemer een oen noemen (de exacte bewoordingen die gebruikt werden, blijf je me schuldig) en zeggen dat de concentratiekampen weer gepoetst kunnen worden.
Laffe huichelaar
  woensdag 8 september 2010 @ 19:27:36 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86214744
een gek, dat is ie!
Laffe huichelaar
pi_86214894
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef timmmmm het volgende:
Persoonlijk zie ik het verschil wel tussen Roemer een oen noemen (de exacte bewoordingen die gebruikt werden, blijf je me schuldig) en zeggen dat de concentratiekampen weer gepoetst kunnen worden.
Tja zoveel hoger is het niveau van dit zinnetje echt niet dan het dichtgegooide topic :+

quote:
Waarover wil die gek dan praten? Over hoe Nederland kapot gaat als zijn socialistische gelul wordt uitgevoerd?
  woensdag 8 september 2010 @ 19:38:51 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86215213
Hey, ik ben geen mod meer, misschien heb je bij lavenderr meer succes :P
Laffe huichelaar
pi_86215358
Dit geklaag is wel een beetje van het niveau maar zij doen het ook!. Dat oudere topic was op zich al vrij kansloos, maar nog een kwaliteitstopic vergeleken met die van betyar.
pi_86219146
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef Ferdo het volgende:
Dit geklaag is wel een beetje van het niveau maar zij doen het ook!. Dat oudere topic was op zich al vrij kansloos, maar nog een kwaliteitstopic vergeleken met die van betyar.
Het ene stukje bagger was wat uitgebreider dan het andere maar verder is er weinig onderscheid volgens mij...
pi_86219177
Inclusief het slotje nu op beide topics. Lijkt me een afgesloten zaak.
  donderdag 9 september 2010 @ 21:46:22 #171
295457 TomLievense
pi_86258031
Misschien wordt het tijd om een [centraal] Geert Wilders in New York, waarschijnlijk schieten die over twee dagen als paddenstoelen uit de grond. :)
pi_86258621
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef TomLievense het volgende:
Misschien wordt het tijd om een [centraal] Geert Wilders in New York, waarschijnlijk schieten die over twee dagen als paddenstoelen uit de grond. :)
Denk niet dat het zo'n grote vaart zal lopen: [Poll] 9/11 toespraak: Wat gaat Wilders doen? wordt over het algemeen wel gevonden. Die toespraak zal ook wel ter sprake komen in de bestaande topics, gezien de impact die het babbeltje op de formatie zou kunnen hebben.

Maar goed, als er tien topics komen gaan we heus wel wat snoeien, of samenvoegen. :P
pi_86542664
mooie game computertje
Verkeerd subforum :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86546516
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
mooie game computertje
Verkeerd subforum :)
Dat kun je inderdaad wel zeggen. :X

Bedankt! ;)
pi_86563863
Is dit toegestaan?

quote:
Dat zal het zijn crackhoer. Tyf nu maar weer op.
pi_86565122
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is dit toegestaan?
[..]

Wat denk je zelf?

Heb je een linkje voor me?

=
Laat maar, al gevonden, weggehaald en genote.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ferdo op 18-09-2010 11:05:20 ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:51:46 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86579218
Liefjes, ik mis jullie wel hoor.

Dit is trouwens wel feedback, positieve feedback, omdat jullie dan dus leuke collega's zijn.
Laffe huichelaar
pi_86665927
Je moet eens nokken Ferdo. Je hoeft niet elke belediging richting Wilders weg te modden. Dat het jouw held is, betekent niet dat we allemaal maar op moeten hemelen.
pi_86667609
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Je moet eens nokken Ferdo. Je hoeft niet elke belediging richting Wilders weg te modden. Dat het jouw held is, betekent niet dat we allemaal maar op moeten hemelen.
Ten eerste wordt hier naar wie dan ook niet gescholden. Ten tweede mag je dat soort onzinnige insinuaties gewoon achterwege laten. Duidelijk? Mooi! :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:20:04 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86667857
Er wordt hier naar niemand gescholden? :') Ben ik per ongeluk uitgelogd en op het donald duck forum belandt? Sinds wanneer mag je op FOK! niet schelden?
Laffe huichelaar
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:24:03 #181
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86667987
O, dat is trouwens geen kritiek op de moderatie, het weggehaalde is terecht weggehaald, ik heb het alleen over de verdediging daarvan. Het stelselmatig afzeiken van 1 persoon is echt sfeerverziekend, dus leave wilders alone. Maar zeggen dat er helemaal niet gescholden mag worden, gaat wel te ver, FOK! is een discussieforum, come on :')
Laffe huichelaar
pi_86668064
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef timmmmm het volgende:
O, dat is trouwens geen kritiek op de moderatie, het weggehaalde is terecht weggehaald, ik heb het alleen over de verdediging daarvan. Het stelselmatig afzeiken van 1 persoon is echt sfeerverziekend, dus leave wilders alone.
Als ik Wilders vervang door de PVV, mag het dan wel. De linkse partijen worden hier doorgaans ook voor alles uitgemaakt dat mooi en lelijk is. En linkse politici worden regelmatig afgeschilderd als landverraders. Maar dat is natuurlijk allemaal prima.

Was trouwens ook geen sprake van het stelselmatig afzeiken van de beste man. Ik smeet kritiek naar zijn hoofd en gebruikt een scheldwoord als bijvoegelijk naamwoord. Moet kunnen, vind ik.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 11:27:49 #183
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86668102
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Maar zeggen dat er helemaal niet gescholden mag worden, gaat wel te ver, FOK! is een discussieforum, come on :')
Sinds wanneer hoort schelden bij een discussie?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:29:16 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86668156
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef Mike het volgende:

[..]

Af en toe eens een pittige discussie hoort erbij, en daar kunnen best eens minder welbedoelde bijvoeglijke naamwoorden bij vallen.
Laffe huichelaar
pi_86668170
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef Mike het volgende:

[..]

Sterker nog, op het moment dat je gaat schelden en persoonlijk gaat worden, heb je de discussie eigenlijk al verloren. ;) Tenzij het tegen een persoon is die niet aan de discussie deelneemt, zoals Wilders of welke andere politicus ook.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:30:43 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86668209
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sterker nog, op het moment dat je gaat schelden en persoonlijk gaat worden, heb je de discussie eigenlijk al verloren. ;)
Eens. Dat is nog geen reden het weg te modden.
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 11:30:56 #187
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86668219
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:29 schreef timmmmm het volgende:

Af en toe eens een pittige discussie hoort erbij, en daar kunnen best eens minder welbedoelde bijvoeglijke naamwoorden bij vallen.
Ik denk eerder dat als iemand op het punt komt om een post met scheldwoorden te plaatsen, je beter even achter je pc weg kunt gaan. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:32:01 #188
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86668252
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat als iemand op het punt komt om een post met scheldwoorden te plaatsen, je beter even achter je pc weg kunt gaan. :+
FOK! zit vol met lieden die FOK! te serieus nemen. Als je die niet meer kan trollen, als ze dan van de PC gaan, is de lol al snel weg
Laffe huichelaar
pi_86668271
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eens. Dat is nog geen reden het weg te modden.
Ik snap nog dat iets wordt weggemod als het een erg persoonlijke aanval is jegens een user.

Maar schelden op een politicus moet toch kunnen? Helemaal als bijv. naamwoord.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:34:55 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86668346
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap nog dat iets wordt weggemod als het een erg persoonlijke aanval is jegens een user.

Maar schelden op een politicus moet toch kunnen? Helemaal als bijv. naamwoord.
niet als betreffende user er zijn levenswerk van maakt te jagen op alles wat rechts is, en zich afgelopen maanden fanatiek bezig is met het stelselmatig afbranden van die politicus. Dan is een discussie niet meer mogelijk.

En ja, Koos, dat doe je.
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 11:35:09 #191
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86668354
Ik zie persoonlijk niet in hoe schelden in welke vorm dan ook wat bijdraagt aan dit forum.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:37:46 #192
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86668469
Schelden doet geen pijn
Al vin je n 't nie fijn
Gooi maar in m'n hoed
Ik vin 't allemaal goed
Schelden doet geen pijn
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:10 #193
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86668516
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef Mike het volgende:
Ik zie persoonlijk niet in hoe schelden in welke vorm dan ook wat bijdraagt aan dit forum.
Creatief schelden is een kunst, een gave. Het heeft iets buitengewoon gereformeerds om dat niet te willen erkennen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:41:36 #194
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86668594
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

niet als betreffende user er zijn levenswerk van maakt te jagen op alles wat rechts is, en zich afgelopen maanden fanatiek bezig is met het stelselmatig afbranden van die politicus. Dan is een discussie niet meer mogelijk.

En ja, Koos, dat doe je.
Mag ik het voor Koos opnemen? Het wordt wel erg saai zonder dat soort gekruide bijdragen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:42:12 #195
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86668610
Het is van hetzelfde niveau als beweren dat het in een debat niet om de vorm maar om de inhoud gaat. Lulkoek. Beide zijn van belang. Zoals het ook af en toe noodzakelijk is om flink te ranten. Met lieve woordjes heeft nog niemand een oorlog gewonnen.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:13 #196
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86668743
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Creatief schelden is een kunst, een gave.
Veel mensen zijn alleen niet erg creatief. :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:47:55 #197
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86668835
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Veel mensen zijn alleen niet erg creatief. :P
Nu ja, dat is een tweede. Dat er veel slechte kunst wordt gemaakt, maakt de kunst an sich nog niet waardeloos.
pi_86668964
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En ja, Koos, dat doe je.
Kom op zeg, af en toe maak ik een extreem geintje over rechts. Moet kunnen, toch? En Wilders mag best uitgescholden worden. Ik verlaag me enkel tot zijn niveau. Hij scheldt immers ook alles en iedereen uiit.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:54:27 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86669061
Overigens heeft iedere politicus het recht om stelselmatig te worden afgebrand. Wat zullen we nou krijgen zeg? Het zijn geen glimlachende blonde serveerstertjes.
pi_86669476
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef Ringo het volgende:
Overigens heeft iedere politicus het recht om stelselmatig te worden afgebrand. Wat zullen we nou krijgen zeg? Het zijn geen glimlachende blonde serveerstertjes.
Prima hoor, maar dat kan dus ook in normale bewoordingen.
pi_86669495
quote:
En dat.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:15:07 #202
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86669732
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Prima hoor, maar dat kan dus ook in normale bewoordingen.
Tja, over dat principe van normaal zullen we het wel nooit eens worden. Wat is nu normaal?

Ik vind normale mensen met normale meningen en normale wensen en gedachten doorgaans strontsaai.
pi_86670871
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op zeg, af en toe maak ik een extreem geintje over rechts. Moet kunnen, toch? En Wilders mag best uitgescholden worden. Ik verlaag me enkel tot zijn niveau. Hij scheldt immers ook alles en iedereen uiit.
Af en toe?
Kom op Koos, dit kun je niet serieus menen.
Elke dag sleep je er Wilders aan zijn geblondeerde lokken bij, om maar eens een uitdrukking van jou te gebruiken.
Het zou je posts sterker maken als je dat wat minder zou doen en wat inhoudelijker je bezwaren tegen deze politicus kenbaar maakte.
pi_86670993
quote:
pi_86671105
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Af en toe?
Kom op Koos, dit kun je niet serieus menen.
Elke dag sleep je er Wilders aan zijn geblondeerde lokken bij, om maar eens een uitdrukking van jou te gebruiken.
Het zou je posts sterker maken als je dat wat minder zou doen en wat inhoudelijker je bezwaren tegen deze politicus kenbaar maakte.
Wilders' blonde kruin wil ik er inderdaad nog wel een bijslepen, dat klopt. Maar zeg nou zelf: daar vraagt hij toch eigenlijk ook om? Ik bedoel; het is gewoon een heel bizar gezicht. Waarom hoor ik jullie trouwens nooit als het zoveelste theegrapje over Cohen wordt gemaakt?
pi_86671203
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders' blonde kruin wil ik er inderdaad nog wel een bijslepen, dat klopt. Maar zeg nou zelf: daar vraagt hij toch eigenlijk ook om? Ik bedoel; het is gewoon een heel bizar gezicht. Waarom hoor ik jullie trouwens nooit als het zoveelste theegrapje over Cohen wordt gemaakt?
Die theegrapjes zijn nog flauwer dan jouw grappen over Wilders.
pi_86671309
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die theegrapjes zijn nog flauwer dan jouw grappen over Wilders.
Maar wees eerlijk: Wilders' haar is toch ook een vreemd verschijnsel?
pi_86671349
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wees eerlijk: Wilders' haar is toch ook een vreemd verschijnsel?
Ja, net als het kapsel van Donner. Maar daar maak ik me ook niet druk om. Het interesseert me niet.
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:00:58 #209
177885 JoaC
Het is patat
pi_86677025
Laat iemand lekker klagen over het haar van WIlders, zolang er maar geen aparte topics worden geopend. Om elke theegrap van Cohen (deed ik ook aan mee) te compenseren zou je elk haartje op het hoofd van Geert apart moeten noemen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:31:48 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86682797
Waarom zijn er ineens topics die an sich niets met de verkiezingen te maken hebben?
Voorbeelden:
Stel Geert Wilders wordt minister president.
Even serieus. Wie is dit in hemelsnaam ?
Links heeft een hekel aan het volk
Anti-wilders: een nieuwe religie?
Van der Laan bekritiseert islambeleid voorganger Cohen

Etc. Dat ze met politiek te maken hebben, ok.. Maar de verkiezingen?
pi_86683966
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn er ineens topics die an sich niets met de verkiezingen te maken hebben?
Voorbeelden:
Stel Geert Wilders wordt minister president.
Even serieus. Wie is dit in hemelsnaam ?
Links heeft een hekel aan het volk
Anti-wilders: een nieuwe religie?
Van der Laan bekritiseert islambeleid voorganger Cohen

Etc. Dat ze met politiek te maken hebben, ok.. Maar de verkiezingen?
Volgens mij hebben ze allemaal (een paar zijdelings) met de verkiezingen te maken.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:09:35 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86684074
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze allemaal (een paar zijdelings) met de verkiezingen te maken.
Daarom heeft Ferdo er al 2 gesloten zeker? ;)
pi_86684615
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, meer omdat dat eigenlijk gewoon koldertopics zijn.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:26:46 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86684741
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, meer omdat dat eigenlijk gewoon koldertopics zijn.
My point exactly... ;)
pi_86685317
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou dan, als er al twee (kolder)topics gesloten zijn, wat is je punt dan?
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:48:35 #216
66444 Lord_Vetinari
pi_86685593
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat het vanuit VKZ-oogpunt allemaal koldertopics zijn, misschien?
pi_86685676
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Punt is dat zij vraagtekens plaatst bij een aantal topics, jij beweert dat er een link is met VKZ maar Ferdo toch een aantal sluit omdat het volgens hem koldertopics zijn. En dat was nou juist de reden dat Whiskers die topics gesloten wilde zien.

Dat was het punt van Whiskers. Mijn punt is dat jullie op heel vreemde wijze langs elkaar heen lullen om elkaar uit de wind te houden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:52:33 #218
66444 Lord_Vetinari
pi_86685775
Er is inderdaad niks tegen om af en toe een topic te sluiten of te schoppen als de link met verkiezingen / formatie wel heeeeel erg ver te zoeken is, hoor. De tijd dat mods per lopend topic betaald kregen op Fok is toch allang voorbij? Schop die topics naar POL en hou dit forum een beetje zuiver.
pi_86685795
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
pi_86685977
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is dat zij vraagtekens plaatst bij een aantal topics, jij beweert dat er een link is met VKZ maar Ferdo toch een aantal sluit omdat het volgens hem koldertopics zijn. En dat was nou juist de reden dat Whiskers die topics gesloten wilde zien.

Dat was het punt van Whiskers. Mijn punt is dat jullie op heel vreemde wijze langs elkaar heen lullen om elkaar uit de wind te houden.
Lekker he Koos, een beetje polariseren :9~ Jammer dat deze vlieger niet opgaat O+.
pi_86686035
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vanuit jóuw oogpunt misschien, wat niet persé het oogpunt van VKZ hoeft te zijn :)
pi_86686248
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lekker he Koos, een beetje polariseren :9~ Jammer dat deze vlieger niet opgaat O+.
Het was slechts een droge constatering :) Vind dat hier verder prima gemod wordt. Jullie reageerden alleen ietwat vreemd op een normale posting van Whiskers.
pi_86686558
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was slechts een droge constatering :) Vind dat hier verder prima gemod wordt. Jullie reageerden alleen ietwat vreemd op een normale posting van Whiskers.
Nee hoor. Ik heb gewoon antwoord op haar vraag gegeven.
En Ferdo heeft de kolder-topics weggehaald, dus ik begrijp het 'vreemde' niet :?
  zondag 26 september 2010 @ 20:03:45 #224
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_86871994
Blijft dit sub-forum open tot er een nieuw kabinet is?

Ik zie persoonlijk niet zo in waarom de formatie niet besproken kan worden in POL...
pi_86876495
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:03 schreef BradleyQ het volgende:
Blijft dit sub-forum open tot er een nieuw kabinet is?

Ik zie persoonlijk niet zo in waarom de formatie niet besproken kan worden in POL...
Ja.

En ik zie persoonlijk niet zo in waarom dat niet in een apart subforum zou kunnen worden besproken. Verkiezingen en formatie horen nu eenmaal bij elkaar. :)
pi_87052996
PVV-kamerlid ONSCHULDIG!

Subjectieve TT en zie ook niet het belang van deze mening in...
PWBF
pi_87053583
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef Nielsch het volgende:
PVV-kamerlid ONSCHULDIG!

Subjectieve TT en zie ook niet het belang van deze mening in...
Subjectief? En wat dan nog? Het is geen nieuwssite, maar een forum.
pi_87059653
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Subjectief? En wat dan nog? Het is geen nieuwssite, maar een forum.
naar POL of NWS ermee....
PWBF
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:08:03 #229
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87097014
Ook salafisten scharen zich achter Wilders

Deze TT is wellicht toch niet zo goed gekozen, men heeft gelijk het oordeel al klaar.

Daarom een verzoekje: kan de TT veranderd worden in het neutralere: 'Koloniaal denken nog wijdverbreid in Nederland'?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:11:38 #230
66444 Lord_Vetinari
pi_87097145
Ah, een Lambiekje-titel. Dat zal helpen om je topic te redden, ja...
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:14:13 #231
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87097262
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ah, een Lambiekje-titel. Dat zal helpen om je topic te redden, ja...
Wat een nuttige bijdrage. Het is domweg een interessant artikel. Dat het volk hier al snel obv de onderbuik en zonder te lezen het oordeel klaar heeft, daar kan ik weinig aan doen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:15:38 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_87097309
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Sachertorte het volgende:
Ook salafisten scharen zich achter Wilders

Deze TT is wellicht toch niet zo goed gekozen, men heeft gelijk het oordeel al klaar.

Daarom een verzoekje: kan de TT veranderd worden in het neutralere: 'Koloniaal denken nog wijdverbreid in Nederland'?
TT's zijn de vrije keuze van de TS, zolang ze binnen de grenzen van beschaving blijven.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:15:49 #233
66444 Lord_Vetinari
pi_87097311
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat een nuttige bijdrage. Het is domweg een interessant artikel. Dat het volk hier al snel obv de onderbuik en zonder te lezen het oordeel klaar heeft, daar kan ik weinig aan doen.
Het gaat erom dat je eens niet zou moeten proberen een 'pakkende' titel voor je topic te verzinnen. Wat is er mis met gewoon de titel van het artikel te nemen als TT? Als je al begint te provoceren in je TT komt de discussie over je OP nooit meer van de grond.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:16:46 #234
66444 Lord_Vetinari
pi_87097342
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef remlof het volgende:

[..]

TT's zijn de vrije keuze van de TS, zolang ze binnen de grenzen van beschaving blijven.
Hallo? Sachertorte is de TS, hoor. Lijkt me dat hij dus wijziging mag vragen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:16:59 #235
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87097356
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik bén de TS>
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:19:16 #236
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87097439
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je eens niet zou moeten proberen een 'pakkende' titel voor je topic te verzinnen. Wat is er mis met gewoon de titel van het artikel te nemen als TT? Als je al begint te provoceren in je TT komt de discussie over je OP nooit meer van de grond.
Ik vond het wel een grappige titel inderdaad. Ik ging er wel vanuit dat het stuk gewoon gelezen zou worden. Dat blijkt wat tegen te vallen. Vandaar een neutral;ere titel.

'Wilders verdient meer respect dan PvdA' is inderdaad goed als titel, dank voor de feedback.

Vandaar graag het evrzoek dit 'Wilders verdient meer respect dan PvdA' als TT.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:20:14 #237
66444 Lord_Vetinari
pi_87097470
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik vond het wel een grappige titel inderdaad. Ik ging er wel vanuit dat het stuk gewoon gelezen zou worden. Dat blijkt wat tegen te vallen. Vandaar een neutral;ere titel.

'Wilders verdient meer respect dan PvdA' is inderdaad goed als titel, dank voor de feedback.

Vandaar graag het evrzoek dit 'Wilders verdient meer respect dan PvdA' als TT.
Ja, dat is natuurlijk een zeer niet-provocerende titel die de aandacht op je OP zal leggen :|W
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:23:14 #238
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87097559
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk een zeer niet-provocerende titel die de aandacht op je OP zal leggen :|W
Dat is de titel van het artikel in de Volkskrant. :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:24:30 #239
66444 Lord_Vetinari
pi_87097594
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:23 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat is de titel van het artikel in de Volkskrant. :)
Dan zal het wel een opiniestuk zijn. Maar in dat geval is idd mijn suggestie niet zo slim om die te gebruiken. Dan zou je een neutralere moeten zoeken, die toch de gist van het artikel weergeeft.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:33:15 #240
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87097856
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan zal het wel een opiniestuk zijn. Maar in dat geval is idd mijn suggestie niet zo slim om die te gebruiken. Dan zou je een neutralere moeten zoeken, die toch de gist van het artikel weergeeft.
Het is inderdaad een opiniestuk, van een behoorlijk uitgesproken moslim. Kern van wat hij zegt is dat de PvdA allochtonen als een soort kinderen ziet, die bij de hand genomen moeten worden omdat ze niet tot zelfstandig handelen in staat zijn. Hij heeft dan liever Wilders, die weliswaar mordicus tegen de islam is, maar islamieten wel als normale gelijkwaardige mensen ziet.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:37:18 #241
66444 Lord_Vetinari
pi_87097977
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het is inderdaad een opiniestuk, van een behoorlijk uitgesproken moslim. Kern van wat hij zegt is dat de PvdA allochtonen als een soort kinderen ziet, die bij de hand genomen moeten worden omdat ze niet tot zelfstandig handelen in staat zijn. Hij heeft dan liever Wilders, die weliswaar mordicus tegen de islam is, maar islamieten wel als normale gelijkwaardige mensen ziet.
Dat zal best, maar als je die TT overneemt gaat de discussie daarover, omdat, net als nu, mensen op de TT gaan reageren, zonder het artikel te lezen.

En dat laatste stukje in jouw tekst hierboven is natuurlijk sowieso niet waar. Maar die discussie hoort niet hier.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:39:45 #242
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87098046
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat zal best, maar als je die TT overneemt gaat de discussie daarover, omdat, net als nu, mensen op de TT gaan reageren, zonder het artikel te lezen.
Ja, maar wat is dus een neutrale titel die de lading wel dekt maar niet te sturend is. Niet eenvoudig, gezien je er maar weinig woorden in kwijt kan...
quote:
En dat laatste stukje in jouw tekst hierboven is natuurlijk sowieso niet waar. Maar die discussie hoort niet hier.
Dat is wat de schrijver van het artikel vindt. :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:42:21 #243
66444 Lord_Vetinari
pi_87098128
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ja, maar wat is dus een neutrale titel die de lading wel dekt maar niet te sturend is. Niet eenvoudig, gezien je er maar weinig woorden in kwijt kan...

Tja. "Moslimschrijver vindt PVV respectabel"?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:48:48 #244
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87098370
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja. "Moslimschrijver vindt PVV respectabel"?
Ik zou er wel de vergelijking met de PvdA in doen (want ik denk niet dat de schrijver de PVV heel erg respectabel vindt, wat obv deze TT snel gedacht kan worden), maar verder is dit wel bruikbaar. Dank voor het meedenken.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:56:45 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_87098708
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik zou er wel de vergelijking met de PvdA in doen
Dat komt in de Op toch wel tot uiting? Met alle respect, maar gezien jouw posthistorie op FOK denk ik dat je die vergelijking er beter buiten kunt laten als je niet wilt dat het over jou en de TT gaat.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:00:50 #246
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87098886
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat komt in de Op toch wel tot uiting? Met alle respect, maar gezien jouw posthistorie op FOK denk ik dat je die vergelijking er beter buiten kunt laten als je niet wilt dat het over jou en de TT gaat.
Wellicht heb je gelijk, ik ken mijn eigen posthistorie natuurlijk ook. Ok, hou ik jouw voorstel aan.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:44:43 #247
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87114698
AFC AJAX
pi_87116169
quote:
En dicht.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:44:57 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87134332
Het Anti-Widers populisme.

Widers moet Wilders zijn :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 15:53:44 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_87134586
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Het Anti-Wilders populisme.

Widers moet Wilders zijn :').
Dat vermoeden had ik al ;)
Done.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 2010 @ 17:30:36 #251
862 Arcee
Look closer
pi_87253092
pi_87261816
Flauw! Doe ons een topic waar we afscheid kunnen nemen van VKZ ;(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:53:14 #253
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87270947
Is het al bekend wanneer dit subforum sluit?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 01:32:17 #254
862 Arcee
Look closer
pi_87271703
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:37:28 #255
104871 remlof
Europees federalist
pi_87271758
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het al bekend wanneer dit subforum sluit?
Ik denk dat het na de bordesscene een paar weken dicht gaat :')
pi_87272949
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:37 schreef remlof het volgende:

[..]

:)
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 07:47:14 #257
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87272965
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom? Laat het gewoon open.
pi_87273216
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 07:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom? Laat het gewoon open.
Neuh de verkiezingen en het formatieproces zijn dan voorbij. daarna voegt het niet zoveel meer toe aan NWS en POL lijkt me (zeker als je kijkt hoeveel overlap er nu al is)
pi_87273473
Wat natuurlijk niet wegneemt dat VKZ weer opengaat zo gauw het kabinet weer valt.
pi_87273493
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:38 schreef Ferdo het volgende:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat VKZ weer opengaat zo gauw het kabinet weer valt.
dan heb je alleen november voor je welverdiende vakantie.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:03:26 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87273885
Oh ik snap hem, het kabinet valt in december _O-! Tjonge wat een originele grap zeg.
pi_87274936
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

dan heb je alleen november voor je welverdiende vakantie.
We zullen zien ;)
pi_87293047
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zullen zien ;)
Oh dat sowieso :P. En anders komen jullie toch gezellig helpen in POL?
pi_87293774
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh dat sowieso :P. En anders komen jullie toch gezellig helpen in POL?
Bij de elite? oO<
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 18:31:05 #265
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_87293895
In POL gaat het natuurlijk een stuk drukker worden, want al die verslaafde VKZ-ers moeten ergens heen. :P
pi_87293945
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij de elite? oO<
Vanuit de linkse elite doen we graag een stukje ontwikkelingshulp.
pi_87294328
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vanuit de linkse elite doen we graag een stukje ontwikkelingshulp.
Een stukje..mmm, hoeveel % :P
pi_87308059
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Mike het volgende:
In POL gaat het natuurlijk een stuk drukker worden, want al die verslaafde VKZ-ers moeten ergens heen. :P
Mwoah, er valt straks natuurlijk minder te bespreken. De politiek komt in betrekkelijk rustig vaarwater. Hoewel, met de PVV in de gedoogpositie kan dat ook heel anders uitpakken. Maar momenteel kunnen we eindeloos door blijven lullen. Eerst over de informatie en nu over de formatie. Dat zal straks veranderen. Is misschien wel goed, ik breng nu veel te veel tijd door op FOK! En dat terwijl ik vrijwel alleen in VKZ en POL post :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:57:43 #269
104871 remlof
Europees federalist
pi_87310829
Ik denk dat er straks nog genoeg te bespreken valt met dit marionettenkabinet aan de macht Koos :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 02:06:39 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87311548
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat er straks nog genoeg te bespreken valt met dit marionettenkabinet aan de macht Koos :')
Did somebody say denial?
pi_87539569
Ferdo, prima dat je een reactie edit, maar wees op zn minst een beetje consequent.
pi_87541684
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ferdo, prima dat je een reactie edit, maar wees op zn minst een beetje consequent.
Niet getreurd Koos, morgen of overmorgen gaat dit sub forum dicht tot de volgende verkiezingen. Snap niet dat je nog steeds de moeite neemt om te ageren!!
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_87542409
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Niet getreurd Koos, morgen of overmorgen gaat dit sub forum dicht tot de volgende verkiezingen. Snap niet dat je nog steeds de moeite neemt om te ageren!!
Goed gevonden :)
pi_87544691
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Als jij gewoon vrolijk doorgaat met bashen (waar dan natuurlijk weer op doorgegaan wordt) na het verzoek om ontopic te gaan ga ik editten.

Lijkt me redelijk consequent.
pi_87569273
Is er al iets bekend over de datum van sluiting van dit subforum en is het misschien een idee om het te sluiten ná het debat over de regeringsverklaring?
Pas daarna, na de stemming dus, gaat het kabinet echt aan de slag.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:08:41 #276
104871 remlof
Europees federalist
pi_87572839
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:38 schreef damian5700 het volgende:
Is er al iets bekend over de datum van sluiting van dit subforum en is het misschien een idee om het te sluiten ná het debat over de regeringsverklaring?
Pas daarna, na de stemming dus, gaat het kabinet echt aan de slag.
VKZ gaat vandaag dicht. Het debat over de regeringsveklaring is pas dinsdag over een week en is "reguliere" politiek, kan daarom prima in POL.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:33:46 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87573847
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
VKZ gaat vandaag dicht. Het debat over de regeringsveklaring is pas dinsdag over een week en is "reguliere" politiek, kan daarom prima in POL.
Worden lopende topics verhuisd?
-
pi_87573880
Doei allemaal. Het was leuk. :W ;(
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:55:04 #279
104871 remlof
Europees federalist
pi_87574619
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Worden lopende topics verhuisd?
Yep, as we speak.
pi_87574980
bedankt he modjes! voor het modden enzo!
PWBF
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 april 2012 @ 13:02:22 #281
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110670952
Vraag aan PVV-stemmer slotje wegens dubbel
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_110672189
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef Olga het volgende:
Vraag aan PVV-stemmer slotje wegens dubbel
En daar is inmiddels een mooi slotje op gedaan.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 13:32:44 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_110672301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef Nielsch het volgende:
bedankt he modjes! voor het modden enzo!
Met plezier gedaan :)
pi_110677461
Hoi :)
pi_110679226
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoi :)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 23 april 2012 @ 17:31:21 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_110681817
Welkom terug iedereen!
Laffe huichelaar
pi_110681858
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met plezier gedaan :)
^O^

En inderdaad, welkom terug allemaal! *O*
pi_110682100
Hoelang zullen we het volhouden tot VKZ gesloten wordt?
pi_110686786
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelang zullen we het volhouden tot VKZ gesloten wordt?
Met verkiezingen medio september een maand of 5 :P
pi_110693477
Klacht: de moderatie is rechts.
  maandag 23 april 2012 @ 21:18:21 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_110693519
quote:
4s.gif Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Klacht: de moderatie is rechts.
Nee hoor, Erik is stiekem links :P
pi_110696623
quote:
6s.gif Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, Erik is stiekem links :P
Die hebben we inderdaad ingehuurd als kastlinkse.
  maandag 23 april 2012 @ 22:29:02 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_110698179
Ga ergens anders SCen.
Laffe huichelaar
pi_110707633
Stem NIET op links!!! is gelinkt met de volgende reeks: Topicreeks: Uit de mailbox van de (F)A's en mods.

Klopt niet, lijkt me.
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:26:18 #295
165633 eriksd
The grand facade...
pi_110709475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 03:59 schreef zarGon het volgende:
Stem NIET op links!!! is gelinkt met de volgende reeks: Topicreeks: Uit de mailbox van de (F)A's en mods.

Klopt niet, lijkt me.
Aangepast.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:32:36 #296
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:41:18 #297
165633 eriksd
The grand facade...
pi_110711457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef freako het volgende:
Piratenpartij

http://forum.fok.nl/topic/1807675

mergen en vervolgens hier een centraal topic van maken?
Even een andere OP knutselen voordat het centraal wordt. Komt vanavond wel.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_110766791
Komt er ook een poll met de mogelijke kabinetsformaties?

Met als opties:
• Welke formatie hoop je dat het gaat worden?
• Welke formatie verwacht je dat het gaat worden?
• Welke formatie moet het volgens jou absoluut niet worden?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 25 april 2012 @ 14:30:48 #299
165633 eriksd
The grand facade...
pi_110767506
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Komt er ook een poll met de mogelijke kabinetsformaties?

Met als opties:
• Welke formatie hoop je dat het gaat worden?
• Welke formatie verwacht je dat het gaat worden?
• Welke formatie moet het volgens jou absoluut niet worden?
Als een user daar de kracht voor vindt, sure. Of moeten wij er een maken? :P
Bis bis bis
pi_110772634
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Als een user daar de kracht voor vindt, sure. Of moeten wij er een maken? :P
Ik weet niet waar je zo'n poll maakt :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 25 april 2012 @ 16:31:52 #301
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_110772790
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je zo'n poll maakt :')
http://poll.dezeserver.nl/ :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')