abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:54:30 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_83540225
Voor al uw vragen en opmerkingen met betrekking tot moderatie
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:44:17 #2
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_83571335
Ja, ik heb er één.

Wat betekenen al die titels als [oranjefan], [groene modorator] en [weblogger]? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen zijn het functie's?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_83573929
oranjefan kan je ergens aanvragen en de rest zijn functies.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:00:35 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_83577069
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef TomLievense het volgende:
Ja, ik heb er één.

Wat betekenen al die titels als [oranjefan], [groene modorator] en [weblogger]? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen zijn het functie's?

Oranjefan kan je aanvragen, de rest is voor 99% FOK!crew. Moderator is van het forum, weblogger van de weblog, dan heb je ook nog redactie games/sport/FrontPage(FP) of developer.
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:33:01 #5
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_83590502
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oranjefan kan je aanvragen, de rest is voor 99% FOK!crew. Moderator is van het forum, weblogger van de weblog, dan heb je ook nog redactie games/sport/FrontPage(FP) of developer.
Bedankt!
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_83706591
Voorspel hier de zetelaantallen
Mag in de TT dat de uitslagen nu berekend zijn? Dat heb ik namelijk gedaan
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83711609
Bij dezen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_83750322
Danke!
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:37:58 #9
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84010374
Mag dit forum geen subforum worden van POL in plaats van sluiten? Er zijn altijd wel verkiezingen op komst, provinciale staten in maart, gemeenteraadsverkiezingen van enkele gemeentes in november of zo, en in andere landen zijn ook altijd wel ergens verkiezingen. En dit forum is veel gezelliger en luchtiger Veel leukere discussies dan in POL.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:40:14 #10
297168 Kikopuz
I like goats
pi_84048740
Dat mods VKZ-onwaardige posts gewoon moeten verwijderen ipv door dominante gedrag te vertonen en de post te editen en nog onwaardiger maken.
pi_84048876
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Kikopuz het volgende:
Dat mods VKZ-onwaardige posts gewoon moeten verwijderen ipv door dominante gedrag te vertonen en de post te editen en nog onwaardiger maken.
Je doelt op je plaatje van Wilders met Hitler-snor en -kapsel dat je gister postte? Ja, dat editten we gewoon weg en dan maken we gewoon duidelijk dat dat soort "leuke" plaatjes ongewenst zijn, ook naar andere users toe. En dat gaat moeilijk als we die post verwijderen. Heel simpel.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_84051748
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Mag dit forum geen subforum worden van POL in plaats van sluiten? Er zijn altijd wel verkiezingen op komst, provinciale staten in maart, gemeenteraadsverkiezingen van enkele gemeentes in november of zo, en in andere landen zijn ook altijd wel ergens verkiezingen. En dit forum is veel gezelliger en luchtiger Veel leukere discussies dan in POL.
Ik weet niet of die verkiezingen zoveel publiek zouden trekken en zoveel topics zou genereren dat een apart subsubforum gerechtvaardigd zou zijn. Ook heb ik het idee dat VKZ toch wel een ander (breder) publiek trekt dan POL (en de eventuele subfora daarvan). Wat m.i. ook het verschil in sfeer verklaart.
pi_84057025
Wel jammer dat je een relevante post van mij weg sodemietert omdat de inhoud je niet aanstaat.
pi_84057115
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef du_ke het volgende:
Wel jammer dat je een relevante post van mij weg sodemietert omdat de inhoud je niet aanstaat.

Iemand voor troll uitmaken is not done, en blijft dat ook. Net als elke andere vorm van op de man spelen.
pi_84057977
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Iemand voor troll uitmaken is not done, en blijft dat ook. Net als elke andere vorm van op de man spelen.
Oh dus feitelijk gedrag mag niet meer benoemd worden?

Overigens ging dit over mijn opmerking over het kloon zijn van iemand .
pi_84058083
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh dus feitelijk gedrag mag niet meer benoemd worden?
Wat volgens jou feitelijk gedrag is.
quote:
Overigens ging dit over mijn opmerking over het kloon zijn van iemand .

En dat soort reacties zijn ook totaal niet relevant.
pi_84058378
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wat volgens jou feitelijk gedrag is.
[..]

En dat soort reacties zijn ook totaal niet relevant.
Wel degelijk, al was het maar om te duiden met wat voor types we in discussie zijn
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:07:50 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84058444
PVV terecht geen gesprekspartner meer.

Iemand die correct de geschiedenis weergeeft wegzetten als antisemiet omdat de boodschap je niet aanstaat lijkt me lichtelijk not-done.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:11:56 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84058678
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PVV terecht geen gesprekspartner meer.

Iemand die correct de geschiedenis weergeeft wegzetten als antisemiet omdat de boodschap je niet aanstaat lijkt me lichtelijk not-done.

Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
Laffe huichelaar
pi_84058830
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
Op die manier stimuleer je hem natuurlijk wel om maar vooral met trollen door te gaan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:15:46 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_84058880
quote:

[..]

Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:

Kijk als iemand een PVV 'er een fascist noemt, gewoon zonder onderbouwing, is dat een mening. Dat je die laat staan, prima. Maartena citeert letterlijk wiki over het feit dat er wel degelijk Joodse terroristen zijn geweest. Dat wordt toegegeven en ondersteund vanuit de gehele historische wereld, zelfs door die uit Israel. Om dan uitgemaakt te worden voor antisemiet is echt totaal van de pot gerukt.

Overigens: Als ik de PVV een fascistenpartij noem, onderbouw ik dat. Het is ook te onderbouwen, dus terecht dat je dat laat staan. Iemand die correct de geschiedenis weergeven laten uitmaken voor antisemiet is niet helemaal hetzelfde.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:19:01 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84059051
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:

Kijk als iemand een PVV 'er een fascist noemt, gewoon zonder onderbouwing, is dat een mening. Dat je die laat staan, prima. Maartena citeert letterlijk wiki over het feit dat er wel degelijk Joodse terroristen zijn geweest. Dat wordt toegegeven en ondersteund vanuit de gehele historische wereld, zelfs door die uit Israel. Om dan uitgemaakt te worden voor antisemiet is echt totaal van de pot gerukt.

Overigens: Als ik de PVV een fascistenpartij noem, onderbouw ik dat. Het is ook te onderbouwen, dus terecht dat je dat laat staan. Iemand die correct de geschiedenis weergeven laten uitmaken voor antisemiet is niet helemaal hetzelfde.

Een domme, domme mening blijft een mening. Al moet ik inderdaad toegeven dat de betreffende user me vaker negatief opvalt.

Ik ben er ook een weekje uit geweest, dus ik zal Ferdo's mening even afwachten.
Laffe huichelaar
pi_84059178
quote:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:21:09 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_84059180
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een domme, domme mening blijft een mening. Al moet ik inderdaad toegeven dat de betreffende user me vaker negatief opvalt.

Ik ben er ook een weekje uit geweest, dus ik zal Ferdo's mening even afwachten.
Hallo? Contact? Iemand wordt uitgemaakt voor antisemiet voor het correct weergeven van vaststaande, gecontroleerde en bewezen feiten. Er lijkt me geen Commissie van Wijze Mannen voor nodig om dat even te editten, hoor.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:38:03 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84060122
quote:
Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.

Maar goed, vrije meningsuiting kent weinig grenzen op FOK! natuurlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_84060236
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.

En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:41:58 #27
66444 Lord_Vetinari
pi_84060330
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.
Heer Gilette baseert zijn mening echter niet op uitlatingen van maartena, maar op bewezen historische feiten, die toevallig door maartena worden weergegeven. Als je dat accepteert, accepteer je dat in feite elke historicus die over deze periode schrijft en aangeeft dat er Joodse terroristen waren, een antisemiet is.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:44:02 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84060440
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Ferdo het volgende:
Doch moet ik het wel weer eens zijn met LV, dat mij een "Jodenhater" noemen als ik wat historische feiten opnoem.....toch wel weer iets teveel van het goede is natuurlijk.

Die user valt me trouwens wel vaker op met redelijk hatelijke opmerkingen jegens moslims trouwens. Maar dat terzijde.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:44:53 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84060488
quote:

[..]

Evenals jij mag zeggen dat hij xenofoob is, mag hij zeggen dat iemand antisemiet is.
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heer Gilette baseert zijn mening echter niet op uitlatingen van maartena, maar op bewezen historische feiten, die toevallig door maartena worden weergegeven. Als je dat accepteert, accepteer je dat in feite elke historicus die over deze periode schrijft en aangeeft dat er Joodse terroristen waren, een antisemiet is.

Nee, dan accepteer ik dat hij dat denkt.
Laffe huichelaar
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:45:37 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_84060533
Zucht

Jullie worden gegeseld als je een keer toegeeft dat je ernaast zit, of zo?
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:51:26 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84060836
Nou goed, het schept in ieder geval wat meer duidelijkheid in het FOK! beleid, dat is natuurlijk ook wat.
-
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:53:22 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_84060951
Geeft wel de vrijheid om eindelijk PVV'ers te benoemen voor wat ze werkelijk zijn
pi_84061384
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geeft wel de vrijheid om eindelijk PVV'ers te benoemen voor wat ze werkelijk zijn
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten. Dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:02:39 #34
66444 Lord_Vetinari
pi_84061430
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten.

Overigens is de letterlijke tekst die tegen maartena gebruikt wordt: JIJ komt antisemitisch over. Er staat niet: Ik vind JOUW MENING antisemitisch. Je mag users dus benoemen. Kijk maar in het topic, en in dit topic. Jullie vinden het goed.
pi_84061731
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Overigens is de letterlijke tekst die tegen maartena gebruikt wordt: JIJ komt antisemitisch over. Er staat niet: Ik vind JOUW MENING antisemitisch. Je mag users dus benoemen. Kijk maar in het topic, en in dit topic. Jullie vinden het goed.
Nog altijd is dat niet hetzelfde als iemand expliciet een antisemiet noemen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:33:34 #36
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84062952
quote:

[..]

de heer Gilette_M5
Psst het is Gillette_M5. Dus 2x L en 2x T. Zo moeilijk is dat toch niet? Over feiten gesproken.

http://www.gillette.com/nl-NL/ Als voorbeeld.

Scheer je weg!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:41:47 #37
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84063344
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Psst het is Gillette_M5. Dus 2x L en 2x T. Zo moeilijk is dat toch niet? Over feiten gesproken.

http://www.gillette.com/nl-NL/ Als voorbeeld.

Sterke verdediging!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:43:43 #38
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84063448
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Sterke verdediging!
Alsof ik me aangesproken voel om me te gaan mengen in wijvengezeik van 2 users die menen hier hun gram te moeten halen omdat ze niet tegen mijn verdediging kunnen inderdaad. Kom zeg

Genoeg gezegd, ik heb hier in dit topic even niets te zoeken. Doei.
Scheer je weg!
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:07:54 #39
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84071004
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Ferdo het volgende:
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten. Dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
Wel zou je de vraag kunnen stellen dat als de holocaust niet ontkent mag worden, mag de geschiedenis van het joodse volk van voor 1948 wel ontkent worden? Het enige wat ik neer gezet heb is een stukje letterlijke geschiedenis, wat dan bestempeld werd als Jodenhaat.

Het blijft een "thin red line" natuurlijk, dat wel.

Moeilijk.
-
pi_84071146
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nog altijd is dat niet hetzelfde als iemand expliciet een antisemiet noemen.
Je bent jezelf nu wel heel erg in vreemde bochten aan het wringen
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:10:41 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84071178
/SC

Klaar nu, FB gegeven, niet nodig er nog een nachtje over te bitchen. Als ik ergens geen zin in heb is het wel morgenochtend een pagina modder teruglezen.
Laffe huichelaar
pi_84198441
Waarom mag ik de PVV geen enge club noemen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 juli 2010 @ 14:39:15 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84198490
Mensen een kankergezwel noemen, dat mag je niet.
Laffe huichelaar
  zondag 18 juli 2010 @ 17:23:50 #44
66444 Lord_Vetinari
pi_84203408
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef timmmmm het volgende:
Mensen een kankergezwel noemen, dat mag je niet.
Mensen een antisemiet noemen mag wel, anders. Wat is het verschil?
  zondag 18 juli 2010 @ 17:26:12 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84203495
Zeg, L_V, weet je wat een goed idee zou zijn? Als jij je eens niet overal mee bemoeid in FB. Dit heeft niets met jou te maken.
Laffe huichelaar
pi_84209360
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, L_V, weet je wat een goed idee zou zijn? Als jij je eens niet overal mee bemoeid in FB. Dit heeft niets met jou te maken.
Bemoeit
  zondag 18 juli 2010 @ 20:38:19 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_84209387
Laffe huichelaar
  zondag 18 juli 2010 @ 20:40:44 #48
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84209494
Tja, mods gaan wijzen op taalfouten. Je maakt er indruk mee.
Scheer je weg!
pi_84209628
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
Tja, mods gaan wijzen op taalfouten. Je maakt er indruk mee.
Het is mijn bedoeling om indruk te maken? Op een fucking forum? Op mensen die ik niet eens ken? Tuurlijk, scheermes.
  zondag 18 juli 2010 @ 20:45:40 #50
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84209707
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is mijn bedoeling om indruk te maken? Op een fucking forum? Op mensen die ik niet eens ken? Tuurlijk, scheermes.
In de zin van: U maakt zich er niet geliefd mee. Meer als attentie bedoeld. Tenslotte zie ik (hoe maf het in jouw oren ook mag klinken) je niet graag verdwijnen van fok. Tegengas houdt het forum in leven.
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')