En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.
Maar goed, vrije meningsuiting kent weinig grenzen op FOK! natuurlijk.
Heer Gilette baseert zijn mening echter niet op uitlatingen van maartena, maar op bewezen historische feiten, die toevallig door maartena worden weergegeven. Als je dat accepteert, accepteer je dat in feite elke historicus die over deze periode schrijft en aangeeft dat er Joodse terroristen waren, een antisemiet is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.
Doch moet ik het wel weer eens zijn met LV, dat mij een "Jodenhater" noemen als ik wat historische feiten opnoem.....toch wel weer iets teveel van het goede is natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Ferdo het volgende:
En Gilette_M5 heeft net zoveel recht op die mening als jij op de mening dat zijn reacties lichtelijk xenofobisch overkomen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.
Maar goed, vrije meningsuiting kent weinig grenzen op FOK! natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heer Gilette baseert zijn mening echter niet op uitlatingen van maartena, maar op bewezen historische feiten, die toevallig door maartena worden weergegeven. Als je dat accepteert, accepteer je dat in feite elke historicus die over deze periode schrijft en aangeeft dat er Joodse terroristen waren, een antisemiet is.
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten. Dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geeft wel de vrijheid om eindelijk PVV'ers te benoemen voor wat ze werkelijk zijn
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten.
Nog altijd is dat niet hetzelfde als iemand expliciet een antisemiet noemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Overigens is de letterlijke tekst die tegen maartena gebruikt wordt: JIJ komt antisemitisch over. Er staat niet: Ik vind JOUW MENING antisemitisch. Je mag users dus benoemen. Kijk maar in het topic, en in dit topic. Jullie vinden het goed.
Psst het is Gillette_M5. Dus 2x L en 2x T. Zo moeilijk is dat toch niet? Over feiten gesproken.quote:
Sterke verdediging!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Psst het is Gillette_M5. Dus 2x L en 2x T. Zo moeilijk is dat toch niet? Over feiten gesproken.
http://www.gillette.com/nl-NL/ Als voorbeeld.
Alsof ik me aangesproken voel om me te gaan mengen in wijvengezeik van 2 users die menen hier hun gram te moeten halen omdat ze niet tegen mijn verdediging kunnen inderdaad. Kom zegquote:
Wel zou je de vraag kunnen stellen dat als de holocaust niet ontkent mag worden, mag de geschiedenis van het joodse volk van voor 1948 wel ontkent worden? Het enige wat ik neer gezet heb is een stukje letterlijke geschiedenis, wat dan bestempeld werd als Jodenhaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Ferdo het volgende:
De meningen van users antisemitisch/extreem-rechts is toch even iets anders dan users zelf voor antisemiet/rechts-extremist verslijten. Dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
Je bent jezelf nu wel heel erg in vreemde bochten aan het wringenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog altijd is dat niet hetzelfde als iemand expliciet een antisemiet noemen.
Mensen een antisemiet noemen mag wel, anders. Wat is het verschil?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef timmmmm het volgende:
Mensen een kankergezwel noemen, dat mag je niet.
Bemoeitquote:Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, L_V, weet je wat een goed idee zou zijn? Als jij je eens niet overal mee bemoeid in FB. Dit heeft niets met jou te maken.
Het is mijn bedoeling om indruk te maken? Op een fucking forum? Op mensen die ik niet eens ken? Tuurlijk, scheermes.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
Tja, mods gaan wijzen op taalfouten. Je maakt er indruk mee.
In de zin van: U maakt zich er niet geliefd mee. Meer als attentie bedoeld. Tenslotte zie ik (hoe maf het in jouw oren ook mag klinken) je niet graag verdwijnen van fok. Tegengas houdt het forum in leven.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is mijn bedoeling om indruk te maken? Op een fucking forum? Op mensen die ik niet eens ken? Tuurlijk, scheermes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |