quote:Koningin wil advies Tjeenk Willink
` Koningin Beatrix wil zo snel mogelijk
een advies over de politieke situatie
van Herman Tjeenk Willink,vicepresident
van de Raad van State.Tjeenk Willink
denkt enkele dagen nodig te hebben om
te bepalen welke stappen nodig zijn.
VVD,CDA en PVV hadden aangegeven dat ze
het liefst opnieuw onder leiding van
informateur Opstelten over een rechts
kabinet wilden onderhandelen.
VVD-leider Rutte heeft afgelopen avond
drie uur met de koningin gesproken.Na
afloop zei hij dat er een tussenronde
nodig is om een nieuwe informateur aan
te wijzen.Rutte denkt nog steeds dat er
uiteindelijk een rechts kabinet komt.
Zeggen politici in de kamer wel altijd wat ze denken?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik tamelijk verbijsterd over hoe mensen uitspraken van Rutte in het journaal tegen mij durven te gebruiken. Alsof politici in het journaal altijd precies zouden vertellen wat ze denken.
Alsof je tegen een betonnen muur oploopt..quote:Op woensdag 8 september 2010 00:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men later gaat afrekenen.
Zoals al diverse malen gezegd, is er in de TK niets besloten en kan Beatrix niks met het debat dat er in de TK is gehouden.
Nee, ik ga maar naar bedquote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsof je tegen een betonnen muur oploopt..
Zal ik 112 nu bellen???![]()
Goed plan.. Wekker gaat weer vroeg..quote:
Ja ja... Alsof een kabinet zich ook maar iets aantrekt van de privé mening van Trix...quote:Op woensdag 8 september 2010 00:30 schreef HiZ het volgende:
Tja, en dan zit er straks een kabinet dat zich tegengewerkt voelt door Beatrix omdat de zich gepasseerd voelde.En die gaan dan niks doen
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:30 schreef HiZ het volgende:
Tja, en dan zit er straks een kabinet dat zich tegengewerkt voelt door Beatrix omdat die zich gepasseerd voelde.En die gaan dan niks doen
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ja... Alsof een kabinet zich ook maar iets aantrekt van de privé mening van Trix...
Daarbij is het nog geenzins zeker welk kabinet er gaat komen.
Met het aanstellen van Willink absoluut niet meerquote:Op woensdag 8 september 2010 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]nee.. het is alleen maar bijna zeker geworden.
Je vergeet een aantal dingen:quote:Op woensdag 8 september 2010 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]nee.. het is alleen maar bijna zeker geworden.
Ik spreek je volgende week wel weer.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:33 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Met het aanstellen van Willink absoluut niet meer
Dan heb je verkeerde verwachtingen.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:33 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Met het aanstellen van Willink absoluut niet meer
Die is vast gebaseerd op:quote:
Fixedquote:Op woensdag 8 september 2010 00:38 schreef -jos- het volgende:
Het is een unieke situatie in ieder geval. Erg leuk om te observeren welke krachten er opeens boven komen drijven. Wat in ieder geval zeker is is dat Beatrix geen voorstander is van een dit rechts kabinet
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Die is vast gebaseerd op:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:38 schreef -jos- het volgende:
Het is een unieke situatie in ieder geval. Erg leuk om te observeren welke krachten er opeens boven komen drijven. Wat in ieder geval zeker is is dat Beatrix geen voorstander is van een rechts kabinet
Want? Anders zou ze direct Opstelten hebben teruggevraagd?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:38 schreef -jos- het volgende:
Het is een unieke situatie in ieder geval. Erg leuk om te observeren welke krachten er opeens boven komen drijven. Wat in ieder geval zeker is is dat Beatrix geen voorstander is van een rechts kabinet
Of Rutte hebben aangesteld als formateurquote:Op woensdag 8 september 2010 00:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Want? Anders zou ze direct Opstelten hebben teruggevraagd?
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:31 schreef remlof het volgende:
Iedereen weet dat dit beoogde kabinet niet lang gaat zitten, of er nooit komt uiteindelijk.
Google eens op Wilders + Beatrixquote:Op woensdag 8 september 2010 00:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Want? Anders zou ze direct Opstelten hebben teruggevraagd?
Dat vermoeden heb ik ook, maar ik denk eerder dat ze boos is dat ze gepasseerd wordt.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:38 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |