13:00 uur: Verhagen en z'n fractie zijn inmiddels ook voor verder praten.quote:WILDERS WIL VERDER ONDERHANDELEN...
` PVV-leider Wilders wil de gesprekken
die vrijdag zijn afgebroken hervatten.
VVD en CDA onderhandelden onder leiding
van informateur Opstelten over een
kabinet met gedoogsteun van de partij
van Wilders.
Niet huilen, dit is democratiequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Maraca het volgende:
Ik hoop dat die ijskoude rilling over mijn rug snel weggaat
Er is er een weg he. 2 zitten er nog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef SeLang het volgende:
Ik had het wel gedacht. Even de dissidenten bij het CDA eruit manoeuvreren en dan een regeeraccoord sluiten.
Mooi schaakspel is het toch.
14:05 uur: LIVE: TK-Debat met Opstelten over de mislukte formatie (7-09 14:05)quote:
Democratie is geloof ik ook dat kamerleden zonder last of ruggespraak een oordeel mogen geven. Klink is al weggewerkt en voor Koppejan en Ferrier hebben ze nog een weekje de tijd om ze genoeg onder druk te zetten.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Maraca het volgende:
Ik hoop dat die ijskoude rilling over mijn rug snel weggaat
QFT.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, dit is nou die achterkamertjespolitiek waar Wilders zo tegen is.
Vooralsnog heeft de Koningin geen opdracht gegeven en Wilders zijn advies was dat Rutte een proeve moest schrijven. Dat we uiteindelijk weer hier uitkomen, oke, maar niet te hard van stapel lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk is dat hele debat nu niet eens meer nodig. Nou ja, boeiend wordt het vast nog wel.
Ja, je zin doordrukken en afvalligen eruit werken, dat is echt democratie.quote:
Inderdaad, er is een klein voorbehoud, maar het moet wel raar lopen willen ze de rechtse draad nu niet gewoon weer oppakken waar ze 'm vrijdag even hebben neergelegd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:52 schreef Toad het volgende:
Vooralsnog heeft de Koningin geen opdracht gegeven en Wilders zijn advies was dat Rutte een proeve moest schrijven. Dat we uiteindelijk weer hier uitkomen, oke, maar niet te hard van stapel lopen.
Dat zeg ik, democratiequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, dit is nou die achterkamertjespolitiek waar Wilders zo tegen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |