Het is helemaal geen aantrekkelijk uitzicht. En je kunt je idd afvragen hoeveel zin het nog heeft wanneer de meerderheid in de Tweede Kamer onder druk staat, en deze sowieso al niet in de Eerste Kamer aanwezig is.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef Kingstown het volgende:
Stel dat de onderhandelingen doorgaan....in hoeverre heeft het voor VVD/PVV nog zin om te onderhandelen met een partij waarvan je weet dat er vroeg of laat toch weer gelazer komt? Met slechts 76 zetels is het dan sowieso gedoemd te mislukken.
De PVV heeft het CDA hard nodig, anders kunnen ze niet regeren, maar de VVD kan alle kanten nog op en om met een zeer instabiele partij aan een regering te beginnen moet toch ook voor hun niet erg aanlokkelijk zijn.
Het wachten is tot die enge Van der Staaij weer aanbiedt om gedoogsteun te verlenen. Als de VVD, PVV en het CDA daarmee instemmen is de hilariteit compleet.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef Kingstown het volgende:
Stel dat de onderhandelingen doorgaan....in hoeverre heeft het voor VVD/PVV nog zin om te onderhandelen met een partij waarvan je weet dat er vroeg of laat toch weer gelazer komt? Met slechts 76 zetels is het dan sowieso gedoemd te mislukken.
De PVV heeft het CDA hard nodig, anders kunnen ze niet regeren, maar de VVD kan alle kanten nog op en om met een zeer instabiele partij aan een regering te beginnen moet toch ook voor hun niet erg aanlokkelijk zijn.
Ik denk niet dat men gedoogsteun van de SGP serieus mee zal laten wegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wachten is tot die enge Van der Staaij weer aanbiedt om gedoogsteun te verlenen. Als de VVD, PVV en het CDA daarmee instemmen is de hilariteit compleet.
Lijkt mij ook ja. Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat de SGP grondwets beknibbelende regeringen zal gedogen.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wachten is tot die enge Van der Staaij weer aanbiedt om gedoogsteun te verlenen. Als de VVD, PVV en het CDA daarmee instemmen is de hilariteit compleet.
Dan ken jij de SGP niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat de SGP grondwets beknibbelende regeringen zal gedogen.
Het CDA wordt gezuiverd, zoals we dat kennen in dictatoriale regimes.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
Nou, ik ben benieuwd.. zit nu op mijn werk en wil graag up to date gehouden worden
Dat klopt, en dat wil ik graag zo houdenquote:
Bang voor hun baantjequote:Op woensdag 1 september 2010 16:48 schreef Jojoke het volgende:
Nog even de druk een beetje opvoeren bij Klink en co. Alle CDA gedeputeerden willen dat de onderhandelingen doorgaan.
Ja, het lijkt er inderdaad op, het gaat beginnenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef Kingstown het volgende:
Het CDA wordt gezuiverd, zoals we dat kennen in dictatoriale regimes.
(Bron: Twitter: XandervdWulp)quote:CDA-Kamerlid Kathleen Ferrier zojuist in bewindslieden-auto opgehaald en naar onbekende plek gebracht.
De arme vrouw. Eerst onbekend kamerlid en nu wordt ze afgevoerd naar een cel waar ze door Verhagen apart wordt genomen. Bibber...quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er inderdaad op, het gaat beginnen![]()
[..]
(Bron: Twitter: XandervdWulp)
Afgevoerd, Verhagen kan niets met mensen die het niet met hem eens zijn??? Ja, ja ik weet dat ik hier nu een overtrokken reactie geef maar Verhagen is werkelijk iemand die ik nog niet zou vertrouwen met een dubbeltje!!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Jud1th het volgende:
[..]
[..]
Nou, zo erg zal het wel niet zijn. Maar mocht ik er naast zitten, dan wordt het tijd om in het emigratie-draadje te gaan lopen postenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:15 schreef xandra47 het volgende:
Afgevoerd, Verhagen kan niets met mensen die het niet met hem eens zijn???
Er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
Die analist bij Een Vandaag ziet het allemaal erg somber en stelt dat het CDA helemaal aan diggelen ligt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Jud1th het volgende:
[..]
[..]
Principes die wel rijkelijk laat en pas na het regelen van een nieuw baantje ineens te voorschijn komen, zie Schinkelshoekquote:Op woensdag 1 september 2010 18:28 schreef Vandaag... het volgende:
Ik was eerlijk gezegd al verbaasd dat er überhaupt nog mensen met principes in het CDA zittten.
Schinkelshoek had vanaf het begin al aangegeven dat hij niets zag in samenwerking met de PVV.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Principes die wel rijkelijk laat en pas na het regelen van een nieuw baantje ineens te voorschijn komen, zie Schinkelshoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |