Debat met Opstelten over de mislukte formatie - vanaf 14.05 uurquote:KABINETSFORMATIE: Tweede Kamer debatteert dinsdag vanaf 14.05 uur over de kabinets#formatie. Morgen live te zien op politiek24.nl
quote:14.00 - ca.17.25 uur KAMERDEBAT
De Tweede Kamer debatteert over het mislukken van de formatie afgelopen vrijdag.
Informateur Opstelten liet toen weten dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV er nu niet inzit.
Dit debat is live te volgen,ook op www.politiek24.nl
Nou, dat zal hem leren!quote:
Mwa, het is mijn type ook niet echt, maar vind de redenen waarop hij het vertrouwen in de CDA heeft opgezegd wel redelijk legitiem.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mwa, het is mijn type ook niet echt, maar vind de redenen waarop hij het vertrouwen in de CDA heeft opgezegd wel redelijk legitiem.
En ze willen zich natuurlijk allemaal op Opstelten afreagerenquote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef damian5700 het volgende:
Nee, Pechtold wil zich graag profileren.
Dat moet hij dan maar gewoon negeren.quote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ze willen zich natuurlijk allemaal op Opstelten afreageren
Pechtold zeker. En hij wil op 'ceremoniële wijze' een voldongen en definitieve streep onder de rechtse variant trekken.quote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ze willen zich natuurlijk allemaal op Opstelten afreageren
Wat jammer dat hij zichzelf geen kans geeft om te rehabiliteren.quote:Op maandag 6 september 2010 15:42 schreef Arcee het volgende:
Ab Klink stapt uit de Tweede Kamer
Klink zal dus niet bij het debat aanwezig zijn, denk ik zo.
Hilarisch!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef eriksd het volgende:
Toch maar even kijken. Geert achter de spreekstoel is altijd leuk.
Niet stalken aub.quote:
Ik stalk je niet, ik kijk naar iedere nieuwe post (aangezien het héél druk is).. Niet zo arro he?quote:
quote:
Dat klopt, maar misschien was er dan nog kans om de formatie te repareren.quote:Op maandag 6 september 2010 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Als hij wel aanwezig zou zijn, zou hij alleenmaar de boel gaan demotiveren.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien was er dan nog kans om de formatie te repareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |