Bronquote:PVV-Kamerlid Marcial Hernandez zou een kopstoot hebben gegeven na een politieke discussie. Ook zou hij de vriendin van het slachtoffer hebben beledigd. Dat meldt de Telegraaf vandaag.
Het 30-jarige slachtoffer en zijn vriendin (28) spraken woensdagavond in het Haagse café Berger met een aantal PVV'ers. "Gaandeweg het gesprek ontstond er een felle persoonlijke discussie", zegt de vader van het slachtoffer, die namens zijn zoon spreekt.
"De sfeer was absoluut niet vijandig," aldus de vader. "Tot een van de PVV-leden opeens persoonlijk werd en iets riep naar mijn zoons vriendin. Wat er werd geroepen, laat ik in het midden, maar het kon niet door de beugel. Mijn zoon vroeg 'moet dat nou' , waarop de PVV-er hem een kopstoot gaf."
Het slachtoffer heeft aangifte gedaan van mishandeling.
assumption is the mother of all fuckupsquote:niemand geeft een kopstoot om de vraag 'moet dat nou'
'Moet dat nou'. Niemand geeft daarvoor een kopstoot. Dit zaakje stinkt een uur in de wind.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef Basp1 het volgende:
Over welke stukken heb je het nu waaruit blijkt dat het niet zo zou zijn? Ik kan dit niet uit dit artikel halen.
Neen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
Jij zit toch niet bij de recherche zeker?
Ben je nou al zo diep gezonken dat je bij de neo-fascisten van de PVV in de reet kruipt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bron
Omdat dit van belang is bij de kabinetsvorming past dit in VKZ.
Uit de stukken in bold blijkt dat de vader een lulverhaal ophangt, niemand geeft een kopstoot om de vraag 'moet dat nou'. Marcial Hernandez is (dus) onschuldig. Het zou me niet verbazen als zoonlief lid van de PvdA blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
'Moet dat nou'. Niemand geeft daarvoor een kopstoot. Dit zaakje stinkt een uur in de wind.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Flurry het volgende:
[..]
assumption is the mother of all fuckups
Ik verdedig een onschuldig burger tegen de machinaties van de PvdA.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je nou al zo diep gezonken dat je bij de neo-fascisten van de PVV in de reet kruipt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
Jij zit toch niet bij de recherche zeker?
Op de een of andere manier had ik jou toch wel iets slimmer ingeschat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Sachertorte het volgende:
'Moet dat nou'. Niemand geeft daarvoor een kopstoot. Dit zaakje stinkt een uur in de wind.
Zelfs als die zoon zei "Moet dat nou, kankerlijer" en die vader verzwijgt dat laatste, dan nog is die PVV-flippo fouter dan fout.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er zijn hier in Nederland mensen doodgeschopt om de vraag 'moet dat nou'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:20 schreef Sachertorte het volgende:
niemand geeft een kopstoot om de vraag 'moet dat nou'.
Ze moeten het natuurlijk nog spinnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef damian5700 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een verklaring, die Agema had belooft.
Zij was er ook bij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef damian5700 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een verklaring, die Agema had beloofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |