Want nu VVD-kiezers dit te horen krijgen zijn ze woedend en stappen ze over naar de SP?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
Nee, die 18 mld in combinatie met het niet tornen aan de HRA en geen rekeningrijden.
Hier gaat de VVD zo'n spijt van krijgen
Het Gooi is zo mooi.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef ethiraseth het volgende:
Oh tuurlijk, de HRA. Stel je voor dat daar eens aan wordt gezeten in een tijd waarin 30 miljard bezuinigd moet worden. Nee, de villa's van de VVD-stemmers moeten wel veilig blijven.
Dat komt op mij inderdaad absurd over. Ik plak een zwarte piet op Rutte's piketpaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef ethiraseth het volgende:
Oh tuurlijk, de HRA. Stel je voor dat daar eens aan wordt gezeten in een tijd waarin 30 miljard bezuinigd moet worden. Nee, de villa's van de VVD-stemmers moeten wel veilig blijven.
Mail dat even aan Rutte.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Hardrebel het volgende:
woningen boven de 350000 bijv geen huphotheek
Ik ben voor een inkomensafhankelijke toeslag. Is gewoon het eerlijkst.
Wat een gelul. Dat wordt voor een starter op de woningsmarkt verdomd lang sparen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
Sowieso hypotheken en andere vormen van consumptieve leningen afschaffen. Komen alleen maar problemen van. Eerst sparen, dan kopen.
Nouja, dat nu ook weer niet. Dan kan 95% van alle mensen nooit een woning kopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
Sowieso hypotheken en andere vormen van consumptieve leningen afschaffen. Komen alleen maar problemen van. Eerst sparen, dan kopen.
Nu.nlquote:Volgens de VVD-leider moet er nu gekeken worden naar een middenkabinet met VVD, PvdA en CDA.
Want alle VVD-stemmers hebben villa's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:02 schreef Wokkel het volgende:
Nu.nl
Rutte denkt dus dat Cohen zonder de rechte schouders van Pechtold en Halsema een stuk flexibeler wordt?
Nee gekkie, niet allemaal 90 tot 95% wonen in kapitale huisjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want alle VVD-stemmers hebben villa's.
Hoezo Nederland verdeeld?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef Socios het volgende:
Een paar blauwe plekjes op de kaart en je bent al de grootste partij.
Als ze het niet doen krijgen nog meer mensen/generaties nog grotere problemenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Als ze aan de HRA komen dan krijgen heel veel mensen problemen
Niet waar, ze willen de hypotheekrente BEPERKEN! Jij lult net als Rutte. Jan Modaal lijdt er niks mee. Rijkman Groenink daar in tegen wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Ga jij even de kosten betalen voor mij door die beperkingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet waar, ze willen de hypotheekrente BEPERKEN! Jij lult net als Rutte. Jan Modaal lijdt er niks mee. Rijkman Groenink daar in tegen wel.
Dus? Nu krijgt mijn generatie ( < 30 jaar) grote problemen omdat de huizenprijzen alleen maar meer en meer worden opgeblazen. Ik kan voor mijn 40e echt geen huis meer veroorloven met de huidige prijzen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Eigen boontjes doppen. Als jij zo dom was om een huis te kopen die je alleen dankzij de hRA kan betalen verdien je het te bloeden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ga jij even de kosten betalen voor mij door die beperking?
Leer ons de PvdA kennen. Dan wordt het bedrag steeds lager. Neenee, daar trappen we niet in.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet waar, ze willen de hypotheekrente BEPERKEN! Jij lult net als Rutte. Jan Modaal lijdt er niks mee. Rijkman Groenink daar in tegen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |