abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86051921
Geert Wilders heeft, zoals jullie allemaal wel weten, medestanders en tegenstanders. Ik heb zelf niet op hem gestemd, maar van mij mag hij zeker wel wat te zeggen hebben over de toekomst van ons land en dat maakt mij dus een medestander van deze man.

Tegenstanders roepen om het hardst dat mensen die pro-Wilders zijn, allemaal helemaal mesjogge zijn. Ze roepen dat de hele wereld die man uitkotst en daarmee worden 'wij' dus voor gek verklaard.

Doet me denken aan reli-relschoppers. Die doen ook alsof hun geloof het enige is dat goed is en de ongelovigen zullen branden in de (door hunzelf verzonnen) hel.

Ik roep toch ook niet dat mensen die niet achter Wilders staan helemaal gek geworden zijn? Zoals ik ook christenen in hun waan ehh... waarde laat?

Is anti-wilders zijn de nieuwe religie geworden ofzo?

ik ben niet laag-opgeleid en ook zeker geen Tokkie, mag ik nu ook mijn mening hebben alsjeblieft?
pi_86051972
Je generaliseert zelf ook, door te stellen dat tegenstanders massaal beweren dat Wilders-stemmers niet sporen. Kiezers zijn gewoon beïnvloedbaar en verdiepen zich ook lang niet allemaal goed (genoeg) in politiek. Ze kiezen daarom sneller voor de populistische praatjes van Wilders, want ze hebben niet in de gaten dat de oplossingen van Wilders onhaalbaar en onuitvoerbaar zijn.
pi_86052052
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:32 schreef Boldface het volgende:
Je generaliseert zelf ook, door te stellen dat tegenstanders massaal beweren dat Wilders-stemmers niet
Nou ja je noemde mij en een deel van de mensheid in een ander topic net nog verrot. Need I say more?
pi_86052057
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:42 schreef krootje het volgende:
Nou ja je noemde mij en een deel van de mensheid in een ander topic net nog verrot. Need I say more?
:? Wil je me even aanwijzen waar ik dat heb gedaan?
pi_86052124
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:43 schreef Boldface het volgende:

[..]

:? Wil je me even aanwijzen waar ik dat heb gedaan?
hier

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:36 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Is er iemand die zo'n asociaal figuur die miljoenen mensen over 1 kam scheert wél een fijne vent vindt dan? Dan zal toch niet? Lijkt me godsonmogelijk, of een deel van de mensheid moet verrot aan het raken zijn.

Het is in jouw geval 'vindt' trouwens.
pi_86052136
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:51 schreef krootje het volgende:

[..]

hier
[..]

Aha! WilburQuant en Boldface zijn klonen van elkaar.
pi_86052159
Huilie
  zaterdag 4 september 2010 @ 04:02:54 #8
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86052194
Probleem is dat ik dus enkele PVV-stemmers persoonlijk ken. En nee die sporen niet, want ze begrijpen totaal niet op wie ze stemmen.

Nogmaals als je Diederick-Jan heet en je stemt rechts, ben je een eckte baas en heb ik alle begrip dat je je geld niet wilt delen. Het is niet sociaal, maar wel logisch.

Als je Henk heet (soberzo mensen die Henk heten :') ), je woont in een kansenwijk, je bent werkeloos vanwege een reorganisatie, momenteel werkzoekend in de WW en je inkomen is 1200 euro per maand en omdat je daarvan nauwelijks kan rondkomen heb je een wietplantage om wat bij te verdienen, zodat je lekker in de zomermaanden met je buren in de tuin kan barbequeen onder het genot van een fris glas Schultenbrau en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd. 8)7

Een rechts kabinet, waar je voor stemt als je PVV stemt, gaat namelijk dan jouw miserabele leven, nog miserabeler maken. Als jij je wijs laat maken door de Telegraaf, SBS en Geenstijl dat de linkse 'elite' (terwijl het juist exact omgekeerd is, het is rechts die de elite bedient, links is er historisch gezien voor de arbeider al decennia lang) het op jouw voorzien heeft en het links is die al die Mocro's en Turken heeft binnengehaald (terwijl links nog bijna nooit aan de macht is geweest en juist rechtse partijen graag goedkope arbeidskrachten uit bijv Roemenie en Polen en ja ook Turkije en Marokko destijds binnenhaalden), sorry maar dan ben je dus een sukkel. :z :z :z 8)7

Rechts gaat jouw wietplantage aanpakken en wel keihard met lange gevangenisstraffen in een uitgekleed en sober regime. Rechts gaat de huren liberaliseren, dus verhogen. Rechts gaat de ziekenzorg onbetaalbaar maken voor mensen zoals Henk en Ingrid, rechts gaat de duur van je WW korten.

Helaas ken ik dus een aantal van deze gasten, arme sloebers, maar ze stemmen Wilders, want ze motten geen Marokkanen. Dat Marokkanen soms problemen veroorzaken is waar. Dat Wilders de oplossing hiervoor heeft is onjuist. Wilders is de man als je rijk bent, goed bij kas zit en in Wassenaar woont. Voor Henk en Ingrid adviseer ik de SP. O+
pi_86052214
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
onder het genot van een fris glas Schultenbrau en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd. 8)7
Alsof Henk zo gay is om Schultenbrau uit een glas te consumeren. :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 04:06:21 #10
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86052221
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:04 schreef Stirner het volgende:

[..]

Alsof Henk zo gay is om Schultenbrau uit een glas te consumeren. :')
:D
pi_86052237
quote:
Probleem is dat ik dus enkele PVV-stemmers persoonlijk ken. En nee die sporen niet, want ze begrijpen totaal niet op wie ze stemmen.

Nogmaals als je Diederick-Jan heet en je stemt rechts, ben je een eckte baas en heb ik alle begrip dat je je geld niet wilt delen. Het is niet sociaal, maar wel logisch.

Als je Henk heet (soberzo mensen die Henk heten :') ), je woont in een kansenwijk, je bent werkeloos vanwege een reorganisatie, momenteel werkzoekend in de WW en je inkomen is 1200 euro per maand en omdat je daarvan nauwelijks kan rondkomen heb je een wietplantage om wat bij te verdienen, zodat je lekker in de zomermaanden met je buren in de tuin kan barbequeen onder het genot van een fris glas Schultenbrau en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd. 8)7

Een rechts kabinet, waar je voor stemt als je PVV stemt, gaat namelijk dan jouw miserabele leven, nog miserabeler maken. Als jij je wijs laat maken door de Telegraaf, SBS en Geenstijl dat de linkse 'elite' (terwijl het juist exact omgekeerd is, het is rechts die de elite bedient, links is er historisch gezien voor de arbeider al decennia lang) het op jouw voorzien heeft en het links is die al die Mocro's en Turken heeft binnengehaald (terwijl links nog bijna nooit aan de macht is geweest en juist rechtse partijen graag goedkope arbeidskrachten uit bijv Roemenie en Polen en ja ook Turkije en Marokko destijds binnenhaalden), sorry maar dan ben je dus een sukkel. :z :z :z 8)7

Rechts gaat jouw wietplantage aanpakken en wel keihard met lange gevangenisstraffen in een uitgekleed en sober regime. Rechts gaat de huren liberaliseren, dus verhogen. Rechts gaat de ziekenzorg onbetaalbaar maken voor mensen zoals Henk en Ingrid, rechts gaat de duur van je WW korten.

Helaas ken ik dus een aantal van deze gasten, arme sloebers, maar ze stemmen Wilders, want ze motten geen Marokkanen. Dat Marokkanen soms problemen veroorzaken is waar. Dat Wilders de oplossing hiervoor heeft is onjuist. Wilders is de man als je rijk bent, goed bij kas zit en in Wassenaar woont. Voor Henk en Ingrid adviseer ik de SP. O+
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
pi_86052250
Grote probleem imo is dat zo'n beetje de hele rest van de politiek alle PVV stemmers wegzet als een stel debielen. Ver weg het meeste van zijn stemmen komen van de mensen die simpelweg zich erg zorgen maken over hoe het de afgelopen jaren gelopen is.

Van die anderhalf miljoen stemmen liggen er 75% voor het oprapen als die partijen zich maar eens hard maken voor de problemen die die mensen voelen. Daarvan is ver weg het meeste de criminaliteit die door de nieuwe nederlanders word gepleegd en het totaal gebrek aan respect aan alles wat nederlands en gezag is. Ze voelen zich niet meer veilig op straat.

Simpelweg alleen het probleem erkennen en er wat aan willen doen zou genoeg zijn, maar ze proberen zoveel mogelijk alle Wilders stemmers zo zwart mogelijk te maken en het non-stop weg te zetten als incidenten. Met als gevolg dat hij volgende keer alleen maar meer zetels haalt omdat steeds meer mensen het gevoel krijgen dat de politiek ze niet begrijpt.

Lekker bezig ^O^

Even op reactie hierboven nog, Wilders is alleen rechts in beleid kwa criminaliteit en imigratie, verder zo links als de pest.
pi_86052261
Ik 'ken' één PVV-stemmer, via de media dan. Theo Hiddema. En dat is geen debiel.
pi_86052263
quote:
... en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd. 8)7

Nou ja dat bedoel ik dus.

Mensen die Wilders een knoeperd vinden, zijn nogal agressief verbaal ingesteld en dat was nou net mijn punt.

En hoewel dit hele topic hierom draait, zijn er altijd toch weer mensen die even moeten roepen dat Wilders-stemmers niet goed bij hun hoofd zijn.

Zie je nou zelf niet hoezeer je mijn punt onderstreept?
pi_86052279
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:11 schreef krootje het volgende:

[..]

Nou ja dat bedoel ik dus.

Mensen die Wilders een knoeperd vinden, zijn nogal agressief verbaal ingesteld en dat was nou net mijn punt.

En hoewel dit hele topic hierom draait, zijn er altijd toch weer mensen die even moeten roepen dat Wilders-stemmers niet goed bij hun hoofd zijn.

Zie je nou zelf niet hoezeer je mijn punt onderstreept?
Wilders stemmen trappen er in. :')
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
pi_86052280
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:11 schreef krootje het volgende:
Hij schetst alleen maar een troosteloos bestaan van ene Henk en in zijn geval zou het idd heel dom zijn om op de PVV te stemmen - de partij waar hij het meest last van zal krijgen.
  zaterdag 4 september 2010 @ 04:15:30 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_86052293
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:26 schreef krootje het volgende:
Tegenstanders roepen om het hardst dat mensen die pro-Wilders zijn, allemaal helemaal mesjogge zijn. Ze roepen dat de hele wereld die man uitkotst en daarmee worden 'wij' dus voor gek verklaard.
Had jij met de kennis van nu op de NSB/NSDAP van toen gestemd. Natuurlijk zijn die mensen mesjogge.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_86052295
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:51 schreef krootje het volgende:
hier
Dus je wilt me nu gaan vertellen dat je twee compleet verschillende usernamen niet van elkaar kunt onderscheiden? Of wil je suggerren dat die WilbertQurant een kloon van mij is?

Ik heb NERGENS gesteld dat Wilders-stemmers of -aanhangers verrot zijn.
  zaterdag 4 september 2010 @ 04:17:40 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_86052311
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef Boldface het volgende:

Ik heb NERGENS gesteld dat Wilders-stemmers of -aanhangers verrot zijn.
Hmm en had je dat wel gedaan is dat erg?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_86052322
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:14 schreef Stirner het volgende:

[..]

Hij schetst alleen maar een troosteloos bestaan van ene Henk en in zijn geval zou het idd heel dom zijn om op de PVV te stemmen - de partij waar hij het meest last van zal krijgen.
Nou ja ik ben geen Henk en Ingrid, ik ben die Diederick-Jan waar hij het over had. En heel veel vrienden en collega's van mij zijn ook Diederick-Jan en die stemmen vrolijk PVV. Waarom worden Wilders-stemmers gelijk in verband gebracht met troosteloze Schultenbrau drinkers? Wij zijn gewoon heel geciviliseerde, hardwerkende en goedverdienende Nederlanders die het ook belangrijk vinden dat kansarme Nederlanders het wat beter hebben hier. En daarom stemmen wij op Wilders.
pi_86052338
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:18 schreef krootje het volgende:

[..]
Nederlanders die het ook belangrijk vinden dat kansarme Nederlanders het wat beter hebben hier. En daarom stemmen wij op Wilders.
Door de huur te verhogen en de spanningen tussen bevolkingsgroepen te vergroten?
Hoe denk je hun situatie daarmee te verbeteren?
pi_86052339
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hmm en had je dat wel gedaan is dat erg?
nee
pi_86052345
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef Boldface het volgende:

[..]

Dus je wilt me nu gaan vertellen dat je twee compleet verschillende usernamen niet van elkaar kunt onderscheiden? Of wil je suggerren dat die WilbertQurant een kloon van mij is?

Dat heb ik wel iemand horen roepen ja. En aangezien jullie ongeveer dezelfde zogenaamd intellectuele uitspraken doen, vond ik dat helemaal niet zo'n gekke gedachte.
pi_86052373
Ik kan het ook niet helpen dat die WilberQurant toevallig ook verstandige uitspraken doet, krootje. Er zijn in dit land nu eenmaal ook gewoon mensen aanwezig die WEL goed nadenken over politiek en niet valselijk mensen beschuldigen van uitspraken die ze niet hebben gedaan.
pi_86052377
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:20 schreef Pistolebob het volgende:

[..]

Door de huur te verhogen en de spanningen tussen bevolkingsgroepen te vergroten?
Hoe denk je hun situatie daarmee te verbeteren?
Die huur verhogen is niet zo'n grote inbreuk op je financiën. Dat gaat om wat losgeld. Het eigen risico daarentegen van je ziektekosten, wat onze vriend Ab Klink heeft ingevoerd en nog verder uit wil breiden, dat gaat om honderden euro's tegelijk. Dat voel je wel in je portemonnee. Daarom gaan die arme mensen niet meer naar de huisarts straks. De VVD is daar ook een voorstander van. Geert Wilders wil daar niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')