Nou ja je noemde mij en een deel van de mensheid in een ander topic net nog verrot. Need I say more?quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:32 schreef Boldface het volgende:
Je generaliseert zelf ook, door te stellen dat tegenstanders massaal beweren dat Wilders-stemmers niet
quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:42 schreef krootje het volgende:
Nou ja je noemde mij en een deel van de mensheid in een ander topic net nog verrot. Need I say more?
hierquote:Op zaterdag 4 september 2010 03:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wil je me even aanwijzen waar ik dat heb gedaan?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:36 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Is er iemand die zo'n asociaal figuur die miljoenen mensen over 1 kam scheert wél een fijne vent vindt dan? Dan zal toch niet? Lijkt me godsonmogelijk, of een deel van de mensheid moet verrot aan het raken zijn.
Het is in jouw geval 'vindt' trouwens.
Alsof Henk zo gay is om Schultenbrau uit een glas te consumeren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
onder het genot van een fris glas Schultenbrau en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:04 schreef Stirner het volgende:
[..]
Alsof Henk zo gay is om Schultenbrau uit een glas te consumeren.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Probleem is dat ik dus enkele PVV-stemmers persoonlijk ken. En nee die sporen niet, want ze begrijpen totaal niet op wie ze stemmen.
Nogmaals als je Diederick-Jan heet en je stemt rechts, ben je een eckte baas en heb ik alle begrip dat je je geld niet wilt delen. Het is niet sociaal, maar wel logisch.
Als je Henk heet (soberzo mensen die Henk heten), je woont in een kansenwijk, je bent werkeloos vanwege een reorganisatie, momenteel werkzoekend in de WW en je inkomen is 1200 euro per maand en omdat je daarvan nauwelijks kan rondkomen heb je een wietplantage om wat bij te verdienen, zodat je lekker in de zomermaanden met je buren in de tuin kan barbequeen onder het genot van een fris glas Schultenbrau en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd.
![]()
Een rechts kabinet, waar je voor stemt als je PVV stemt, gaat namelijk dan jouw miserabele leven, nog miserabeler maken. Als jij je wijs laat maken door de Telegraaf, SBS en Geenstijl dat de linkse 'elite' (terwijl het juist exact omgekeerd is, het is rechts die de elite bedient, links is er historisch gezien voor de arbeider al decennia lang) het op jouw voorzien heeft en het links is die al die Mocro's en Turken heeft binnengehaald (terwijl links nog bijna nooit aan de macht is geweest en juist rechtse partijen graag goedkope arbeidskrachten uit bijv Roemenie en Polen en ja ook Turkije en Marokko destijds binnenhaalden), sorry maar dan ben je dus een sukkel.![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts gaat jouw wietplantage aanpakken en wel keihard met lange gevangenisstraffen in een uitgekleed en sober regime. Rechts gaat de huren liberaliseren, dus verhogen. Rechts gaat de ziekenzorg onbetaalbaar maken voor mensen zoals Henk en Ingrid, rechts gaat de duur van je WW korten.
Helaas ken ik dus een aantal van deze gasten, arme sloebers, maar ze stemmen Wilders, want ze motten geen Marokkanen. Dat Marokkanen soms problemen veroorzaken is waar. Dat Wilders de oplossing hiervoor heeft is onjuist. Wilders is de man als je rijk bent, goed bij kas zit en in Wassenaar woont. Voor Henk en Ingrid adviseer ik de SP.
Nou ja dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
... en je stemt dan PVV ... ja sorry, maar dan ben je niet goed bij hoofd.![]()
Wilders stemmen trappen er in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:11 schreef krootje het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik dus.
Mensen die Wilders een knoeperd vinden, zijn nogal agressief verbaal ingesteld en dat was nou net mijn punt.
En hoewel dit hele topic hierom draait, zijn er altijd toch weer mensen die even moeten roepen dat Wilders-stemmers niet goed bij hun hoofd zijn.
Zie je nou zelf niet hoezeer je mijn punt onderstreept?
Hij schetst alleen maar een troosteloos bestaan van ene Henk en in zijn geval zou het idd heel dom zijn om op de PVV te stemmen - de partij waar hij het meest last van zal krijgen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:11 schreef krootje het volgende:
En hoewel dit hele topic hierom draait, zijn er altijd toch weer mensen die even moeten roepen dat Wilders-stemmers niet goed bij hun hoofd zijn.
Had jij met de kennis van nu op de NSB/NSDAP van toen gestemd. Natuurlijk zijn die mensen mesjogge.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:26 schreef krootje het volgende:
Tegenstanders roepen om het hardst dat mensen die pro-Wilders zijn, allemaal helemaal mesjogge zijn. Ze roepen dat de hele wereld die man uitkotst en daarmee worden 'wij' dus voor gek verklaard.
Dus je wilt me nu gaan vertellen dat je twee compleet verschillende usernamen niet van elkaar kunt onderscheiden? Of wil je suggerren dat die WilbertQurant een kloon van mij is?quote:
Hmm en had je dat wel gedaan is dat erg?quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef Boldface het volgende:
Ik heb NERGENS gesteld dat Wilders-stemmers of -aanhangers verrot zijn.
Nou ja ik ben geen Henk en Ingrid, ik ben die Diederick-Jan waar hij het over had. En heel veel vrienden en collega's van mij zijn ook Diederick-Jan en die stemmen vrolijk PVV. Waarom worden Wilders-stemmers gelijk in verband gebracht met troosteloze Schultenbrau drinkers? Wij zijn gewoon heel geciviliseerde, hardwerkende en goedverdienende Nederlanders die het ook belangrijk vinden dat kansarme Nederlanders het wat beter hebben hier. En daarom stemmen wij op Wilders.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:14 schreef Stirner het volgende:
[..]
Hij schetst alleen maar een troosteloos bestaan van ene Henk en in zijn geval zou het idd heel dom zijn om op de PVV te stemmen - de partij waar hij het meest last van zal krijgen.
Door de huur te verhogen en de spanningen tussen bevolkingsgroepen te vergroten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:18 schreef krootje het volgende:
[..]
Nederlanders die het ook belangrijk vinden dat kansarme Nederlanders het wat beter hebben hier. En daarom stemmen wij op Wilders.
neequote:Op zaterdag 4 september 2010 04:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hmm en had je dat wel gedaan is dat erg?
Dat heb ik wel iemand horen roepen ja. En aangezien jullie ongeveer dezelfde zogenaamd intellectuele uitspraken doen, vond ik dat helemaal niet zo'n gekke gedachte.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dus je wilt me nu gaan vertellen dat je twee compleet verschillende usernamen niet van elkaar kunt onderscheiden? Of wil je suggerren dat die WilbertQurant een kloon van mij is?
Die huur verhogen is niet zo'n grote inbreuk op je financiën. Dat gaat om wat losgeld. Het eigen risico daarentegen van je ziektekosten, wat onze vriend Ab Klink heeft ingevoerd en nog verder uit wil breiden, dat gaat om honderden euro's tegelijk. Dat voel je wel in je portemonnee. Daarom gaan die arme mensen niet meer naar de huisarts straks. De VVD is daar ook een voorstander van. Geert Wilders wil daar niet aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:20 schreef Pistolebob het volgende:
[..]
Door de huur te verhogen en de spanningen tussen bevolkingsgroepen te vergroten?
Hoe denk je hun situatie daarmee te verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |