abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86051781
[haat]

Na het verbod op Paddo's en het rookvrij maken van de horeca, heeft onze Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft WEER zijn zin.

Ik ben die man zó moe!

Heeft die man te lang in Amerika gezeten ofzo? Onder het motto: "We moeten alles maar verbieden en geen verandering is toegestaan", zinkt Nederland meer en meer weg in de betutteling. En wie denkt deze man, wiens partij één fractie is met de parij van Berlusconi in het Europees parlement, wel niet dat hij is? Is Berlusconi niet nog een veel grotere bedreiging voor zogenaamde Christen-idealen dan Wilders?

Wat een conservatieve kl**tzak is dat zeg!

Stilstand is achteruitgang en droogleggen heeft nog nooit iets goed gedaan voor welke maatschappij dan ook.

Ik had even de hoop dat hij eruit zou gaan wanneer Wilders toch gedoogsteun zou gaan geven aan het CDA en de VVD.. helaas! Wie stopt deze koning van de struisvogelpolitiek?

[/haat]
pi_86051889
Klink heeft niet zijn zin, na zijn bezwaren is het CDA verder gegaan met onderhandelen. Wilders heeft zelf het vertrouwen in het CDA opgezegd. Het verbod op paddo's was misschien wat overtrokken, maar het rookverbod in de horeca was zeer gewenst. Zo'n 70 procent van de Nederlanders steunde dat voorstel: democratie ten voeten uit.

Betutteling is een stompzinnig modewoord, bedacht door mensen die er niet mee kunnen leven dat anderen langs democratische weg hun asociale gedrag aan banden leggen.
pi_86051933
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:23 schreef Boldface het volgende:
Klink heeft niet zijn zin, na zijn bezwaren is het CDA verder gegaan met onderhandelen. Wilders heeft zelf het vertrouwen in het CDA opgezegd. Het verbod op paddo's was misschien wat overtrokken, maar het rookverbod in de horeca was zeer gewenst. Zo'n 70 procent van de Nederlanders steunde dat voorstel: democratie ten voeten uit.
Zeventig procent.. don't think so dude.

quote:
Betutteling is een stompzinnig modewoord, bedacht door mensen die er niet mee kunnen leven dat anderen langs democratische weg hun asociale gedrag aan banden leggen.
Nee dat is het niet. TS heeft volkomen gelijk dat we betutteld worden door dat tuig.
pi_86051958
Kink is een held. Hij heeft dit land behoed voor de ondergang. Een rechts kabinet had gezorgd voor nog meer mensen die onder de armoedegrens moeten leven (geen mening, maar FEIT). En dan heb ik het nog niet eens over de discriminatie richting andersdenkenden. Dus het is een godvergeten zegen dat Klink zijn poot stijf heeft gehouden. ik denk dat veel (ex) CDA'ers net zo denken en dat kan ze wel eens zetels gaan opleveren :Y
pi_86051966
quote:

Ga nu eens even terug naar wat je zei over paddo's: had dat iets te maken met a-sociaal gedrag? Dat je het toevallig eens bent over één van zijn wetsvoostellen, wil dat dan zeggen dat we het zomaar moeten goedkeuren dat er op alles een verbod moet worden gelegd? Dat is zo on-Nederlands! Ze moeten die man een enkeltje Amerika geven en hem daar met zijn opgeheven vingertje lekker laten zitten.

En ja, Klink heeft wel zijn zin, hoe je het ook wend of keert. Het eindresultaat lag precies in zijn straatje.

Laat me raden, jij vind Wilders niet zo'n fijne vent?
pi_86052010
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:32 schreef krootje het volgende:

Is er iemand die zo'n asociaal figuur die miljoenen mensen over 1 kam scheert wél een fijne vent vindt dan? Dan zal toch niet? Lijkt me godsonmogelijk, of een deel van de mensheid moet verrot aan het raken zijn.

Het is in jouw geval 'vindt' trouwens.
pi_86052013
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:28 schreef Nemephis het volgende:
Zeventig procent.. don't think so dude.
Sorry, het is inderdaad iets minder, namelijk 66 procent (dus tweederde):
quote:
Twee op de drie Nederlanders (66%) zijn het eens met de stelling dat het een goede zaak is dat er in horecagelegenheden niet meer gerookt mag worden (onder rokers bedraagt dit 38%).
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:28 schreef Nemephis het volgende:
Nee dat is het niet. TS heeft volkomen gelijk dat we betutteld worden door dat tuig.
Onderbouw deze onzin-bewering eens met argumenten.
pi_86052032
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:30 schreef WilburQuant het volgende:
Kink is een held. Hij heeft dit land behoed voor de ondergang. Een rechts kabinet had gezorgd voor nog meer mensen die onder de armoedegrens moeten leven (geen mening, maar FEIT). En dan heb ik het nog niet eens over de discriminatie richting andersdenkenden. Dus het is een godvergeten zegen dat Klink zijn poot stijf heeft gehouden. ik denk dat veel (ex) CDA'ers net zo denken en dat kan ze wel eens zetels gaan opleveren :Y
Klink is behoorlijk radicaal rechts als je het mij vraagt met zijn war-on-drugs beleid. Hij is de minister van volksgezondheid en heeft persoonlijk niets gedaan in zijn kabinets carrière voor het financieel welzijn van mensen die onder de armoedegrens leven. Ik heb het niet over het CDA he? Ik heb het over Ab Klink.
pi_86052040
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:36 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Is er iemand die zo'n asociaal figuur die miljoenen mensen over 1 kam scheert wél een fijne vent vindt dan? Dan zal toch niet? Lijkt me godsonmogelijk, of een deel van de mensheid moet verrot aan het raken zijn.
Dus ik ben verrot? En bedankt..

ik ook van jou
pi_86052048
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:39 schreef krootje het volgende:

[..]

Klink is behoorlijk radicaal rechts als je het mij vraagt met zijn war-on-drugs beleid. Hij is de minister van volksgezondheid en heeft persoonlijk niets gedaan in zijn kabinets carrière voor het financieel welzijn van mensen die onder de armoedegrens leven. Ik heb het niet over het CDA he? Ik heb het over Ab Klink.
Tja... die punten komen er toch nooit door. Feit is dat hij de coalitie VVD, CDA, PVV heeft laten knallen en daardoor heeft hij dit land van ongelooflijk veel ellende behoed. Daarom alleen is hij een held _O_
pi_86052050
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:32 schreef krootje het volgende:
Ga nu eens even terug naar wat je zei over paddo's: had dat iets te maken met a-sociaal gedrag? Dat je het toevallig eens bent over één van zijn wetsvoostellen, wil dat dan zeggen dat we het zomaar moeten goedkeuren dat er op alles een verbod moet worden gelegd? Dat is zo on-Nederlands! Ze moeten die man een enkeltje Amerika geven en hem daar met zijn opgeheven vingertje lekker laten zitten.

En ja, Klink heeft wel zijn zin, hoe je het ook wend of keert. Het eindresultaat lag precies in zijn straatje.
Het paddo-verbod had niets te maken met asociaal gedrag, maar met het (veronderstelde) gevaar van paddogebruik. De gedachte van een paddoverbod is ontstaan na enkele incidenten waarbij doden vielen. Die zijn vooral te wijten aan foutief gebruik van paddo's (slechte voorlichting) en de combinatie van paddo's met andere factoren, zoals depressie en drankgebruik. Een verbod is dus wat overdreven. Verder zijn verboden niet on-Nederlands. In elk democratisch, beschaafd land gelden allerlei verboden; ook in Nederland.

Dat het eindresultaat in het straatje van Klink ligt, is mooi, maar wil niet zeggen dat Klink zijn zin heeft gehad. Klink vond dat het CDA de onderhandelingen met de PVV moest staken. Dat is niet gebeurd, het CDA ging ermee door.

Ik heb niet zo veel tegen Wilders. Sommige van zijn punten snijden hout, maar op veel fronten vind ik hem een populist die geen reële, uitvoerbare oplossingen heeft. Ik zal echter altijd zijn recht op vrije meningsuiting verdedigen, ook als moslims daar aanstoot aan nemen. Als sociaal-liberaal zit ik niet te wachten op een rechts kabinet, dus ik ben blij met de uitkomst.
pi_86052054
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:40 schreef krootje het volgende:

[..]

Dus ik ben verrot? En bedankt..

ik ook van jou
Als jij WIlders een fijne vent vindt dan heb je inderdaad een niet te genezen storing in je hoofd en heb ik medelijden met alle andersdenkenden in jouw buurt.
pi_86052114
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:42 schreef Boldface het volgende:

[..]

Het paddo-verbod had niets te maken met asociaal gedrag, maar met het (veronderstelde) gevaar van paddogebruik. De gedachte van een paddoverbod is ontstaan na enkele incidenten waarbij doden vielen. Die zijn vooral te wijten aan foutief gebruik van paddo's (slechte voorlichting) en de combinatie van paddo's met andere factoren, zoals depressie en drankgebruik.
Later is gebleken dat bij die paar incidenten er helemaal geen paddo's in het spel waren, maar dat feit heeft de voorpagina's van de kranten nooit gehaald. Dan is zo'n wetsvoorstel toch gewoon betuttelen, of niet dan?

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:42 schreef Boldface het volgende:Ik heb niet zo veel tegen Wilders. Sommige van zijn punten snijden hout, maar op veel fronten vind ik hem een populist die geen reële, uitvoerbare oplossingen heeft. Ik zal echter altijd zijn recht op vrije meningsuiting verdedigen, ook als moslims daar aanstoot aan nemen.
Ik respecteer je mening over Wilders, echt. Ik heb zelf op D66 gestemd en ik ben het verder gedeeltelijk eens met wat je zegt.
Gaan we nu weer lief tegen elkaar doen? *;
pi_86052186
quote:

Vandaar dat een meerderheid van de klanten in de horeca zichzelf maar moeten schikken naar de wil van een minderheid , bijdehand
Het rookverbod is bullshit
Een meerderheid van NL wilde dat maar het ging niet over de mensen die van de horeca gebruik maken , dat is het gemene en hypocriete an het hele verhaal en dat weet jij heus wel|

Dat klink zijn bezwaren heeft over de samenwerking met de PVV is zijn goed recht maar ga geen fabeltjes over meerderheden voor het rookverbod erbij halen .
BS............ en nog eens onbelangrijk ook!

ga trouwens een in de van dale kijken wat betuttelen is en leg het dan eens eerlijk langs het rookverbod en dan bedoel ik de groep mensen die direct daarmee te maken hebben.
Dat jij bertutteling een dom modewoord vind zegt meer over jou dan over het woord , kom op zeg , narcistisch figuur!
pi_86052259
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:01 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Dat jij bertutteling een dom modewoord vind zegt meer over jou dan over het woord , kom op zeg , narcistisch figuur!
Rechts is vaak narcistisch inderdaad. Alleen denken aan hun eigen situatie en schijt hebben aan het feit dat meer dan een miljoen mensen moeite hebben hun kinderen iedere dag normaal te eten te geven.
pi_86052288
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:11 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Rechts is vaak narcistisch inderdaad. Alleen denken aan hun eigen situatie en schijt hebben aan het feit dat meer dan een miljoen mensen moeite hebben hun kinderen iedere dag normaal te eten te geven.
En daar wil Wilders dus iets aan gaan doen. Leuk dat je dat er nog even bijhaald ^O^
pi_86052361
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef krootje het volgende:

[..]

En daar wil Wilders dus iets aan gaan doen. Leuk dat je dat er nog even bijhaald ^O^
Goed van hem. Alleen zijn zijn hoofdpunten zo asociaal als de neten en te walgelijk voor woorden. Dus als je het zo enorm eens bent met de paar linkse punten van Geertje moet je gewoon SP stemmen. Dan heb je hetzelfde resultaat, maar niet de asociale punten die lijnrecht tegen de rechten van de mens ingaan.
pi_86052368
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:22 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Goed van hem. Alleen zijn zijn hoofdpunten zo asociaal als de neten en te walgelijk voor woorden. Dus als je het zo enorm eens bent met de paar linkse punten van Geertje moet je gewoon SP stemmen. Dan heb je hetzelfde resultaat, maar niet de asociale punten die lijnrecht tegen de rechten van de mens ingaan.
Precies
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
pi_86053166
quote:

[..]

Dat wil hij helemaal niet. Iemand die rechstreeks bij de VVD vandaan komt is echt niet links.
Dat is gewoon populistisch. Het enige wat hij wil is izjn moslimstandpunten er doorheen jagen.
pi_86053221
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:12 schreef krootje het volgende:
[haat]

Na het verbod op Paddo's en het rookvrij maken van de horeca, heeft onze Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft WEER zijn zin.

Ik ben die man zó moe!

Heeft die man te lang in Amerika gezeten ofzo? Onder het motto: "We moeten alles maar verbieden en geen verandering is toegestaan", zinkt Nederland meer en meer weg in de betutteling. En wie denkt deze man, wiens partij één fractie is met de parij van Berlusconi in het Europees parlement, wel niet dat hij is? Is Berlusconi niet nog een veel grotere bedreiging voor zogenaamde Christen-idealen dan Wilders?

Wat een conservatieve kl**tzak is dat zeg!

Stilstand is achteruitgang en droogleggen heeft nog nooit iets goed gedaan voor welke maatschappij dan ook.

Ik had even de hoop dat hij eruit zou gaan wanneer Wilders toch gedoogsteun zou gaan geven aan het CDA en de VVD.. helaas! Wie stopt deze koning van de struisvogelpolitiek?

[/haat]
Jij had liever gehad dat wilders het voor het zeggen had en ALLE drugs en koffieshops verboden gingen worden?
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 4 september 2010 @ 09:27:15 #21
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86053399
Klink is onbetrouwbaar.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_86082376
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat wil hij helemaal niet. Iemand die rechstreeks bij de VVD vandaan komt is echt niet links.
Dat is gewoon populistisch. Het enige wat hij wil is izjn moslimstandpunten er doorheen jagen.
Rare manier van redeneren heb jij. Een persoon hoeft niet uitgesproken links of rechts te zijn. Maar in jouw belevingswereldje kan iemand die rechtstreeks bij de VVD vandaan komt geen linkse standpunten hebben :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 5 september 2010 @ 10:45:21 #23
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86082863
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:22 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat geen van de "linkse" partijen met de SP wil samenwerken? SP wordt net zo buitengesloten als PVV maar hoor nooit iets over de extreme speerpunten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_86082983
quote:

Kwaliteitspost.

Die reacties hier; 'nietus!'.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86083010
quote:

[..]

Wat wil Wilders daar aan gaan doen dan? Of ben je vergeten dat hij al zijn 'sociale' standpunten overboord gooide in ruil voor de-islamiseringsmaatregelen :') ?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')