Zeventig procent.. don't think so dude.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:23 schreef Boldface het volgende:
Klink heeft niet zijn zin, na zijn bezwaren is het CDA verder gegaan met onderhandelen. Wilders heeft zelf het vertrouwen in het CDA opgezegd. Het verbod op paddo's was misschien wat overtrokken, maar het rookverbod in de horeca was zeer gewenst. Zo'n 70 procent van de Nederlanders steunde dat voorstel: democratie ten voeten uit.
Nee dat is het niet. TS heeft volkomen gelijk dat we betutteld worden door dat tuig.quote:Betutteling is een stompzinnig modewoord, bedacht door mensen die er niet mee kunnen leven dat anderen langs democratische weg hun asociale gedrag aan banden leggen.
Ga nu eens even terug naar wat je zei over paddo's: had dat iets te maken met a-sociaal gedrag? Dat je het toevallig eens bent over één van zijn wetsvoostellen, wil dat dan zeggen dat we het zomaar moeten goedkeuren dat er op alles een verbod moet worden gelegd? Dat is zo on-Nederlands! Ze moeten die man een enkeltje Amerika geven en hem daar met zijn opgeheven vingertje lekker laten zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:23 schreef Boldface het volgende:
Betutteling is een stompzinnig modewoord, bedacht door mensen die er niet mee kunnen leven dat anderen langs democratische weg hun asociale gedrag aan banden leggen.
Is er iemand die zo'n asociaal figuur die miljoenen mensen over 1 kam scheert wél een fijne vent vindt dan? Dan zal toch niet? Lijkt me godsonmogelijk, of een deel van de mensheid moet verrot aan het raken zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:32 schreef krootje het volgende:
Laat me raden, jij vind Wilders niet zo'n fijne vent?
Sorry, het is inderdaad iets minder, namelijk 66 procent (dus tweederde):quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:28 schreef Nemephis het volgende:
Zeventig procent.. don't think so dude.
quote:Twee op de drie Nederlanders (66%) zijn het eens met de stelling dat het een goede zaak is dat er in horecagelegenheden niet meer gerookt mag worden (onder rokers bedraagt dit 38%).
Onderbouw deze onzin-bewering eens met argumenten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:28 schreef Nemephis het volgende:
Nee dat is het niet. TS heeft volkomen gelijk dat we betutteld worden door dat tuig.
Klink is behoorlijk radicaal rechts als je het mij vraagt met zijn war-on-drugs beleid. Hij is de minister van volksgezondheid en heeft persoonlijk niets gedaan in zijn kabinets carrière voor het financieel welzijn van mensen die onder de armoedegrens leven. Ik heb het niet over het CDA he? Ik heb het over Ab Klink.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:30 schreef WilburQuant het volgende:
Kink is een held. Hij heeft dit land behoed voor de ondergang. Een rechts kabinet had gezorgd voor nog meer mensen die onder de armoedegrens moeten leven (geen mening, maar FEIT). En dan heb ik het nog niet eens over de discriminatie richting andersdenkenden. Dus het is een godvergeten zegen dat Klink zijn poot stijf heeft gehouden. ik denk dat veel (ex) CDA'ers net zo denken en dat kan ze wel eens zetels gaan opleveren
Dus ik ben verrot? En bedankt..quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:36 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Is er iemand die zo'n asociaal figuur die miljoenen mensen over 1 kam scheert wél een fijne vent vindt dan? Dan zal toch niet? Lijkt me godsonmogelijk, of een deel van de mensheid moet verrot aan het raken zijn.
Tja... die punten komen er toch nooit door. Feit is dat hij de coalitie VVD, CDA, PVV heeft laten knallen en daardoor heeft hij dit land van ongelooflijk veel ellende behoed. Daarom alleen is hij een heldquote:Op zaterdag 4 september 2010 03:39 schreef krootje het volgende:
[..]
Klink is behoorlijk radicaal rechts als je het mij vraagt met zijn war-on-drugs beleid. Hij is de minister van volksgezondheid en heeft persoonlijk niets gedaan in zijn kabinets carrière voor het financieel welzijn van mensen die onder de armoedegrens leven. Ik heb het niet over het CDA he? Ik heb het over Ab Klink.
Het paddo-verbod had niets te maken met asociaal gedrag, maar met het (veronderstelde) gevaar van paddogebruik. De gedachte van een paddoverbod is ontstaan na enkele incidenten waarbij doden vielen. Die zijn vooral te wijten aan foutief gebruik van paddo's (slechte voorlichting) en de combinatie van paddo's met andere factoren, zoals depressie en drankgebruik. Een verbod is dus wat overdreven. Verder zijn verboden niet on-Nederlands. In elk democratisch, beschaafd land gelden allerlei verboden; ook in Nederland.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:32 schreef krootje het volgende:
Ga nu eens even terug naar wat je zei over paddo's: had dat iets te maken met a-sociaal gedrag? Dat je het toevallig eens bent over één van zijn wetsvoostellen, wil dat dan zeggen dat we het zomaar moeten goedkeuren dat er op alles een verbod moet worden gelegd? Dat is zo on-Nederlands! Ze moeten die man een enkeltje Amerika geven en hem daar met zijn opgeheven vingertje lekker laten zitten.
En ja, Klink heeft wel zijn zin, hoe je het ook wend of keert. Het eindresultaat lag precies in zijn straatje.
Laat me raden, jij vind Wilders niet zo'n fijne vent?
Als jij WIlders een fijne vent vindt dan heb je inderdaad een niet te genezen storing in je hoofd en heb ik medelijden met alle andersdenkenden in jouw buurt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:40 schreef krootje het volgende:
[..]
Dus ik ben verrot? En bedankt..
ik ook van jou
Later is gebleken dat bij die paar incidenten er helemaal geen paddo's in het spel waren, maar dat feit heeft de voorpagina's van de kranten nooit gehaald. Dan is zo'n wetsvoorstel toch gewoon betuttelen, of niet dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:42 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het paddo-verbod had niets te maken met asociaal gedrag, maar met het (veronderstelde) gevaar van paddogebruik. De gedachte van een paddoverbod is ontstaan na enkele incidenten waarbij doden vielen. Die zijn vooral te wijten aan foutief gebruik van paddo's (slechte voorlichting) en de combinatie van paddo's met andere factoren, zoals depressie en drankgebruik.
Ik respecteer je mening over Wilders, echt. Ik heb zelf op D66 gestemd en ik ben het verder gedeeltelijk eens met wat je zegt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:42 schreef Boldface het volgende:Ik heb niet zo veel tegen Wilders. Sommige van zijn punten snijden hout, maar op veel fronten vind ik hem een populist die geen reële, uitvoerbare oplossingen heeft. Ik zal echter altijd zijn recht op vrije meningsuiting verdedigen, ook als moslims daar aanstoot aan nemen.
Vandaar dat een meerderheid van de klanten in de horeca zichzelf maar moeten schikken naar de wil van een minderheid , bijdehandquote:Op zaterdag 4 september 2010 03:23 schreef Boldface het volgende:
Klink heeft niet zijn zin, na zijn bezwaren is het CDA verder gegaan met onderhandelen. Wilders heeft zelf het vertrouwen in het CDA opgezegd. Het verbod op paddo's was misschien wat overtrokken, maar het rookverbod in de horeca was zeer gewenst. Zo'n 70 procent van de Nederlanders steunde dat voorstel: democratie ten voeten uit.
Betutteling is een stompzinnig modewoord, bedacht door mensen die er niet mee kunnen leven dat anderen langs democratische weg hun asociale gedrag aan banden leggen.
Rechts is vaak narcistisch inderdaad. Alleen denken aan hun eigen situatie en schijt hebben aan het feit dat meer dan een miljoen mensen moeite hebben hun kinderen iedere dag normaal te eten te geven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:01 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat jij bertutteling een dom modewoord vind zegt meer over jou dan over het woord , kom op zeg , narcistisch figuur!
En daar wil Wilders dus iets aan gaan doen. Leuk dat je dat er nog even bijhaaldquote:Op zaterdag 4 september 2010 04:11 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Rechts is vaak narcistisch inderdaad. Alleen denken aan hun eigen situatie en schijt hebben aan het feit dat meer dan een miljoen mensen moeite hebben hun kinderen iedere dag normaal te eten te geven.
Goed van hem. Alleen zijn zijn hoofdpunten zo asociaal als de neten en te walgelijk voor woorden. Dus als je het zo enorm eens bent met de paar linkse punten van Geertje moet je gewoon SP stemmen. Dan heb je hetzelfde resultaat, maar niet de asociale punten die lijnrecht tegen de rechten van de mens ingaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef krootje het volgende:
[..]
En daar wil Wilders dus iets aan gaan doen. Leuk dat je dat er nog even bijhaald
Preciesquote:Op zaterdag 4 september 2010 04:22 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Goed van hem. Alleen zijn zijn hoofdpunten zo asociaal als de neten en te walgelijk voor woorden. Dus als je het zo enorm eens bent met de paar linkse punten van Geertje moet je gewoon SP stemmen. Dan heb je hetzelfde resultaat, maar niet de asociale punten die lijnrecht tegen de rechten van de mens ingaan.
Dat wil hij helemaal niet. Iemand die rechstreeks bij de VVD vandaan komt is echt niet links.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef krootje het volgende:
[..]
En daar wil Wilders dus iets aan gaan doen. Leuk dat je dat er nog even bijhaald
Jij had liever gehad dat wilders het voor het zeggen had en ALLE drugs en koffieshops verboden gingen worden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:12 schreef krootje het volgende:
[haat]
Na het verbod op Paddo's en het rookvrij maken van de horeca, heeft onze Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft WEER zijn zin.
Ik ben die man zó moe!
Heeft die man te lang in Amerika gezeten ofzo? Onder het motto: "We moeten alles maar verbieden en geen verandering is toegestaan", zinkt Nederland meer en meer weg in de betutteling. En wie denkt deze man, wiens partij één fractie is met de parij van Berlusconi in het Europees parlement, wel niet dat hij is? Is Berlusconi niet nog een veel grotere bedreiging voor zogenaamde Christen-idealen dan Wilders?
Wat een conservatieve kl**tzak is dat zeg!
Stilstand is achteruitgang en droogleggen heeft nog nooit iets goed gedaan voor welke maatschappij dan ook.
Ik had even de hoop dat hij eruit zou gaan wanneer Wilders toch gedoogsteun zou gaan geven aan het CDA en de VVD.. helaas! Wie stopt deze koning van de struisvogelpolitiek?
[/haat]
Rare manier van redeneren heb jij. Een persoon hoeft niet uitgesproken links of rechts te zijn. Maar in jouw belevingswereldje kan iemand die rechtstreeks bij de VVD vandaan komt geen linkse standpunten hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wil hij helemaal niet. Iemand die rechstreeks bij de VVD vandaan komt is echt niet links.
Dat is gewoon populistisch. Het enige wat hij wil is izjn moslimstandpunten er doorheen jagen.
Wat is dan de reden dat geen van de "linkse" partijen met de SP wil samenwerken? SP wordt net zo buitengesloten als PVV maar hoor nooit iets over de extreme speerpunten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:22 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Goed van hem. Alleen zijn zijn hoofdpunten zo asociaal als de neten en te walgelijk voor woorden. Dus als je het zo enorm eens bent met de paar linkse punten van Geertje moet je gewoon SP stemmen. Dan heb je hetzelfde resultaat, maar niet de asociale punten die lijnrecht tegen de rechten van de mens ingaan.
Kwaliteitspost.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:23 schreef Boldface het volgende:
Wat wil Wilders daar aan gaan doen dan? Of ben je vergeten dat hij al zijn 'sociale' standpunten overboord gooide in ruil voor de-islamiseringsmaatregelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 04:15 schreef krootje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |