abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84785092
Woensdag is 't debat over de formatie, en de linkse variant is nu al kansloos. Wat gaan we zien?

• Een smile van oor tot oor van ome Geert.
• Cohen die oppositie gaat voeren. Iets waar ie ongetwijfeld nog niet goed in is (net als debatteren).
• Een serene stilte vanuit de regeringspartijen.
• Constante aanvallen richting Rutte, die voldaan terugkijkt en denkt "ownt :')"

Wat gaan we zien :D?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84785160
Partijen die gokken wanneer de volgende verkiezingen zijn, wss binnen een jaar. CDA stapt er binnen het jaar uit om een PVV actie.
pi_84785389
We krijgen live in actie hoe de politiek heeft ingeboet aan kwaliteit en kunde de afgelopen jaren. En dat we het allemaal maar even mogen beseffen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84785445
Een moppentap sessie onder leiding van Emile Roemer, waarbij Gerdi Verbeet in de lach schiet. VVD-PVV-CDA kunnen er niet om lachen. Wilders loopt zelfs boos weg met z'n gehele fractie.

[ Bericht 16% gewijzigd door MajinMHT op 02-08-2010 20:28:20 ]
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:22:14 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_84785756
Hero Brinkman die minister van Buitenlandse zaken gaat worden :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_84785867
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:22 schreef Maraca het volgende:
Hero Brinkman die minister van Buitenlandse zaken gaat worden :')
Dat zou wel heel erg knap zijn, aangezien de PVV in de oppositie blijft zitten. :')
pi_84786499
Het kabinet Rutte I is nog lang geen feit. Dat linkse partijen een debat willen, is begrijpelijk. Dat VVD, PVV en CDA wijselijk niks gaan zeggen, ach... - ze moeten niks doen wat ze niet willen.

In werkelijkheid ligt de bal namelijk niet in de Tweede Kamer; die moet alleen het kabinet controleren. De bal ligt bij de leden van het CDA, die zich straks op het partijcongres voor of tegen deelname aan een rechts kabinet uitspreken. Alles zal de komende weken draaien om de stemming binnen het CDA.

En voor de goede orde: veel van de rechts-georiënteerde CDA'ers zijn al weggelopen naar de PVV, dus wat er van de gehalveerde partij over is, is vooral het meer links-sociaal-georiënteerde deel.

De arrogantie van Mark Rutte kon nog wel eens flink afgestraft worden.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:50:23 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84786885
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
We krijgen live in actie hoe de politiek heeft ingeboet aan kwaliteit en kunde de afgelopen jaren. En dat we het allemaal maar even mogen beseffen.
Dit vooral ja.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef Boldface het volgende:
Het kabinet Rutte I is nog lang geen feit. Dat linkse partijen een debat willen, is begrijpelijk. Dat VVD, PVV en CDA wijselijk niks gaan zeggen, ach... - ze moeten niks doen wat ze niet willen.

In werkelijkheid ligt de bal namelijk niet in de Tweede Kamer; die moet alleen het kabinet controleren. De bal ligt bij de leden van het CDA, die zich straks op het partijcongres voor of tegen deelname aan een rechts kabinet uitspreken. Alles zal de komende weken draaien om de stemming binnen het CDA.

En voor de goede orde: veel van de rechts-georiënteerde CDA'ers zijn al weggelopen naar de PVV, dus wat er van de gehalveerde partij over is, is vooral het meer links-sociaal-georiënteerde deel.

De arrogantie van Mark Rutte kon nog wel eens flink afgestraft worden.
Ik heb niet veel hoop op de aanwezigheid van een ruggegraat of principes bij CDA'ers, maar mijn god wat ga ik lachen als het CDA-congres deelname aan een minderheidskabinet afwijst. :D :'( :D
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:54:10 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84787061
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dit vooral ja.
[..]

Ik heb niet veel hoop op de aanwezigheid van een ruggegraat of principes bij CDA'ers, maar mijn god wat ga ik lachen als het CDA-congres deelname aan een minderheidskabinet afwijst. :D :'( :D
Waarna Verhagen c.s. gaan schermen met 'landsbelang' en de uitspraak van het congres naast zich neerleggen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84787091
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef ethiraseth het volgende:
Ik acht die kans behoorlijk. Als je alleen al ziet hoe veel partijprominenten (zowel oudgedienden als huidige kopstukken) zich zeer kritisch uitlaten, dan is dat hoopgevend.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:56:26 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84787178
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:54 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik acht die kans behoorlijk. Als je alleen al ziet hoe veel partijprominenten (zowel oudgedienden als huidige kopstukken) zich zeer kritisch uitlaten, dan is dat hoopgevend.
:N Heus niet. Hoop daar nou maar niet op, want dat gaat niet gebeuren. OF het congres gaat gewoon akkoord OF Verhagen c.s. negeren het congres.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84787537
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
:N Heus niet. Hoop daar nou maar niet op, want dat gaat niet gebeuren. OF het congres gaat gewoon akkoord OF Verhagen c.s. negeren het congres.
Verhagen kan niet zomaar het congres van zijn eigen partij negeren. Het CDA is een democratische partij. Het is de PVV niet...
pi_84787578
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Woensdag is 't debat over de formatie, en de linkse variant is nu al kansloos. Wat gaan we zien?

• Cohen die oppositie gaat voeren. Iets waar ie ongetwijfeld nog niet goed in is (net als debatteren).
• Constante aanvallen richting Rutte, die voldaan terugkijkt en denkt "ownt :')"

Een scherpe Pechtold en vileine Halsema die als het volk gaat morren over de extreme bezuinigingen en het gekloot van onervaren PVV-politici roepen dat het volk niet zo moet zeiken, want je hebt er zelf voor gekozen. :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:08:23 #14
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84787738
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarna Verhagen c.s. gaan schermen met 'landsbelang' en de uitspraak van het congres naast zich neerleggen.
i know, daarom acht ik de kans dat het CDA niet in het kabinet stapt zeer gering. Maar toch, hoop doet leven enzo. O+
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:10:31 #15
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_84787853
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef MajinMHT het volgende:

[..]

Dat zou wel heel erg knap zijn, aangezien de PVV in de oppositie blijft zitten. :')
:|W

Sorry, ik ga nog even wat koffie drinken :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:13:40 #16
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84788023
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

:|W

Sorry, ik ga nog even wat koffie drinken :P
Het is nog vroeg hè. :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:32:10 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_84789048
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het is nog vroeg hè. :P
Heel erg vroeg :+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 augustus 2010 @ 21:34:55 #18
862 Arcee
Look closer
pi_84789186
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84789547
Geen inbreng van VVD, CDA en PVV in het debat volgens Trouw.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_84790117
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heel erg vroeg :+
:D
pi_84799744
hoelaat begint dat debat?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 02:34:11 #22
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_84800734
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Kwaliteit het volgende:
hoelaat begint dat debat?
13:00 volgens mij.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_84800949
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:

Die ome Geert smile sowieso niet, want zijn belangrijke anti-moslim standpunten sneuvelen allemaal. Die moet hij intrekken om een kabinet mogelijk te maken met CDA. Dus die smile verdwijnt als sneeuw voor de zon van zijn gezicht. Dan heeft hij nog wat financiele standpunten over. Het zal me benieuwen of zijn kiezers daar blij van worden. Die kennen vaak enkel zijn anti moslim standpunten en hebben daarom op hem gestemd.
Dus vooral de PVV kiezer zal zich waanzinnig genaaid voelen. De rechtse VVD stemmers zullen wel blij zijn.
pi_84800981
Vanavond in een talkshow zat een CDA'er die nog eens duidelijk maakte dat heel veel partijgenoten alles behalve blij zijn met een gedoogsteun van aan asociale partij als de PVV. Dus ik moet nog zien of het inderdaad gaat gebeuren, dit meest asociale kabinet sinds mensenheugenis.
De Tegenpartij (Koot en Bie) had ons hiervoor onbewust al gewaarschuwd, maar het lijkt nu toch te gaan gebeuren.
pi_84801293
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik denk het ook inderdaad. Ze gaan op het CDA-congres echt niet Verhagen wegstemmen die heel veel voor het CDA heeft betekend. Kritiek zal er zijn, maar uiteindelijk gaan ze toch door de bocht. Het CDA is er de partij niet naar om dit soort dingen op de spits te drijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')