EEN KOPJE THEE ZEKER!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@HWHAHAWHAHAAHquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef Linkerrijtje het volgende:
Eén ding moet je de sociaal-democraten nageven, ze kunnen als geen ander hun eigen familieleden een kopje kleiner maken als het moet.
Denk jij echt dat het acht jaar duurt voor ze weer regeren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef Linkerrijtje het volgende:
Zijn ze voorbereidingen aan het treffen voor bijltjesdag?
Wie zal de schuld krijgen van de desastreus verlopen onderhandelingen en een als gevolg daarvan 8 jaar verblijf in de nutteloze oppositiebankjes?
Je wordt een beetje saai met je oneindige stroom "kijk mij eens lekker zeuren over de PvdA"-topics..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef Linkerrijtje het volgende:
Wie zal de schuld krijgen van de desastreus verlopen onderhandelingen en een als gevolg daarvan 8 jaar lang verblijf in de nutteloze oppositiebankjes?
Eén ding moet je de sociaal-democraten nageven, ze kunnen als geen ander hun eigen politieke familieleden een kopje kleiner maken als het moet.
Ja. Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Denk jij echt dat het acht jaar duurt voor ze weer regeren?
Ik zeur niet over de PvdA. Althans niet meer dan de gemiddelde PvdA'er over CDA, VVD of PVV.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wordt een beetje saai met je oneindige stroom "kijk mij eens lekker zeuren over de PvdA"-topics..
En ik denk dat ze binnen drie jaar weer doodleuk regeren. Neem ik het nog ruim.quote:
PvdAquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef Linkerrijtje het volgende:
Wie zal de schuld krijgen van de desastreus verlopen onderhandelingen en een als gevolg daarvan 8 jaar lang verblijf in de nutteloze oppositiebankjes?
Eén ding moet je de sociaal-democraten nageven, ze kunnen als geen ander hun eigen politieke familieleden een kopje kleiner maken als het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |