Nee, even serieus.quote:
Ook dat . . .quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
Maar het moet er eerst nog van komen hè? Ik geef het nog steeds minder dan 50% kans.
Maar wie gaat het dan laten klappen in dat geval?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
Gok een weekje of vier. Wilders kan het toch niet laten om weer een haatspeech te geven over de islam. En dat wordt toch een beetje genant als de PVV half meeregeert.
Nee, kom op. Even serieus. Dus niet vanuit je gekleurde bril, maar even met een blik op de politieke realiteit.quote:
PVV; intern.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar wie gaat het dan laten klappen in dat geval?
Non-factorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:34 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie het wel kabinet wel blijven zitten tot na de Provinciale staten verkiezingingen. Als daaruit blijkt dat CDa/VVd/PVV geen meerderheid krijgen in de Eerste Kamer zal de boel wel snel ploffen.
Dat is lastig. Het CDA zou kunnen wegens haar visie op de vrijheid van godsdienst. Ik ben echter bang dat het CDA daar niet de ruggengraat voor heeft. Veel te bang dat een dergelijke actie haar stemmen gaat kosten. En de VVD vind alles best zolang de topinkomens maar worden ontzien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar wie gaat het dan laten klappen in dat geval?
Moet je dit van je vader zeggen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar links sowieso ook, dus dat is mooi.
Ik ben serieus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, kom op. Even serieus. Dus niet vanuit je gekleurde bril, maar even met een blik op de politieke realiteit.
Nee, maar ik heb gewoon meer met links/midden dan rechts. Als ik alleen al kijk naar de rechtse users hier op het forum, zou ik me daar niet graag mee associëren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet je dit van je vader zeggen?
Jij denkt dat het CDA het over bepaalde punten eens kan worden met VVD?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |