Nee, even serieus.quote:
Ook dat . . .quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
Maar het moet er eerst nog van komen hè? Ik geef het nog steeds minder dan 50% kans.
Maar wie gaat het dan laten klappen in dat geval?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
Gok een weekje of vier. Wilders kan het toch niet laten om weer een haatspeech te geven over de islam. En dat wordt toch een beetje genant als de PVV half meeregeert.
Nee, kom op. Even serieus. Dus niet vanuit je gekleurde bril, maar even met een blik op de politieke realiteit.quote:
PVV; intern.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar wie gaat het dan laten klappen in dat geval?
Non-factorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:34 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie het wel kabinet wel blijven zitten tot na de Provinciale staten verkiezingingen. Als daaruit blijkt dat CDa/VVd/PVV geen meerderheid krijgen in de Eerste Kamer zal de boel wel snel ploffen.
Dat is lastig. Het CDA zou kunnen wegens haar visie op de vrijheid van godsdienst. Ik ben echter bang dat het CDA daar niet de ruggengraat voor heeft. Veel te bang dat een dergelijke actie haar stemmen gaat kosten. En de VVD vind alles best zolang de topinkomens maar worden ontzien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar wie gaat het dan laten klappen in dat geval?
Moet je dit van je vader zeggen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar links sowieso ook, dus dat is mooi.
Ik ben serieus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, kom op. Even serieus. Dus niet vanuit je gekleurde bril, maar even met een blik op de politieke realiteit.
Nee, maar ik heb gewoon meer met links/midden dan rechts. Als ik alleen al kijk naar de rechtse users hier op het forum, zou ik me daar niet graag mee associëren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet je dit van je vader zeggen?
Jij denkt dat het CDA het over bepaalde punten eens kan worden met VVD?quote:
Hier hoort eigenlijk zo'n plaatje van een lachende kerel die ethiraseth veel postquote:
Omdat PVV.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom het geen 4 jaar gaat duren.
Dat schrijf ik niet. De coalitie implodeert gewoon een keer omdat PVV. Simpel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Even doorvragen: Waarom zou de PVV zomaar de samenwerking opzeggen?
Met een fles jenever in de reet van Hero. Ja, zoiets zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
over 3 maanden lekken foto's uit van Hero Brinkman in een 15-jarige blonde poolse knaap
zou Nederland wel weer terug op onze verdiende positie zetten; wtf holland?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een fles jenever in de reet van Hero. Ja, zoiets zie ik ook wel gebeuren.
Neuh. Dat denk ik niet.quote:
Ik denk dat je het dan eerder moet hebben van enkele individuele CDA-kamerleden die de boel dan kunnen laten klappen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is lastig. Het CDA zou kunnen wegens haar visie op de vrijheid van godsdienst. Ik ben echter bang dat het CDA daar niet de ruggengraat voor heeft. Veel te bang dat een dergelijke actie haar stemmen gaat kosten. En de VVD vind alles best zolang de topinkomens maar worden ontzien.
http://www.volkskrant.nl/(...)_rechts_kabinet_komtquote:Toch blijft Verhagen tot het laatst uiterst behoedzaam. In zijn eigen fractie zitten zeker vier, vijf sceptici die ernstige bedenkingen hebben tegen iedere vorm van samenwerking met de PVV. Niet voor niets duurde de fractievergadering van vrijdagmiddag daar ruim een uur langer dan bij de VVD en de PVV.
Dat tekent wel de linkse drang tot vernietiging. Het is niet onbegrijpelijk dat dit gedachtegoed ons de nazi's/USSR etc heeft opgeleverd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Lurf het volgende:
Tot het eerste wetsvoorstel van het kabinet in de Kamer ligt waarover gestemd moet worden, dus een half jaar tot een jaar maximaal. De oppositie gaat natuurlijk elke week een motie van wantrouwen indienen tegen het kabinet, dus het zou zelfs nog korter kunnen duren.
Wat heb jij gedronken vanmiddag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat tekent wel de linkse drang tot vernietiging. Het is niet onbegrijpelijk dat dit gedachtegoed ons de nazi's/USSR etc heeft opgeleverd.
Het is niet een heel andere tactiek dan Wilders de laatste jaren heeft toegepast hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat tekent wel de linkse drang tot vernietiging. Het is niet onbegrijpelijk dat dit gedachtegoed ons de nazi's/USSR etc heeft opgeleverd.
De reden is dat de meeste kabinetten de volle 4 jaar niet meer halen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom het geen 4 jaar gaat duren.
Niks, ben broodnuchter, zit nu lekker aan de cappuccino, sigaartje erbij, even wat werkzaamheden verrichten, en ondertussen ook het Fok!forum verblijden met briljante bijdragen. Ik geef het je te doen, zou Maarten Ducrot zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken vanmiddag?
Nou, dat zou je niet zeggen. Normaal heb je toch redelijke bijdragen, maar wat je het laatste uur het forum opschopt is van het niveau 'boerenlul 1e klas'.quote:
Heb je Wilders' partijprogramma al eens gelezen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is niet een heel andere tactiek dan Wilders de laatste jaren heeft toegepast hoor.
Dank je, ik dacht dat je mijn bijdragen vaak niet kon waarderen, maar dat was dus een vooroordeel mijnerzijds.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, dat zou je niet zeggen. Normaal heb je toch redelijke bijdragen,
Ik vond het wel leuke leukigheidjes, en ik had verwacht dat juist jij dingen als 'twaalf jaar' en de Ermächtigungsgesetz wel zou kunnen waarderenquote:maar wat je het laatste uur het forum opschopt is van het niveau 'boerenlul 1e klas'.
En het is 'gedachteNgoed'.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb het meer over dit soort bagger:
Van Van Dale mag gedachtegoed.quote:[..]
En het is 'gedachteNgoed'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |