Ik denk dat het na de bordesscene een paar weken dicht gaatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het al bekend wanneer dit subforum sluit?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het na de bordesscene een paar weken dicht gaat
Waarom? Laat het gewoon open.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het na de bordesscene een paar weken dicht gaat
Neuh de verkiezingen en het formatieproces zijn dan voorbij. daarna voegt het niet zoveel meer toe aan NWS en POL lijkt me (zeker als je kijkt hoeveel overlap er nu al is)quote:
dan heb je alleen november voor je welverdiende vakantie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:38 schreef Ferdo het volgende:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat VKZ weer opengaat zo gauw het kabinet weer valt.
We zullen zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan heb je alleen november voor je welverdiende vakantie.
Oh dat sowiesoquote:
Bij de elite?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. En anders komen jullie toch gezellig helpen in POL?
Vanuit de linkse elite doen we graag een stukje ontwikkelingshulp.quote:
Een stukje..mmm, hoeveel %quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanuit de linkse elite doen we graag een stukje ontwikkelingshulp.
Mwoah, er valt straks natuurlijk minder te bespreken. De politiek komt in betrekkelijk rustig vaarwater. Hoewel, met de PVV in de gedoogpositie kan dat ook heel anders uitpakken. Maar momenteel kunnen we eindeloos door blijven lullen. Eerst over de informatie en nu over de formatie. Dat zal straks veranderen. Is misschien wel goed, ik breng nu veel te veel tijd door op FOK! En dat terwijl ik vrijwel alleen in VKZ en POL postquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Mike het volgende:
In POL gaat het natuurlijk een stuk drukker worden, want al die verslaafde VKZ-ers moeten ergens heen.
Did somebody say denial?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat er straks nog genoeg te bespreken valt met dit marionettenkabinet aan de macht Koos
Niet getreurd Koos, morgen of overmorgen gaat dit sub forum dicht tot de volgende verkiezingen. Snap niet dat je nog steeds de moeite neemt om te ageren!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ferdo, prima dat je een reactie edit, maar wees op zn minst een beetje consequent.
Goed gevondenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Niet getreurd Koos, morgen of overmorgen gaat dit sub forum dicht tot de volgende verkiezingen. Snap niet dat je nog steeds de moeite neemt om te ageren!!
Als jij gewoon vrolijk doorgaat met bashen (waar dan natuurlijk weer op doorgegaan wordt) na het verzoek om ontopic te gaan ga ik editten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ferdo, prima dat je een reactie edit, maar wees op zn minst een beetje consequent.
VKZ gaat vandaag dicht. Het debat over de regeringsveklaring is pas dinsdag over een week en is "reguliere" politiek, kan daarom prima in POL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:38 schreef damian5700 het volgende:
Is er al iets bekend over de datum van sluiting van dit subforum en is het misschien een idee om het te sluiten ná het debat over de regeringsverklaring?
Pas daarna, na de stemming dus, gaat het kabinet echt aan de slag.
Worden lopende topics verhuisd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
VKZ gaat vandaag dicht. Het debat over de regeringsveklaring is pas dinsdag over een week en is "reguliere" politiek, kan daarom prima in POL.
En daar is inmiddels een mooi slotje op gedaan.quote:
Met plezier gedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef Nielsch het volgende:
bedankt he modjes! voor het modden enzo!
quote:
quote:
Met verkiezingen medio september een maand of 5quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelang zullen we het volhouden tot VKZ gesloten wordt?
Aangepast.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:59 schreef zarGon het volgende:
Stem NIET op links!!! is gelinkt met de volgende reeks: Topicreeks: Uit de mailbox van de (F)A's en mods.
Klopt niet, lijkt me.
Even een andere OP knutselen voordat het centraal wordt. Komt vanavond wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef freako het volgende:
Piratenpartij
http://forum.fok.nl/topic/1807675
mergen en vervolgens hier een centraal topic van maken?
Als een user daar de kracht voor vindt, sure. Of moeten wij er een maken?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Komt er ook een poll met de mogelijke kabinetsformaties?
Met als opties:
• Welke formatie hoop je dat het gaat worden?
• Welke formatie verwacht je dat het gaat worden?
• Welke formatie moet het volgens jou absoluut niet worden?
Ik weet niet waar je zo'n poll maaktquote:Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een user daar de kracht voor vindt, sure. Of moeten wij er een maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |