je mot ook niet op collectie zoekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Mss het volgende:
Ik kan de OMG collectie niet vinden op TD, ben ik nu achterlijk?
Ik zag het al op je twitter, dus je blog.quote:
Dus zoeken op BFF, OMG enz enz enz enz enz enzquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Mss het volgende:
Ik kan de OMG collectie niet vinden op TD, ben ik nu achterlijk?
*is jaloers op P2 flakies*quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de grote foto's, ben te hyper om te verkleinen!!
Nou ik vind het meer een 'satijn' finish :pquote:
Snkr heeft de lichtgele (naughty but nice) op haar blog gepost: www.lacquerized.comquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef AmNaBa het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of je ook kunt stempelen met de cute as hell serie en hoe ze dekken.
Iemand er al ervaring mee?
thnxquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Snkr heeft de lichtgele (naughty but nice) op haar blog gepost: www.lacquerized.com
ja hoor, ik assisteer wel tussen het klussen doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:38 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik zometeen toch maar ga bestellen. Willen jullie helpen want ik heb dit nog nooit gedaan
Ben je aan het klussen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, ik assisteer wel tussen het klussen door
Welkom!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:00 schreef xkellyyyyyy het volgende:
hoi allemaal.
allereerst wil ik jullie complimenteren met jullie prachtige nagels allemaal!
Zoveel mooie creaties gezien afgelopen weken.
ik was een beetje een stille volger maar vandaag heb ik me voor het eerst niet kunnen inhouden met nagellak!
hopelijk word ik ooit net zo goed als jullie.
ik heb ook een stempelsetje gekocht van essence maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik dat moet gaan gebruiken hihi..![]()
Dit heb ik vandaag allemaal gekocht!.. allemaal redelijk goedkoop want als het me op een gegeven moment na veel oefenen nog steeds niet lukt is het natuurlijk zonde geld haha
[ afbeelding ]
ik ben al anderhalf jaar aan het klussenquote:
Debster heb jij een foto van voor en na? Hoe je nagels waren zonder acryl en nu met? Ik twijfel namelijk ook al erug langquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooie kleur hoor.
Ik heb acryl, mijn nagels waren flinterdun en groeiden in verschillende vormen.. ik ben een ramp met vijlen en alles scheurde altijd, dus laat ik elke 4 weken voor 2 tientjes m'n acryl bijvullen.
of drie. Justincase.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Tip van flip: Gebruik bij de 2true lakken een goede basecoat, of twee laagjes basecoat!
Welkom en leuke buit! Over zes maanden ga je dus ook een nagellakkast bouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:00 schreef xkellyyyyyy het volgende:
hoi allemaal.
allereerst wil ik jullie complimenteren met jullie prachtige nagels allemaal!
Zoveel mooie creaties gezien afgelopen weken.
ik was een beetje een stille volger maar vandaag heb ik me voor het eerst niet kunnen inhouden met nagellak!
hopelijk word ik ooit net zo goed als jullie.
ik heb ook een stempelsetje gekocht van essence maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik dat moet gaan gebruiken hihi..![]()
Dit heb ik vandaag allemaal gekocht!.. allemaal redelijk goedkoop want als het me op een gegeven moment na veel oefenen nog steeds niet lukt is het natuurlijk zonde geld haha
[ afbeelding ]
Was maar een geintje hoor, van die driequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
en die moet als allereerste toch? die basecoat?
ik heb alleen van manhatten op dit moment
nope, alleen Orly is .6 oz volgens mij, de rest allemaal .5 of minderquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
Nou, ik heb mijn lijstje van 9 lakjes bij elkaar. Ik neem aan dat CG en OPI allemaal niet zwaarder zijn dan 0.6oz want dan klopt het zo qua gewicht. Nu eerst even paypal aanmaken
Wel lekker met het zonnetje! Begint de nagellakkast al een wat vastere vorm aan te nemen in je hoofd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in K&W gaat dat prima samen
Weet je wat, ik trek er ook ff een biertje bij open
oh nie! Ik kon dat meteen gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:09 schreef Mss het volgende:
Paypal aanmaken duurt dus een paar dagen....
Die matte?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:09 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb OPI Alpine Snow op, het lijkt net of ik met Tipp-Ex in de weer ben geweest![]()
ja, ik ga zo es naar de Praxis fietsen. Ik wil eigenlijk zo'n counter rack makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Wel lekker met het zonnetje! Begint de nagellakkast al een wat vastere vorm aan te nemen in je hoofd?
Nee gelukkig hou ik niet van matte, anders lijkt het inderdaad nog meer op Tipp-Exquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Die matte?
Ik deed dat toen ik 14 was, tipp-ex op je nagels en dan met tekstmarkers inkleuren
yes daar komt dat door, anders moeten ze eerst 2 bedragen op je bankrekening storten om te kijken of het jouw bankrekening wel is, dan moet jij die bedragen weer ergens invullen op PayPal en dan activeren ze je account pas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nie! Ik kon dat meteen gebruikenOf komt dat omdat ik 'm aan mijn CC heb gekoppeld?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee gelukkig hou ik niet van matte, anders lijkt het inderdaad nog meer op Tipp-ExNu lijkt het op Tipp-Ex met shiny topcoat
Heb je geen latex staan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dekt ie wel goed? Ik wil nog een grote pot wit maar hij moet wel goed dekken
ja, op zich wel logisch...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
yes daar komt dat door, anders moeten ze eerst 2 bedragen op je bankrekening storten om te kijken of het jouw bankrekening wel is, dan moet jij die bedragen weer ergens invullen op PayPal en dan activeren ze je account pas.
Jaa, komt door CC.. flauw hequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nie! Ik kon dat meteen gebruikenOf komt dat omdat ik 'm aan mijn CC heb gekoppeld?
[..]
*Knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh.. Ik had dat scherm niet, zoiets kreeg ik pas toen ik de 2 bedragen had gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:24 schreef Mss het volgende:
Ik snap het nu al niet meer. Er staat natuurlijk nog geen geld van PP op mijn rekening, maar ik heb wel al dit scherm:
[ afbeelding ]
Ja hoor, zal morgen wat foto's postenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Debster heb jij een foto van voor en na? Hoe je nagels waren zonder acryl en nu met? Ik twijfel namelijk ook al erug lang
Mooie bestelling hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef Mss het volgende:
Oh en mijn bestelling:
OPI Absolutely Alice
OPI Jade is the new black
OPI You Don't Know Jacques! Suede
OPI Got the blues for red
CG Strawberry fields
CG Turned Up Turquoise
CG TMI
CG Millennium
Seche Vite Topcoat
Als je terugkomt gelijk verrekenen, anders blijft dat knagenquote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 14:13 schreef progje het volgende:
bestelling
[afbeelding]
eerste 3 zijn voor ren ren.
En nu moet ik rennen anders kom ik te laat op mijn afspraak
@RenRen: en ik ga eerst nog naar het postkantoor
Ik lak dan niet elke dag m'n nagels, maar dan gaat zo'n fles er alsnog wel snel doorheen.. Ligt ook aan de soort lakken die je gebruikt (glitterlakken kosten je zo al een halve fles per keerquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef deerntie het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie: Hoe lang doen jullie met een fles remover wanneer je bijna elke dag je nagels opnieuw lakt?
Ik heb deze fles nog helemaal niet zo lang maar hij is nu al bijna leeg, ik heb ook best wel veel ervan nodig bij sommige lakken, dus ik vraag me af of het aan mijn remover ligt, of dat het heel normaal is als de flessen remover er door heen vliegen?![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wil ook lak bestellen maar ik moet ook nieuwe kleding en dat is ook best belangrijk toch
acetonvrije van de hema en een met aceton van de action. Maar ze gaan allebei even snel leegquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik lak dan niet elke dag m'n nagels, maar dan gaat zo'n fles er alsnog wel snel doorheen.. Ligt ook aan de soort lakken die je gebruikt (glitterlakken kosten je zo al een halve fles per keer).
Welke remover gebruik je?
Tja, dan maar proberen zo goedkoop mogelijk remover te scoren...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef deerntie het volgende:
[..]
acetonvrije van de hema en een met aceton van de action. Maar ze gaan allebei even snel leeg
Heel mooi, en wat lak jij netjes!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
alweer een nieuw topic! Moet nog een boel bijlezen/bijkijken. Heb al wel weer een heleboel mooie nagels voorbij zien komen
![]()
Nu Ruby pumps opgesmeerd:
[ afbeelding ]
en omdat ze zo mooi is...nog maar 1tje
[ afbeelding ]
Zucht....![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En dan bijpassende nagellak erbij scoren...
ik doe ongeveer een maand met 1 flesje, give or takequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef deerntie het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie: Hoe lang doen jullie met een fles remover wanneer je bijna elke dag je nagels opnieuw lakt?
Ik heb deze fles nog helemaal niet zo lang maar hij is nu al bijna leeg, ik heb ook best wel veel ervan nodig bij sommige lakken, dus ik vraag me af of het aan mijn remover ligt, of dat het heel normaal is als de flessen remover er door heen vliegen?![]()
hoeveel ben je inmiddels al afgevallen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
heb geen passende broeken meer
ja wat leggings maar die zijn ook slobberig
Watskeburt?quote:
Danke! En dat was nog pre-cleanupquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel mooi, en wat lak jij netjes!
Goeie bestellingquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef Mss het volgende:
Oh en mijn bestelling:
OPI Absolutely Alice
OPI Jade is the new black
OPI You Don't Know Jacques! Suede
OPI Got the blues for red
CG Strawberry fields
CG Turned Up Turquoise
CG TMI
CG Millennium
Seche Vite Topcoat
Oh die vond ik zo vervelend!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik gebruik de non-aceton removers van Essence (met geurtje). Ze gaan best hard omdat ik mijn nagels vaak lak, maar ik ga niet extra veel gebruiken als ik glitters draag ofzo.. Gewoon even laten intrekken en je veegt het er zo van af! Daarvoor heb je maar een klein beetje nodig..
ik ga eens kijken of dat helpt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik gebruik de non-aceton removers van Essence (met geurtje). Ze gaan best hard omdat ik mijn nagels vaak lak, maar ik ga niet extra veel gebruiken als ik glitters draag ofzo.. Gewoon even laten intrekken en je veegt het er zo van af! Daarvoor heb je maar een klein beetje nodig..
In totaal 62 kg (hoogste gewicht tot nu) en sinds november 25 kg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel ben je inmiddels al afgevallen dan?
Dat zeg ik ook telkens tegen mezelf als ik weer nieuwe lakjes koopquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef deerntie het volgende:
[..]
ik ga eens kijken of dat helpt!
ik denk dat ik ook ongeveer aan een maand per flesje zit, misschien ietsje korter. Ik heb het maar te accepteren, je moet wat over hebben voor mooie nagels
Haha, op die manier kun je heel veel goed praten jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook telkens tegen mezelf als ik weer nieuwe lakjes koop
Hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 16:20 schreef dieske87 het volgende:
ik is zielig, net bij de HA geweest en die heeft mijn voet ingetapet!
ik gok op zaterdag of maandag eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:12 schreef MissJ het volgende:
haha mijn remover gaat er ook erg snel doorheen!
Ik lak bijna elke dag namelijk![]()
wat denken jullie?
heb zondag invoice van TD gehad.. zal het pakketje vandaag bezorgd zijn? ben nu nog op werk, dus dan bezorgen ze het bij mijn buren
oh, dan ben je al bijna mager joh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In totaal 62 kg (hoogste gewicht tot nu) en sinds november 25 kg.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik had dat wel maar je moet rechts op bankrekening controleren klikkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heh.. Ik had dat scherm niet, zoiets kreeg ik pas toen ik de 2 bedragen had gehad![]()
Maar volgens mij kun je nu nog niks overmaken..?
Bijnaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan ben je al bijna mager joh!Goed hoor
holy fuck wat goed!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ze even opgezocht...en kan je niet helpen. Kan ook niet kiezen welke ik het leukst vind...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:Ik kan niet kiezen. OPI koala bear-y of China Glaze TMI.
Wat knap zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
OW das fijn ben benieuwt!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, zal morgen wat foto's posten.
Ja, maar het geld van Paypal is dus nog niet gestort.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik had dat wel maar je moet rechts op bankrekening controleren klikken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig niet zo severe als de vorige twee, maar toch
[ afbeelding ]
Ben 4 oktober 2006 de eerste keer geopereerd om af te vallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
holy fuck wat goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe lang ben je inmiddels bezig?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bijna![]()
88Beauty heeft mijn bestelling met 100 lakken aangemerkt als gift van $ 10gek dat je een vraag krijgt van de douane
Wist ik al nu moet ik de factuur opsturen en wat er in zit hopelijk komt ie dan snel vrij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
mja, das niet gek nee, handig van ze. En nu? Dik betalen zeker?
Oh je hebt een WSL, een maagband of een verkleining?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ben 4 oktober 2006 de eerste keer geopereerd om af te vallen.
En doordat alles niet zo loopt als moest ben ik sindsdien 2 keer geopereerd in november was de laatste keer.
Moet wel zeggen ik kan geen vast voedsel eten op het moment dus heel fijn is het ook niet
Eerst een Gastric Bypass en nu heb ik een Sleeve --> alleen verkleining.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh je hebt een WSL, een maagband of een verkleining?
2 weken geleden op wintersport tijdens skieen gevallen. Wat last van enkel maar gewoon ermee door blijven lopen. Gister 1,5 uur in de file gestaan (dus steeds koppelen) en mijn enkel was 2x zo dik. Ik na de HA blijkt het gescheurd te zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
Heujeh meiden, wat was die andere site waar je lak kon ruilen?
Prachtig!! De naam van die lak is echt goed gekozen; t'Is echt een mysterieuze lakquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt dat duurt een dag of 2quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het geld van Paypal is dus nog niet gestort.
... Auw. Dat is wel heel butt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 16:41 schreef dieske87 het volgende:
[..]
2 weken geleden op wintersport tijdens skieen gevallen. Wat last van enkel maar gewoon ermee door blijven lopen. Gister 1,5 uur in de file gestaan (dus steeds koppelen) en mijn enkel was 2x zo dik. Ik na de HA blijkt het gescheurd te zijn
Heb ik nu een goede reden om bij TD te bestellen
Dankje. Nu wil ik die.quote:
Dat is wel heftig allemaal zeg! Sterkte ermee...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ben 4 oktober 2006 de eerste keer geopereerd om af te vallen.
En doordat alles niet zo loopt als moest ben ik sindsdien 2 keer geopereerd in november was de laatste keer.
Moet wel zeggen ik kan geen vast voedsel eten op het moment dus heel fijn is het ook niet
NOESSSSSSSSS!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok op zaterdag of maandag eerlijk gezegd
Ah okequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eerst een Gastric Bypass en nu heb ik een Sleeve --> alleen verkleining.
[..]
[ afbeelding ]
Slechts 2 lagen nodigquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dekt ie wel goed? Ik wil nog een grote pot wit maar hij moet wel goed dekken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er echt geen hol meer van... de afz stond er ook op, en ik heb hem ook nog niet terug gekregen....quote:
Zover ik weet wel daar heb ik mijn verdunner gekocht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Even een vraag die misschien al vaker is gesteld...
Is de webshop Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels uit de OP betrouwbaar?
Ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Net geplaatst op mijn blog, maar ook leuk hier natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de picspam, ik ben er gewoon te blij mee.![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine, mine, mine
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee, heb dit net op Ebay gewonnenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef Loqi het volgende:
Mooie haul Sjeenhoe werkt die smudge fixer?
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol meer van... de afz stond er ook op, en ik heb hem ook nog niet terug gekregen....
Ik weet het niet zeker, maar misschien je browser open laten. Met dat scherm, vaak onthoudt je browser dan je settings.quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 17:58 schreef Mss het volgende:
Kan ik er op een of andere manier voor zorgen dat mijn bestellingen bij TD in het wagentje blijven staan?
Wat een leuke lakjes! Hoeveel laagjes?? (of verwijs je me daarvoor naar je blog?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ze nog Konad naar NL mochten verzenden heb ik daar 2 keer besteld geloof ik.. was altijd snel binnen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Even een vraag die misschien al vaker is gesteld...
Is de webshop Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels uit de OP betrouwbaar?
Oehhh die oranje <3quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste 3!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine, mine, mine
Prachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi nee hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat een leuke lakjes! Hoeveel laagjes?? (of verwijs je me daarvoor naar je blog?)
Hihi ik mis hier niks aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
me likequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
foto's!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef MissJ het volgende:jaaaaaaaaaaaaaa
![]()
werd er net aangebeld:
pakketmeneer met 2 pakketen: van viis.ee en TD![]()
![]()
![]()
Heb hem wel tig keer gezegd hoe blij ik ben dat hij gewoon op deze tijd nog even probeert want overdag ben ik nooit thuis omdat ik dan werk.
Ben HYPERRRRRRRRRRRRRRRR!![]()
![]()
![]()
![]()
foto's volgen!
Leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 60 en 59
Gisteren mn TD bestelling gekregen;
[ afbeelding ]
Boven vlnr: ColorClub-Uptown Girl, ORLY-Plum Noir, Essie-Island Hopping
Onder vlnr: CG-Strawberry Fields, CG-Recycle, CND-Crimson Sparkle, OPI-My Private Jet
Kruidvatbuit
[ afbeelding ]
rechtsonder is Rimmel - Deliciously dark
hihi komt echt wel goed.. Het moest trouwens wel als pakket post van een chagerijnige meneer achter de balie. Hopelijk ontvang je het morgen gewoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je terugkomt gelijk verrekenen, anders blijft dat knagen
Ohhhh wat lief en blij!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef AmNaBa het volgende:
Blije nagels met een lentegevoel
en veel fimo
[ afbeelding ]
basiskleur is check me out van de colour en go serie van essence
vervolgens vrolijke fimo (met dank voor het snijden aan mijn zus)
[ afbeelding ]
nu nog een leuke outfit erbij verzinnen
Ow dat lekkere heerlijke gevoel van een pakketjequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef MissJ het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa
![]()
werd er net aangebeld:
pakketmeneer met 2 pakketen: van viis.ee en TD![]()
![]()
![]()
Heb hem wel tig keer gezegd hoe blij ik ben dat hij gewoon op deze tijd nog even probeert want overdag ben ik nooit thuis omdat ik dan werk.
Ben HYPERRRRRRRRRRRRRRRR!![]()
![]()
![]()
![]()
foto's volgen!
Oeh, itz a very nice!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 60 en 59
[ afbeelding ]
Onder vlnr: CG-Strawberry Fields, CG-Recycle, CND-Crimson Sparkle, OPI-My Private Jet
Kruidvatbuit
[ afbeelding ]
Ik ga zo foto's maken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef dieske87 het volgende:
[..]
foto's!!!!
En wanneer heb je besteld op TD???
nijs!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 60 en 59
[ afbeelding ]
Kruidvatbuit
[ afbeelding ]
leuk, lentequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef AmNaBa het volgende:
Blije nagels met een lentegevoel
en veel fimo
[ afbeelding ]
basiskleur is check me out van de colour en go serie van essence
vervolgens vrolijke fimo (met dank voor het snijden aan mijn zus)
[ afbeelding ]
nu nog een leuke outfit erbij verzinnen
Prachtig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 60 en 59
[ afbeelding ]
Kruidvatbuit
[ afbeelding ]
Hij is erg mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
![]()
vooral Strawberry fields, die heb ik er nu ook bij zitten! Ik geloof dat ik verliefd ben
Ik heb er ooit zo een gehad van TDquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n pakketje wil ik ook wel van TD krijgen![]()
![]()
niceeee!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 60 en 59
[ afbeelding ]
Kruidvatbuit
[ afbeelding ]
het zal je maar gebeuren, maak je dioe doos open, kijkt de inhoud je aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit zo een gehad van TDWel zonder kitteh, jammer genoeg
Whiiiiiihihihihiquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zal je maar gebeuren, maak je dioe doos open, kijkt de inhoud je aan![]()
![]()
Er is meteen al een bod gedaan op mijn beschikbare dag, dus helaas geen vrije dag, maar aan de andere kant wel weer geld om te gaan shoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
en amnaba, nog op nagellakreis morgen?
Dit is wat je noemt een blij pakketje, maar ga toch liever voor een pakje met nagellak hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n pakketje wil ik ook wel van TD krijgen![]()
![]()
Wat tof!quote:
Vrolijk!!quote:
color club wild and willingquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef Loqi het volgende:
Ooooh mooi Mirjam, welke is dat? Iris dust?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was mijn mani van gisteravond , essence nagellak met een leuke plate
[ afbeelding ]
daarna de ponsjes van de kids erbij en wat schilderstape
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
door dat zwarte komen de flakies juist veel beter tot hun rechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
Ik heb twee laagjes essence zwart met daarover twee laagjes nfu oh #60 op. Mooi lakje, al is dat zwarte misschien niet helemaal mijn ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heh, geinig gedaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Mooi op dat zwartquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
Ik heb twee laagjes essence zwart met daarover twee laagjes nfu oh #60 op. Mooi lakje, al is dat zwarte misschien niet helemaal mijn ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parlez-vous opiquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
mijn nieuwe aanwinsten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nfu.oh vlnr 50, 51 en 52. Met poes als achtergronddecor![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 foto's ivm andere lichtval.
vlnr Baguette me not, Meet me on the star ferry, Parlez-vous opi?, No spain no gain, Jade is the new black
[ afbeelding ]
vlnr Cherish, Strawberry fields, Watermelon rind, Matte magic
Mooi!! Met zwart issie echt prachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cutequote:
Cool! Ziet er in de vluchtigheid uit als gave inktvlekkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk kom je in het heerlijke London ook wel leuke lakjes tegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb dit besloten:
Ik neem 100 euro per dag mee voor London, en wat ik overhoud, daarvan mag ik een TDbestelling plaatsen
Leuk, alleen die figuurtjes hadden van mij achterwege mogen blijven, de before is echt gorgeous!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Yummy color!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Posh kleurtjequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Sjeen het volgende:
OPI Russian Navy Matte met David French
[ afbeelding ]
Mooie bestellingen weer! Ik ben erg benieuwd welke kleurtjes mijn Ebay haul precies zijn
Mir, mooie maniEn die flakies op zwart zijn ook super!
Ik denk zomaar van nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 21:42 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom je in het heerlijke London ook wel leuke lakjes tegen![]()
Enjoy your trip
Mooi! ziet er totaal niet zo blauw uit als de suedequote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]
Mooie bestellingen weer! Ik ben erg benieuwd welke kleurtjes mijn Ebay haul precies zijn
Mooi!! Ik heb net de Navy suede gescoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
leuk kleurtje, lief maar toch een beetje stoutquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi!! Ik heb net de Navy suede gescoord![]()
Vandaag; Herome Jerusalem
[ afbeelding ]
Heel jammer ja, ik had We'll always have paris zo graag willen hebben! Misschien dat ik hem nog een keer via ebay bestel.. daar moet ik nog maar eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Daph_ het volgende:
De OPI Suedes gaan uit het assortiment bij TD trouwens; Russian Navy, You don't know Jacques en We'll Always have Paris Suede zijn er al uit..
Hopen dat ze bij andere plaatsen te bestellen blijven, ik heb nu alle suedes besteld. Behalve Jacques want die past niet bij mij, en Paris valt onder die moet ik nog eens scoren. Zonde van zulke mooie lakjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Daph_ het volgende:
De OPI Suedes gaan uit het assortiment bij TD trouwens; Russian Navy, You don't know Jacques en We'll Always have Paris Suede zijn er al uit..
Wat beschrijf je dat leuk! Klopt inderdaad helemaal, roze maar er zit wat zilver door wat de kleur indd wat stout maaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuk kleurtje, lief maar toch een beetje stout![]()
Ik heb mijn nagels nog maar eens een extra 3 mm naar beneden gevijld, ziet er wat natuurlijker uit met al die stompies
Buzz wat is er toch met je kwoot-knop aan de hand meid!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef buzzwheedle het volgende:
Ik heb mijn nagels nog maar eens een extra 3 mm naar beneden gevijld, ziet er wat natuurlijker uit met al die stompies
[quote]
sneu he, als ze zo een voor een gaan.
maar weer sparen.
pssst!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef deerntie het volgende:
[..]
Heel jammer ja, ik had We'll always have paris zo graag willen hebben! Misschien dat ik hem nog een keer via ebay bestel.. daar moet ik nog maar eens goed over nadenken.
Die lengte is idd wel oké, je kunt er nog normaal mee typen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buzz wat is er toch met je kwoot-knop aan de hand meid!
Achja, het groeit. Ze zijn nu net zo lang als die van Nune en dat vind ik ook mooi
da's heldhaftig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik wacht tot de nieuwe Orly's bij TD komen
Ik ook. Met veel pijn en moeite.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik wacht tot de nieuwe Orly's bij TD komen
Nwah het compenseert de vele bestellingen vna de laatste maandenquote:
Weet je toevallig ook de verzenkdkosten voor 1 lakje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pssst!
Hier hebben ze ze nog allemaal!
http://www.8ty8beauty.com/nail_polishes/opi-a.htm
16 euro shipping per 6 lakjes.
En de nieuwe Orly's hebben ze ook al
nee, maar je kan ze even mailenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef deerntie het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de verzenkdkosten voor 1 lakje?
Dat heb ik gedaan. Ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten. De goedkoopste op ebay komt uit op 9.50 dollar incl. verzenden. Bijna 7 euro.. dat zou ik er nog wel voor willen betalen.quote:
nee, dan gaat ie uit de collectie, op = opquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef miss--moana het volgende:
Als er een * bij een lakje staat op TD betekend dit dat hij niet op vooraad is of wat??
Dan ging 'ie geloof ik uit het assortiment.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef miss--moana het volgende:
Als er een * bij een lakje staat op TD betekend dit dat hij niet op vooraad is of wat??
Er komen weer nieuwe collecties ja, maar als je een kleurtje hebt gezien dat je wilt hebben en er staat een * achter, dan zou ik de gok gewoon wagen en bestellen.. Anders krijg je er misschien spijt van dat het kleurtje nergens meer te krijgen is..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef miss--moana het volgende:Serieus
Heb ik weer wil ik me aan OPI wagen gaan veel leuke kleurtjes eruit.
Maar komen er dan veel nieuwe voor terug?
Ja ben nu druk aan het kijken en op internet plaatjes aan het zoeken. Hebben jullie nog tips voor opi lakes die je zeker moet hebben?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er komen weer nieuwe collecties ja, maar als je een kleurtje hebt gezien dat je wilt hebben en er staat een * achter, dan zou ik de gok gewoon wagen en bestellen.. Anders krijg je er misschien spijt van dat het kleurtje nergens meer te krijgen is..
Oooh die nieuwe lijn is dus wel in NL te krijgen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee helaasquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oooh die nieuwe lijn is dus wel in NL te krijgen?![]()
![]()
Ik vind ze zo leuk
Ik vind zelf altijd OPI Ink altijd erg mooi (een van mijn eerste OPIs ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja ben nu druk aan het kijken en op internet plaatjes aan het zoeken. Hebben jullie nog tips voor opi lakes die je zeker moet hebben?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad as a Hatter kun je nevernooitniet laten liggen, die is zo mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja ben nu druk aan het kijken en op internet plaatjes aan het zoeken. Hebben jullie nog tips voor opi lakes die je zeker moet hebben?
Is dat lemon fizz?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:39 schreef Linnie20v het volgende:
Als we toch op de gele tour zijn:
[ afbeelding ]
Mooie nagels komen er weer voorbij, snkr en ainnir!
Mooi want ik ben ook niet erg bruin op dit momentquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Yesh it is!!
Een pastel die goed kleurt bij mijn bleke huid, awesome!!
Heb een mailtje terug, 16 dollar verzenkosten voor 1-6 lakjes. Denk dat dat dan toch via ebay bestellen wordt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten. De goedkoopste op ebay komt uit op 9.50 dollar incl. verzenden. Bijna 7 euro.. dat zou ik er nog wel voor willen betalen.
Nicequote:Op donderdag 4 maart 2010 07:26 schreef Ainnir het volgende:
Blauw![]()
[ afbeelding ]
Het zal me trouwens benieuwen hoeveel ik nog ga meekrijgen van deze topics. Nu ik fulltime aan het werk ben is er geen beginnen meer aan met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!
Mooi weer!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog even wat picspam van mij nog voor het slapengaan![]()
Essence Cute as Hell - Naughty but nice
[ afbeelding ]
OPI Here Today.... Aragon Tomorrow
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
En de nieuwe Shrek collectie waar ik zo verliefd op ben![]()
[ afbeelding ]
Wooow mooi, die zet ik op mijn wishlistquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:39 schreef Linnie20v het volgende:
Als we toch op de gele tour zijn:
[ afbeelding ]
Mooie nagels komen er weer voorbij, snkr en ainnir!
Jou nagels zijn zo mooooi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog even wat picspam van mij nog voor het slapengaan![]()
Essence Cute as Hell - Naughty but nice
[ afbeelding ]
OPI Here Today.... Aragon Tomorrow
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
En de nieuwe Shrek collectie waar ik zo verliefd op ben![]()
[ afbeelding ]
Hier wel hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
*hoopt dat d'r icon het nu wel weer doet*
EDIT: nee dus.
Ik zie Gosh bij jouw icon?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zie hem ook, de hele tijd al!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
als je gaat bestellen, heb je dan misschien een plekje over?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ja die ook
Ze hebben alleen russian navy niet, de rest wel!
Dat heb ik wel ja;) zit nu op 6 lakjes, zal eens kijken of ik er nog 2 leuke bij kan vinden, dan is het laatste plekje voor jou!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als je gaat bestellen, heb je dan misschien een plekje over?
*doet een dansjequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ja;) zit nu op 6 lakjes, zal eens kijken of ik er nog 2 leuke bij kan vinden, dan is het laatste plekje voor jou!
Beterschap! Ik heb ook net een griepje achter de rug!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*doet een dansje![]()
ik ben ziek thuis van school, nu moet ik mijn dag vullen met nagellak en lolcats
yesyes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:48 schreef deerntie het volgende:
[..]
Beterschap! Ik heb ook net een griepje achter de rug!
Maar jij wilt dus you dont know jaques suede? Want dan ga ik nu bestellen, voordat ze weer niet leverbaar zijn.
Ik heb er twee kunnen vinden. Ik had namelijk een tijd geleden een wishlist gemaakt, en een aantal lakker die er op staan hebben nu een * erachter staan bij TD, dus die bestel ik eerst. Het is wel mn eerste TD bestelling, maar ik neem aan dat dat wel goed komt;)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh als je moeite hebt 2 leuke lakjes te vinden, weet ik er nog wel een extra voor mezelf
IKan komen omdat je een verkeerd vinkje aan hebt staan..quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 10:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ben ik de enige die hem niet ziet LOL!
Je hebt PMquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laat maar weten hoeveel je van me krijgt
YDKJ suedequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef RenRen- het volgende:
Hebben jullie een nietroze/rode/suede musthave die ik van TD vandaan kan halen?
Webicon..quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
IKan komen omdat je een verkeerd vinkje aan hebt staan..
Heb je een webicon (Met een linkje) of een usericon (geupload naar de fokserver)?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Holyme het volgende:
Ga maar vast ruimte maken dan, het begint met een klein bakje/tasje/..., dan een wat groter plankje, dan een klein kastje, ...Maar misschien van die mandjes van plastic of riet ofzo?
TD is onderweg, en deze maand ook eindelijk Konad gaan kopen(volgens mij gewoon een heel topic gemist dus
)
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef deerntie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor jaZeker aangezien mijn stash meer dan verdubbeld is sinds ik deze topics lees en dat is zo'n anderhalve maand geleden begonnen
Niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:47 schreef Holyme het volgende:
En zal 'm dan ook maar even dichtgooien (geloof ik op 300 tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |