color club wild and willingquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef Loqi het volgende:
Ooooh mooi Mirjam, welke is dat? Iris dust?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was mijn mani van gisteravond , essence nagellak met een leuke plate
[ afbeelding ]
daarna de ponsjes van de kids erbij en wat schilderstape
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
door dat zwarte komen de flakies juist veel beter tot hun rechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
Ik heb twee laagjes essence zwart met daarover twee laagjes nfu oh #60 op. Mooi lakje, al is dat zwarte misschien niet helemaal mijn ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heh, geinig gedaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Mooi op dat zwartquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
Ik heb twee laagjes essence zwart met daarover twee laagjes nfu oh #60 op. Mooi lakje, al is dat zwarte misschien niet helemaal mijn ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parlez-vous opiquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
mijn nieuwe aanwinsten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nfu.oh vlnr 50, 51 en 52. Met poes als achtergronddecor![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 foto's ivm andere lichtval.
vlnr Baguette me not, Meet me on the star ferry, Parlez-vous opi?, No spain no gain, Jade is the new black
[ afbeelding ]
vlnr Cherish, Strawberry fields, Watermelon rind, Matte magic
Mooi!! Met zwart issie echt prachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cutequote:
Cool! Ziet er in de vluchtigheid uit als gave inktvlekkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk kom je in het heerlijke London ook wel leuke lakjes tegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb dit besloten:
Ik neem 100 euro per dag mee voor London, en wat ik overhoud, daarvan mag ik een TDbestelling plaatsen
Leuk, alleen die figuurtjes hadden van mij achterwege mogen blijven, de before is echt gorgeous!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Yummy color!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Posh kleurtjequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Sjeen het volgende:
OPI Russian Navy Matte met David French
[ afbeelding ]
Mooie bestellingen weer! Ik ben erg benieuwd welke kleurtjes mijn Ebay haul precies zijn
Mir, mooie maniEn die flakies op zwart zijn ook super!
Ik denk zomaar van nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 21:42 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom je in het heerlijke London ook wel leuke lakjes tegen![]()
Enjoy your trip
Mooi! ziet er totaal niet zo blauw uit als de suedequote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]
Mooie bestellingen weer! Ik ben erg benieuwd welke kleurtjes mijn Ebay haul precies zijn
Mooi!! Ik heb net de Navy suede gescoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
leuk kleurtje, lief maar toch een beetje stoutquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi!! Ik heb net de Navy suede gescoord![]()
Vandaag; Herome Jerusalem
[ afbeelding ]
Heel jammer ja, ik had We'll always have paris zo graag willen hebben! Misschien dat ik hem nog een keer via ebay bestel.. daar moet ik nog maar eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Daph_ het volgende:
De OPI Suedes gaan uit het assortiment bij TD trouwens; Russian Navy, You don't know Jacques en We'll Always have Paris Suede zijn er al uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |