Ik had dat wel maar je moet rechts op bankrekening controleren klikkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heh.. Ik had dat scherm niet, zoiets kreeg ik pas toen ik de 2 bedragen had gehad![]()
Maar volgens mij kun je nu nog niks overmaken..?
Bijnaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan ben je al bijna mager joh!Goed hoor
holy fuck wat goed!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In totaal 62 kg (hoogste gewicht tot nu) en sinds november 25 kg.
Hmm, ik heb ze even opgezocht...en kan je niet helpen. Kan ook niet kiezen welke ik het leukst vind...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:Ik kan niet kiezen. OPI koala bear-y of China Glaze TMI.
Wat knap zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In totaal 62 kg (hoogste gewicht tot nu) en sinds november 25 kg.
OW das fijn ben benieuwt!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, zal morgen wat foto's posten.
Ja, maar het geld van Paypal is dus nog niet gestort.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik had dat wel maar je moet rechts op bankrekening controleren klikken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig niet zo severe als de vorige twee, maar toch
[ afbeelding ]
Ben 4 oktober 2006 de eerste keer geopereerd om af te vallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
holy fuck wat goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe lang ben je inmiddels bezig?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bijna![]()
88Beauty heeft mijn bestelling met 100 lakken aangemerkt als gift van $ 10gek dat je een vraag krijgt van de douane
Wist ik al nu moet ik de factuur opsturen en wat er in zit hopelijk komt ie dan snel vrij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
mja, das niet gek nee, handig van ze. En nu? Dik betalen zeker?
Oh je hebt een WSL, een maagband of een verkleining?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ben 4 oktober 2006 de eerste keer geopereerd om af te vallen.
En doordat alles niet zo loopt als moest ben ik sindsdien 2 keer geopereerd in november was de laatste keer.
Moet wel zeggen ik kan geen vast voedsel eten op het moment dus heel fijn is het ook niet
Eerst een Gastric Bypass en nu heb ik een Sleeve --> alleen verkleining.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh je hebt een WSL, een maagband of een verkleining?
2 weken geleden op wintersport tijdens skieen gevallen. Wat last van enkel maar gewoon ermee door blijven lopen. Gister 1,5 uur in de file gestaan (dus steeds koppelen) en mijn enkel was 2x zo dik. Ik na de HA blijkt het gescheurd te zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
Heujeh meiden, wat was die andere site waar je lak kon ruilen?
Prachtig!! De naam van die lak is echt goed gekozen; t'Is echt een mysterieuze lakquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt dat duurt een dag of 2quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het geld van Paypal is dus nog niet gestort.
... Auw. Dat is wel heel butt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 16:41 schreef dieske87 het volgende:
[..]
2 weken geleden op wintersport tijdens skieen gevallen. Wat last van enkel maar gewoon ermee door blijven lopen. Gister 1,5 uur in de file gestaan (dus steeds koppelen) en mijn enkel was 2x zo dik. Ik na de HA blijkt het gescheurd te zijn
Heb ik nu een goede reden om bij TD te bestellen
Dankje. Nu wil ik die.quote:
Dat is wel heftig allemaal zeg! Sterkte ermee...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ben 4 oktober 2006 de eerste keer geopereerd om af te vallen.
En doordat alles niet zo loopt als moest ben ik sindsdien 2 keer geopereerd in november was de laatste keer.
Moet wel zeggen ik kan geen vast voedsel eten op het moment dus heel fijn is het ook niet
NOESSSSSSSSS!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok op zaterdag of maandag eerlijk gezegd
Ah okequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eerst een Gastric Bypass en nu heb ik een Sleeve --> alleen verkleining.
[..]
[ afbeelding ]
Slechts 2 lagen nodigquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dekt ie wel goed? Ik wil nog een grote pot wit maar hij moet wel goed dekken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
OPI DS Mystery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er echt geen hol meer van... de afz stond er ook op, en ik heb hem ook nog niet terug gekregen....quote:
Zover ik weet wel daar heb ik mijn verdunner gekocht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Even een vraag die misschien al vaker is gesteld...
Is de webshop Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels uit de OP betrouwbaar?
Ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Net geplaatst op mijn blog, maar ook leuk hier natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de picspam, ik ben er gewoon te blij mee.![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine, mine, mine
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Net geplaatst op mijn blog, maar ook leuk hier natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de picspam, ik ben er gewoon te blij mee.![]()
Ik heb echt geen idee, heb dit net op Ebay gewonnenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef Loqi het volgende:
Mooie haul Sjeenhoe werkt die smudge fixer?
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol meer van... de afz stond er ook op, en ik heb hem ook nog niet terug gekregen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |